וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צונגה נגד הקהל הצרפתי: "שמעו יותר את 2,500 השוויצרים"

אחרי ההפסד לוואוורינקה, ביקר המדורג 12 את 25 אלף הצופים שהגיעו לגמר גביע דייויס: "בפתיחה הם הריעו יותר לפדרר ולסטאן". פדרר עצמו אמר על ההפסד למונפיס: "אני מצפה מעצמי ליותר"

הטניסאי הצרפתי ג'ו ווילפרד צונגה. AP
מקווה ליכולת טובה יותר. של הקהל. צוגנה/AP

הפתעה גדולה נרשמה הערב (שישי) בפתיחת גמר גביע דייויס בצרפת, כשגאל מונפיס דרס את רוג'ר פדרר בשלוש מערכות חלקות, תוך קצת פחות משעתיים ואיזן את המפגש המרתק בין צרפת ושוויץ ל-1:1.

"לא הכל היה שלילי", התעקש פדרר במסיבת העיתונאים. "הרגשתי יותר ויותר טוב ככל שהמשחק נמשך. זה מעודד. נרגעתי יותר בהמשך המשחק, אבל הבעיה היא שלא שיחקתי הרבה על חימר. סיימתי את המשחק ללא כאב, ואני מצפה מעצמי ליותר. גאל יכול לשחק טניס מאוד מרשים, והוא צריך להיות מאוד מרוצה מהרמה שלו היום.

בצד המנצח, אמר גאל מונפיס: "היתה לי תכנית משחק. הייתי קרוב לנצח אותו באליפות ארצות הברית, והיום הייתי צריך להתרכז בתכנית המשחק. האווירה היתה בלתי רגילה".

במשחק הראשון הפסיד ג'ו ווילפרד צונגה 6:1, 3:6, 6:3, 6:2 לסטניסלאס ואוורינקה, וראה לנכון לבקר את הקהל בסיום. 27,432 איש מילאו את האולם בליל וקבעו שיא דייויס חדש, אך לטענת צונגה, מתוך הכמות הגדולה הזו, שמעו יותר את 2,500 האוהדים השוויצרים. "כשהציגו את הנבחרות, הם הריעו יותר לרוג'ר וסטאן מלנו", אמר המדורג הבכיר של צרפת. "שמענו יותר את האוהדים השוויצרים מאת הקהל שלנו. אני מקווה שזה ישתנה במשחקים הבאים".

מנגד, ואוורינקה היה מאושר בסיום ואמר: "בהתחשב בצורה בה שיחקתי, זה היה המשחק הכי טוב שלי אי פעם בגביע דייויס".

AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully