וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - בית"ר: האוהדים באים בדרישות, בסכנין מקווים לשקט

22.11.2014 / 17:26

אוהדי בית"ר הבהירו שלא ייכנסו אם לא יהיו כרטיסים לכולם, מעבר ל-400 הכרטיסים שהוקצו לקראת המשחק (א', 19:45, ספורט 1). פפאדופולוס עשוי לחזור להרכב, פרדה יפתח אצל קורצקי?

מחזור 9מחצית23/11/2014
בני סכנין
    0:1
      בית"ר ירושלים
      one
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * 27 מפגשים נרשמו בעבר בין שתי הקבוצות בליגה הבכירה. בני סכנין מובילה 5:9 בניצחונות ועוד 13 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * שליש מהמפגשים (9) הסתיימו בתיקו 0:0.

      * במשחקים בהם היא אירחה, סכנין מובילה 2:4 בניצחונות. 8 משחקים נוספים לא הגיעו לידי הכרעה.

      * בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בית"ר ירושלים לא הצליחה לנצח. סכנין ניצחה חמש פעמים ונרשמו עוד חמש תוצאות תיקו.

      * הניצחון האחרון של בית"ר ירושלים על סכנין היה בינואר 2010, כמעט לפני חמש שנים – 0:1 בבית.

      * ניצחון החוץ האחרון של בית"ר על סכנין היה במרץ 2006 – 3:0. זה גם הניצחון היחיד של בית"ר אי פעם בדוחא.

      נתונים: דריבליסט

      מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
      ההיסטוריה לא מבשרת טובות. קורצקי/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות

      בני סכנין:

      בבני סכנין נשמו לרווחה אחרי שנקבע שהמשחק מחר מול בית"ר ירושלים ייערך בדוחא כמתוכנן. בסכנין מנסים להרגיע את הרוחות לקראת מחר. במועדון מקווים שהמשחק יעבור בשקט ואף ביקשו מהאוהדים שלהם להגיע כמה שעות לפני המשחק זאת בשל העומס והבידוק שצפוי להיערך להם לפני המשחק. בסכנין מקווים שהעומס לא יגרום לכך שאוהדים ייכנסו לאחר פתיחת המשחק.

      יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס שוחח עם השחקנים היום ועל פי בקשת המשטרה, דרש מהם להגיע בכמה שפחות רכבים זאת גם כן בשל העומס והמתיחות לקראת המשחק.

      בצד המקצועי נראה שגיא לוי ימשיך עם אותו הרכב שפתח במשחק האחרון. ההתלבטות היחידה היא האם להחזיר את יאניס פפאדופולוס שחוזר מפציעה להרכב או שמא לתת לו לפתוח על הספסל. אם היווני יפתח, אחמד קאסום צפוי להיות זה שיפנה את מקומו בהרכב.

      יאניס פפאדופולוס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
      מייחלים לכשירותו. פפאדופולוס/אדריאן הרבשטיין

      בית"ר ירושלים:

      המאמן מנחם קורצקי בחר שלא לערוך אסיפה לאחר האימון המסכם והוא צפוי לעשות זאת רק הערב (שבת) או מחר לקראת המשחק בבית המלון בעכו אליו יוצאת הקבוצה. המאמן יבקש מהשחקנים שלא להיגרר לפרובוקציות במהלך המשחק. בית"ר תמשיך כהרגלה לנסות ללחוץ ולחטוף כדורים במרכז השדה כאשר בצד ההגנתי הדגש הגדול ביותר יהיה על יאניס פאדופולוס וההתקפות המתפרצות של בני סכנין.

      בנוגע להרכב הקבוצה, עומר נחמני הוא המועמד הטבעי לחזור להרכב לאחר שאופיר קריאף שהיה מתוכנן לפתוח נפצע וייעדר. יחד עם זאת, בצוות המקצועי שוקלים את האפשרות לפתוח עם דני פרדה שעלה ב-11 במשחק הקודם בטדי נגד הפועל חיפה. האופציה לשחק עם 3 בלמים ממשיכה להיבדק אך בשלב זה כאופציה לשנות מערך תוך כדי המשחק בהתאם להתרחשויות.

      אוהדי הקבוצה צפויים לעבור מחר את המסע המסורתי דרך פארק אוסטרליה, הבידוק והמעבר באוטובוסים דרך שביל החירום הכי מפורסם בישראל בימים האחרונים. ההערכה היא כי למרות שהוקצו לאוהדי בית"ר כ-400 אוהדים בלבד, עשויים להגיע למתחם הפארק כ-600-700 אוהדים וחלקם עשויים להישאר ללא כרטיסים.

      במחוז הצפון לוקחים אפשרות כזאת בחשבון ואמרו כי אם יצטרכו לספק כמות קטנה נוספת יעשו זאת. מנגד, אוהדים של בית"ר הודיעו כי לא יעלו על האוטובוסים וייסעו לפארק אוסטרליה אם יישארו אוהדים ללא כרטיסים. כמה עשרות פעילי ימין עשויים להצטרף אל אוהדי בית"ר לדוחא ולהביע תמיכה.

      לקראת המשחק הטעון ביום ראשון בין בני סכנין ובית"ר ירושלים פנתה שרת הספורט לימור לבנת לאוהדי שתי הקבוצות וקראה להם לנהוג באחריות ולהרגיע את הרוחות: "אני קוראת לשתי הקבוצות ולשני מחנות האוהדים לנהוג באיפוק, להימנע מהתגרויות ולא ללבות את היצרים. יש לוודא כי ההתמודדות תתקיים בין השחקנים על כר הדשא ברוח ספורטיבית, ולא תגלוש לגילויי אלימות וגזענות ביציעים. בימים אלה בהם גואה המתיחות בין הציבור היהודי והציבור הערבי בישראל, ישנה הזדמנות לקבוצות ואוהדי הכדורגל ללכת לפני המחנה ולסייע בהרגעת הרוחות הרעות. תנו לספורט לנצח. אני קוראת גם למשטרת ישראל לנקוט בכל הצעדים הדרושים כדי להבטיח את שלומם וביטחונם של האוהדים והשחקנים, ולגלות יד קשה ונחושה כנגד כל גורם שינסה להפר את הסדר הציבורי ולפגוע בערכי הספורט".

      אלי טביב פירסם היום הודעה לקראת המשחק: "אני פונה לכל אוהדי בית"ר ירושלים באשר הם, אלו שיגיעו לצפות במשחק הערב ואלו אשר יתמכו בנו מרחוק. בואו נמשיך במלאכה המבורכת בה אנו עסוקים מתחילת העונה, עידוד ותמיכה בקבוצה מבלי להתעסק ביריבה ובקהל אוהדיה, אני מבקש להמנע מקריאות על בסיס דתי ואמוני, לא להגרר לפרובוקציות, אנו מכבדים כל דת וכל אמונה ולהזכיר לכולם: אנו מתעסקים בספורט והניצחון שלנו ניספר ונחשב רק על המגרש. אם נשכיל להתעסק בעיקר, יראו כולם את כוחו ועוצמתו של הקהל שלנו באופן הראוי והנכון ביותר".

      אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      במחוז הצפון לוקחים בחשבון שיבואו יותר אוהדים ממה שהותר, ואמרו כי אם יצטרכו לספק כמות קטנה נוספת יעשו זאת/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      בני סכנין: חאלד חלאיילה

      דווקא במשחק כה טעון, חלאיילה יצטרך להיות המנהיג, לפקס את השחקנים ולדאוג שאף אחד מהם לא יגרר לפרובוקציות. אם חלאיילה יישאיר את הקבוצה מתונה, סכנין בבית עם המהירות ההתקפית יכולה וצריכה לנצח את המשחק.

      בית"ר ירושלים: ז'רקו קוראץ'

      סכנין תקבל במשחק דחיפה מהקהל ותנסה לנצל זאת. היא תלחץ ותנסה להכריע את המשחק. בית"ר תשחק הרבה דרך החלוץ המונטנגרי שיצטרך להיות במיטבו על מנת להוריד מהלחץ, לשמור עם הכדור ולהמתין להצטרפות הקשרים. לא יזיק לקוראץ' לחזור להבקיע ולתת שוב תוצרת.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: דוחא
      קהל: 4800

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully