וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: נבחרת ישראל בכדורמים תשתתף במוקדמות אליפות אירופה

21.11.2014 / 10:19

למרות החלטת איגוד הכדורמים לבטל את השתתפותה של הנבחרת בטורניר היוקרתי, בסופו של דבר הוחלט לשנות כיוון ואיגוד הכדורמים האירופי אישר את אירוח הבית של ישראל בארץ. יו"ר האיגוד: "זו בשורה חיובית. מתכננים לארח בוינגייט"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו רק נותר להם להוכיח שההחלטה הייתה מוצדקת. נבחרת ישראל בכדורמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי לא מעט חששות שהיו לגבי האפשרות שנבחרת ישראל בכדורמים תיעדר מטורניר מוקדמות אליפות אירופה בשנה הבאה ואף החלטה שהתקבלה בנושא בישיבת הנהלת האיגוד, חלה תפנית בימים האחרונים שבשיאה הוחלט לאפשר לנבחרת להשתתף בטורניר היוקרתי. התקציב לטובת הנושא אמנם טרם הושג, אבל כעת מתברר כי ישראל תארח את אחד מארבעת הבתים של הטורניר, ובכך היא גם תוזיל את העלויות של הההשתתפות שנאמדות בכ-300 אלף שקל.

כזכור, לפני כשבוע פרסמנו כי בשל בעיות תקציב קשות שמהן סובל האיגוד, בעיקר בשל מסקנות ועדת לובצקי, הוחלט באיגוד לבטל את השתתפות הנבחרת בטורניר היוקרתי עבור הבוגרים, בזמן שהנשים והנוער היו אמורים להשתתף כרגיל. לאחר פרסום הידיעה בנושא החל באיגוד דין ודברים שבסופו כאמור התקבלה החלטה להירשם לטורניר שיחול בשני חלקים: בחודש פברואר ובאוקטובר. איגוד הכדומים הגיש בקשה לארח את הבית שבו תשתתף הנבחרת, ואכן הבקשה הזו התקבלה בחיוב על ידי איגוד הכדורמים האירופי.

טורניר המוקדמות יכלול 15 נבחרות שאישרו את השתתפותן והן תשובצנה לארבעה בתים שאחד מהם יכלול רק שלוש נבחרות. הנבחרות תנסינה להעפיל לאליפות אירופה שתתקיים ב-2016 בבלגרד. אלון הוכדורף, יושב ראש איגוד הכדורמים שפעל לקיים את הטורניר, אמר היום (שישי): "זו בשורה חיובית מבחינתנו ומעצם העובדה שנארח את הטורניר של הבית שלנו. אנחנו מתכננים לקיים את הטורניר בבריכה החדשה בוינגייט ומבחינה תקציבית נצטרך לשנס מותניים ולכתת רגליים כדי לחפש ספונסרים שיסייעו לנו. אני חושב שעצם ההשתתפות שלנו ועצם האירוח מחזקים את הקשר שלנו עם הארגון האירופי". אגב, הגרלת הבתים תתקיים מאוחר יותר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully