וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מזה אנחנו לא צריכים: פטריוטס - ליונס וסיהוקס - קרדינלס במוקד המחזור ה-12

22.11.2014 / 11:00

העונה הסדירה מתקרבת לסיומה והקרבות הגדולים הופכים לחשובים מתמיד. עוד במחזור: ניו יורק ג'איינטס - דאלאס, מינסוטה - גרין ביי, ניו אורלינס - בולטימור

קלווין ג'ונסון שחקן דטרויט ליונס. Gene Puskar, AP
כמה נזק הוא יכול להסב להגנת הפטריוטס? קלווין ג'ונסון/AP, Gene Puskar

כמעט כל שבועות החופש ב-NFL מאחורינו (קרוליינה ופיטסבורג יסגרו את הסיפור הזה השבוע), ערב חג ההודיה המרגש מתקרב וגם השלג הגיע. מה עוד אפשר לבקש לקראת הישורת האחרונה של עונת 2014? השבוע נקבל כמה משחקי ענק ובראשם הביקור של דטרויט אצל ניו אינגלנד והמפגש בין האלופה הלחוצה סיאטל לאריזונה. פילדלפיה לא צפויה להסתבך נגד טנסי בבית, גרין ביי מתארחת אצל היריבה הגדולה מינסוטה, יוסטון מחכה לסינסינטי, דנבר תנסה להתאושש מול מיאמי, דאלאס בניו יורק אצל הג'איינטס ובמאנדיי נייט, הצגה כפולה כאשר במוקד המשחק בין ניו אורלינס לבולטימור ולפניו, המפגש שנדחה והוזז בין בפאלו לג'טס.

שידורי השבוע:

ראשון, 20:00: ניו אינגלנד - דטרויט, FOX
ראשון, 20:00: מינסוטה - גרין ביי, METV
ראשון, 23:00: סיאטל - אריזונה, FOX
ראשון, 23:00: דנבר - מיאמי, METV
ראשון, 23:25: סן פרנסיסקו - וושינגטון, 5+ לייב ו-HD
שני, 3:30: ניו יורק ג'איינטס - דאלאס, 5+ לייב ו-HD
שלישי, 3:30: ניו אורלינס - בולטימור, FOX

שחקן בולטימור רייבנס ג'ו פלאקו. AP
הרייבנס ינעלו את המחזור בסופרדום. פלאקו/AP

20:00:

אטלנטה (6:4) - קליבלנד (4:6)

המאזן של הבראונס הרבה יותר טוב מזה של הפאלקונס, אבל אטלנטה מובילה איכשהו את ה-NFC דרום הגרוע אחרי שני ניצחונות רצופים שלה ואילו קליבלנד, שנעצרה עם הפסד ביתי ליוסטון אחרי שלושה ניצחונות, צנחה מפסגת ה-AFC צפון למקום האחרון בבית הצפוף הזה. כדי להישאר בתמונה, היא חייבת ניצחון חוץ, אבל זה לא יהיה פשוט מול המארחים, שפתאום מבינים שיש להם צ'אנס מצוין להגיע לפלייאוף.

פילדלפיה (3:7) - טנסי (8:2)

האיגלס שמרו עד כה על מאזן ביתי מושלם בעיר האחווה, אבל התבוסה הכואבת בגרין ביי בשבוע שעבר השאירה אותם צמודים לדאלאס והמאבק ב-NFC מזרח עוד רחוק מסיום. לפילי ומארק סאנצ'ז יש צ'אנס מצוין להתאושש על חשבון טנסי החלשה, שמגיעה עם ארבעה הפסדים רצופים, האחרון שבהם דרמטי ביותר מול פיטסבורג.

ניו אינגלנד (2:8) - דטרויט (3:7)

משחק עצום בפוקסבורו בין שתיים שחולמות על שחזור בסופרבול הקרוב. הפטריוטס בכושר הטוב בליגה כנראה, בטח שב-AFC. הם ניצחו שישה משחקים ברציפות, ההתקפה נראית במיטבה והנוקאאוט שנתנו לאינדיאנפוליס בחוץ הבהיר שגם שבוע החופש לא עצר אותם. מי שכן יכולה לעצור אותם היא דטרויט, עם ההגנה הטובה בליגה ועם קלווין ג'ונסון שחוזר לעניינים. הליונס נראו רע בהפסד באריזונה והם בשוויון עם גרין ביי ב-NFC צפון, כך שאסור להם לשמוט עוד משחקים. לטום בריידי יש מאזן מושלם בשלושה משחקים מול הליונס.

מינסוטה (6:4) - גרין ביי (3:7)

מי שתקווה למעידה של דטרויט בפוקסבורו היא כאמור גרין ביי. הפאקרס הפגיזו 55 ו-53 נקודות בשני משחקי הבית האחרונים שלהם וארון רוג'רס משחק נהדר, אבל לא יהיה להם קל מול היריבה המרה, שתשמח לקלק. הווייקינגס, שגילו שהם יהיו ללא אדריאן פיטרסון לפחות עד סוף העונה, הפסידו בשיקגו במחזור האחרון אחרי שני ניצחונות ומחפשים ניצחון ראשון על הפאקרס אחרי ארבעה משחקים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אדי לייסי שחקן גרין ביי פאקרס. Ronald Martinez, GettyImages
הפאקרס ינסו לנצח את היריבה הגדולה. אדי לייסי/GettyImages, Ronald Martinez

אינדיאנפוליס (4:6) - ג'קסונוויל (9:1)

הקולטס ספגו מכה כואבת מול ניו אינגלנד בבית בסאנדיי נייט ופתאום, אחרי שני הפסדים בשלושה משחקים, בהם ההגנה הייתה על הפנים, אינדי נראית קצת פחות מאיימת, למרות שהתקפת המסירה שלה עדיין ראשונה בליגה. לפחות הפעם, בבית מול הג'אגס הגרועים שחוזרים משבוע החופש, זה לא אמור להיות מסובך מדי והקולטס יחפשו ניצחון חמישי רצוף במאבקים בין שתי הקבוצות.

יוסטון (5:5) - סינסינטי (3:1:6)

הטקסאנס, שרואים את הדעיכה הקלה ביכולת של הקולטס, עוקבים בשקט מאחור ורחוקים רק משחק אחד מהיריבה ל-AFC דרום. כדי לשמור על קשר עין, לכל הפחות, יוסטון חייבת להתעלות הפעם כמו שעשתה בשבוע שעבר בקליבלנד. ההגנה עבדה מצוין, בעיקר בזכות ג'יי ג'יי וואט האחד והיחיד והיא צריכה להמשיך כך נגד היריבה שחוזרת לעצמה לאחר תקופה פחות טובה. הבנגאלס עם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים, כולל 10:27 מוחץ בניו אורלינס במחזור האחרון.

שיקגו (6:4) - טמפה ביי (8:2)

העונה של שתי הקבוצות הללו כבר אבודה. הדובים אומנם קטעו רצף של שלושה הפסדים וגברו על מינסוטה וגם ההגנה שלהם הציגה יכולת משופרת, אבל עוד עונה הלכה לטימיון ואולי אנחנו רואים את סוף דרכו של ג'יי קאטלר כקוורטרבק הפותח של הקבוצה. הבאקס הפתיעו לטובה וחגגו בוושינגטון, כשהם עוצרים רצף של חמישה הפסדים.

ג'יי ג'יי וואט JJ שחקן יוסטון טקסאנס טקסנס. AP
מה הוא מכין לנו הפעם? וואט/AP

23:05-23:25:

סיאטל (4:6) - אריזונה (1:9)

אחד ממשחקי המחזור ואולי המפגש שיסמל יותר מכל את חילופי השלטון של העונה הזו. הסיהוקס, למרות התקפת הריצה הראשונה בליגה והגנה מעולה, פשוט לא מספיק טובים העונה. לפני שבוע זה עלה להם בהפסד רביעי, הפעם בקנזס סיטי. הקרדינלס לעומת זאת, למרות התקפת ריצה והגנת מסירה מהחלשות בליגה, פשוט בכושר מסחרר ומול דטרויט הציגו משחק קשוח ורשמו ניצחון שישי ברציפות. אם יצליחו להדהים גם בסיאטל עם דרו סטנטון, הם יסגרו את ה-NFC מערב כמעט סופית ואולי ישאירו את האלופה מחוץ לפלייאוף. בעונה שעברה הנחילה אריזונה לראסל ווילסון את הפסד הבית הראשון שלו ב-NFL.

סן דייגו (4:6) - סנט לואיס (6:4)

מפגש בין שתיים שנראות כאילו המאזן לא הוגן איתן. הצ'ארג'רס פתחו את העונה נהדר, דעכו בגדול עם שלושה הפסדים כואבים וחזרו משבוע החופש במחזור האחרון עם ניצחון מכוער על אוקלנד, כאשר פיליפ ריוורס וההתקפה שלו ממשיכים ביכולת הלא מרשימה. הראמס לעומתם, סובלים מהבית הקשה שלהם, אבל הראו למה הם מסוגלים עם הניצחון הענק על דנבר, תוך שהם משתקים כמעט לחלוטין את פייטון מאנינג. ריוורס יצליח לעשות יותר?

דנבר (3:7) - מיאמי (4:6)

הברונקוס ופייטון ינסו להתאושש מההפסד השני בשלושה מחזורים כאשר יארחו את הדולפינס, שמצדם עדיין חולמים על מקום בפלייאוף העונה, לפחות דרך הווילד קארד. מיאמי נחה שבוע וחצי, מאז הניצחון החשוב על בפאלו. סגנית האלופה מחזיקה העונה במאזן ביתי מושלם, 0:5 ומאנינג ינסה לשפר את המספרים שלו עוד קצת. המפגש האחרון בין הקבוצות היה במיאמי, באוקטובר 2011 והסתיים עם הנס הגדול של טים טיבו ו-15:18 משוגע לסוסונים.

סן פרנסיסקו (4:6) - וושינגטון (7:3)

הניינרס עוד לא ויתרו על העונה הזו וגם אם ההתקפה שלהם לא עובדת, ההגנה נראית טוב בשבועות האחרונים ועזרה להשיג ניצחונות חוץ חשובים ויוקרתיים בניו אורלינס ועל הג'איינטס בניו יורק. ההגנה הזו תנסה למרר את החיים של רוברט גריפין השלישי, שמאז חזר להרכב במקומו של קולט מקוי משחק רע מאוד. במחזור האחרון וושינגטון הובסה בבית מול טמפה ביי וקשה לראות אותה עושה סנסציה דווקא במפרץ.

מרשואן לינץ' ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. Scott Eklund, AP
הסיהוקס חייבים ניצחון/AP, Scott Eklund

ניו יורק ג'איינטס (7:3) - דאלאס (3:7), בין ראשון לשני, 3:30

לרגעים ספורים עוד נראה היה שהענקים יכולים לעשות משהו העונה, אבל חמישה הפסדים רצופים השאירו אותם הרחק מאחור ועכשיו נשאר להם רק לנסות ולקלקל לדאלאס השנואה עליהם. הקאובויס התאוששו משני הפסדים רצופים עם ניצחון בוומבלי על ג'קסונוויל, במשחק בו טוני רומו חזר אחרי הפציעה. מאז, דאלאס כבר הספיקה לנוח שבועיים ורגע לפני שהיא מתייצבת לקרב הקריטי מול פילדלפיה בחג ההודיה ביום חמישי, היא תחפש לשמור על המומנטום מול היריבה עליה גברה 21:31 לפני חודש.

בפאלו (5:5) - ניו יורק ג'טס (8:2), בין שני לשלישי, 2:00

המשחק שנדחה ואז גם הועבר לפורד פילד בדטרויט יפגיש בין הבילס, שאיבדו הרבה גובה עם שני ההפסדים הרצופים שלהם וכנראה שישארו גם העונה מחוץ לפלייאוף לבין הג'טס, שחוזרים משבוע החופש אשר לפניו סופסוף נראו כמו קבוצה והפתיעו את פיטסבורג. לסילונים יש התקפת ריצה והגנת ריצה נהדרות ואולי הם יכולים לנצל את הבלגן שעבר השבוע על בפאלו כדי לחבר שני ניצחונות רצופים ולנקום על ה-43:23 המשפיל שספגו בבית לפני כחודש.

ניו אורלינס (6:4) - בולטימור (4:6), בין שני לשלישי, 3:30

המאנדיי נייט המקורי יפגיש בסופרדום בין הסיינטס, שפישלו בגדול בשבועיים האחרונים לבין הרייבנס, שנאבקים ב-AFC צפון הקשה. ניו אורלינס הפסידה בבית גם לסן פרנסיסקו וגם לסינסינטי ונתנה לאטלנטה לעקוף אותה. למרות המאזן הגרוע, היא עדיין חזק בתמונת הפלייאוף וחייבת לנצח לפחות את המשחק הזה. העורבים שבים משבוע החופש, אשר לפני ניצחו את טנסי. הם ניצחו את בולטימור רק פעם אחת בחמישה מפגשים בין הקבוצות עד היום.

לפניות והצעות: idanvini@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully