וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי בן הרוש: "אנחנו אוהבים את מהראן מאוד ואני מקווה שזה ייפסק"

21.11.2014 / 12:14

מגן מכבי תל אביב מתייחס לכתבי האישום נגד מקללי חברו לקבוצה, מבטל את תקרית התמונה הפרובוקטיבית: "דברים קורים, זה חדר הלבשה", ומתכונן לקרית שמונה ביום שני: "התגעגענו לליגה"

דן איינבינדר, עומרי בן הרוש שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אני שחקן בינוני מינוס בפלייסטיישן ובמחשבים". בן הרוש/קובי אליהו

עמרי בן הרוש מצליח בתקופה האחרונה במגרשים יותר מאשר מול המסך. אתמול בטורניר הפרו אבולושן שנערך בחנות של מכבי תל אביב, הוא לא הבריק. "אני שחקן בינוני מינוס בפלייסטיישן ובמחשבים", הודה המגן השמאלי שקיבע את מעמדו באחרונה גם במכבי תל אביב וגם בנבחרת. "היה חופש והיתה הנבחרת. התנתקנו ויצאנו לשגרה. אנחנו חוזרים לליגה והאמת היא שהתגעגענו".

התמונה הפרובוקטיבית שדלפה מתוך חדר ההלבשה של מכבי תל אביב, תפסה את בן הרוש וחלק מחבריו כשהם בכלל במחנה של הנבחרת לקראת בוסניה. "דברים קורים. זה חדר הלבשה", ניסה בן הרוש להחליק את תמונת חברו הערום. "האווירה במכבי תל אביב טובה. אמרתם שהדברים לא דולפים ממכבי תל אביב אז הנה קיבלתם משהו. אנחנו בכל מקרה נקפיד עוד יותר מעתה לא להכניס פלאפונים לחדר ההלבשה".

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב חוגג. יוסי ציפקיס
"אנחנו צריכים להתעסק רק בכדורגל ולא בדברים האלה"/יוסי ציפקיס

בכלל, אלה ימים אליהם לא מורגלים במכבי תל אביב כשהקבוצה בכותרות מסיבות שונות. בין השאר חזרנו אתמול לענייני מהראן ראדי אחרי שפרקליטות מחוז מרכז הגישה כתבי אישום של שלושה מאוהדי הקבוצה שהגיעו לאימון בקרית שלום וקיללו את הקשר. "מהראן ראדי חבר טוב מאוד שלי", אמר בן הרוש. "אנחנו אוהבים אותו מאוד ואני מקווה שזה ייפסק. צריך להפסיק עם זה. זה לא נוגע לכדורגל. אנחנו צריכים להתעסק רק בכדורגל ולא בדברים האלה".

על העמדת הקבוצה לדין משמעתי בעקבות אירועי הדרבי אמר בן הרוש: "אנחנו לא כל כך מתעסקים בדיינים ובמה שלא נוגע אלינו. אנחנו עברנו הלאה". קרית שמונה אותה תפגוש מכבי תל אביב ביום שני נמצאת בכושר טוב ומגיעה אולי כשוות כוחות, גם כי המשחק יערך על גבול הצפון. בן הרוש משוכנע שזה לא יגרום למכבי תל אביב לשנות את דרכה: "יש לנו את השיטות שלנו. המאמן שלנו דוגל בשיטה שאתם רואים וכך זה נראה על המגרש".

בעניין נוסף, בן הרוש הוא השחקן האחרון שמכבי נתניה מכרה ואי אפשר שלא לשאול אותו האם הוא מרגיש אמפתיה לאי הוודאות השורר כעת במועדון בו גדל והאם לא הגיע הזמן שכל השחקנים יתאחדו לגוף אחד חזק שיידע לשמור על זכויותיהם. "איתי לא דיברו ממכבי נתניה אבל זה רעיון מצוין שכל השחקנים יתאגדו וידאגו לעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully