וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-הפועל ב"ש: אוחיון בספק, ארבייטמן על הספסל

הקשר הוותיק סובל מרגישות בשריר, וספורי או אזולאי יחליפו אותו אם לא יוכל לשחק בבלומפילד (שבת, 17:00, ספורט1 ו-HD). ארבייטמן לא כשיר ל-90 דקות, אליניב ברדה יפתח כחלוץ בודד

מחזור 9מחצית22/11/2014
הפועל תל אביב
    0
      הפועל באר שבע
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 91. הפועל תל אביב מובילה 27:39, ויש עוד 25 משחקים שהסתיימו בתיקו.

      * כשהפועל תל אביב מארחת היא מובילה 12:22, ועוד 11 משחקים לא הוכרעו.

      * בעונת 93/94 באר שבע ניצחה את הפועל תל אביב פעמיים בחוץ, ומאז נכנסה לרצף של 20 שנה בלי ניצחון חוץ על האדומים. בעונה שעברה הדרומיים ניצחה את הפועל תל אביב פעמיים בחוץ. ההמשך על אחריותכם בלבד.

      * הפעם האחרונה שמפגש ליגה בין הפועל תל אביב להפועל באר שבע נערך ב-2003, ולא הוכרע הייתה במחזור ה-13 של עונת 97/98. נגמר 0:0 ובסיום העונה באר שבע ירדה ליגה.

      * אלישע לוי אימן 45 פעמים נגד הפועל תל אביב וניצח רק 12 פעמים. יש לו עוד 10 תיקו ו-23 הפסדים. בחוץ הוא הפסיד 60% מהמשחקים מול האדומים.

      נתונים: דריבליסט

      אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע לפני לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
      שוב נפגשים. אליניב ברדה מול לוקאס סאשה/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      אחרי סערת הדרבי, בהפועל תל אביב רוצים לחזור לשגרה במהירות ולהתרכז רק בכדורגל. במועדון היו מרוצים מכך העונש נדחה בשבוע ומקווים שחרף מזג האוויר החורפי, לבלומפילד יגיעו לפחות 10,000 צופים.

      המאמן אסי דומב לא תכנן לבצע שינוי בהרכב לעומת משחק הניצחון על הפועל רעננה לפני הפגרה, אבל משה אוחיון סובל מרגישות בשריר והוא בספק. רק ביום שבת יוודע אם הוא יכול לשחק לצדם של לוקאס סאשה ושי אבוטבול במרכז המגרש. אם אוחיון לא יוכל לשחק, רמזי ספורי או שלומי אזולאי יחליפו אותו וההרכב יהיה בעל אוריינטציה מעט יותר התקפית.

      ליאור לוי ימשיך כמגן השמאלי וכרגע נראה שזו תהיה העמדה הקבועה שלו, זאת בעקבות ההחלטה לשחרר את פרנסיס בנג'מין בחלון ההעברות הקרוב. מוחמד אל היג'א ישחק באגף הימני של ההגנה וסארי פלאח והרמוני איקנדה ימשיכו כבלמים.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

      בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
      גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
      הפועל תל אביב צריכה את ורמוט בשיאו כדי לשפר את מאזן הכיבושים הגרוע שלה/יוסי ציפקיס

      מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

      הפועל באר שבע תנסה לחזור בשבת עם שלוש נקודות חוץ יקרות מהמשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד כדי להישאר חזק בתמונת הצמרת לקראת מפגש הפסגה בין עירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב שייערך בשני.

      המאמן אלישע לוי יחסר את טומיסלב פאיוביץ', שלומי ארבייטמן ודובב גבאי הפצועים שלא יכללו בסגל. ארבייטמן שהיה בספק עד אתמול לא החלים לחלוטין מהפציעה ברגלו, אך ייכלל בסגל. בצוות הרפואי העדיפו שלא לסכנו ולאפשר לו מנוחה נוספת לקראת השבוע הבא והמאמן ישתמש בו בהתאם לצורך במהלך המשחק. בשל היעדרותו של פאיוביץ', יוסט אובידיו הובאן הרומני מהקישור האחורי לעמדת הבלם לצידו של וויליאם סוארס.

      גל אראל, ג'ון אוגו ורועי גורדנה שיפגוש את האקסית ממנה הגיע, יפתחו יחד במרכז הקישור, כאשר מאור מליקסון ומאור בוזגלו יפתחו יחד עם אליניב ברדה שיתופקד כחלוץ בודד.

      שחקן הפועל באר שבע, שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
      ייכלל בסגל. שלומי ארבייטמן/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      הפועל תל אביב: גילי ורמוט

      אחרי ההופעה בנבחרת ישראל כשלצדו השחקנים הטובים בארץ, ורמוט חוזר למציאות העגומה במסגרתה הוא משחק בקבוצה שנמצאת בצרות כלכליות ומחזיקה בסגל בינוני למדי. הקשר המצוין יצטרך להתגבר על הירידה אל הקרקע כי הפועל תל אביב כבשה העונה שבעה שערים (רק הפועל חיפה הבקיעה פחות), והיא צריכה את הכוכב היחיד שלה בשיאו כדי שהמאזן ישתפר.

      הפועל באר שבע: מאור בוזגלו

      בוזגלו הוא השחקן הכי טוב בבאר שבע מתחילת העונה והתרומה הנכבדת שלו באה לידי ביטוי הן בבישולים והן בכיבושים. בוזגלו צפה מהספסל בחבריו לנבחרת מתעללים בבוסניה ואין ספק שבשבת הוא יגיע רעב מאוד לבלומפילד. אוהדי באר שבע מצפים בקוצר רוח לתספורת המחודשת איתה יופיע הקשר למשחק, אך יותר מהכול רוצים האוהדים שער ובישול מהטאלנט שלהם בדרך לשלוש נקודות חוץ מול האחות התל אביבית האדומה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 9020

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully