וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מנחם קורצקי עשוי לפתוח עם שלושה בלמים

21.11.2014 / 9:52

המאמן בודק אופציות ועשוי לפתוח ביום ראשון נגד בני סכנין עם דושאן מאטוביץ' כבלם שלישי ושמוליק מלול כמגן. בן מלכה עשוי להצטרף לקבוצה. אופיר קריאף נראה מתוסכל מהפציעה החוזרת

one

בבית"ר ירושלים יערכו את אימון הבוקר היום (שישי) כשהם עדיין אינם יודעים באיזה מגרש יפגשו את בני סכנין ביום ראשון. בבית"ר ראו כי השחקנים מתעסקים יותר מדי במגרש ובכל הרעש התקשורתי סביב המשחק וביקשו מהם להתרכז אך ורק בכדורגל. השחקנים גם אמרו כי "מראש הכיוון שלנו היה למשחק בדוחא. אנחנו רוצים לנצח בכל מגרש, לא איכפת לנו איפה זה יהיה. יש פה חבורה של גברים שלא חוששים משום מגרש ויראו את זה ביום ראשון".

בצוות המקצועי עדיין מתלבטים בנוגע להרכב הקבוצה. אופיר קריאף שהיה אמור לפתוח פצוע ולמרות שהאופציה האוטומטית היא עומר נחמני, מנחם קורצקי בדק אתמול באימון אפשרות לשחק עם שלושה בלמים כאשר דושאן מאטוביץ' הופך לבלם שלישי ואילו שמוליק מלול משחק כמגן שמאלי. בבית"ר הסבירו כי "זאת אופציה גם למקרה שנצטרך לשחק התקפי יותר וגם מבחינה טקטית מול המתפרצות של סכנין".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
משנה כיוון. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

בנוגע לקריאף, מדובר בפגיעה חוזרת בברך והשחקן נראה מתוסכל מאוד אתמול לאחר שנאלץ לרדת מהאימון עוד בחימום. קריאף החל את העונה עם הפציעה בברך, לאחר מכן שבר את כף היד ועכשיו שוב סובב את ברכו. המאמן מנחם קורצקי אמר כי קריאף הוא אחד השחקנים החשובים במערך שלו להמשך העונה הנוכחית והוא מקווה שהוא יחזור במהרה. ללא קשר, בן מלכה שמתאמן עם בית"ר בחודש האחרון עשוי לחתום במועדון עד לתום העונה.

הבעלים אלי טביב היה מרוצה מאוד אתמול שכל הסאגה מול ראש העירייה ניר ברקת מאחוריו. טביב וברקת שוחחו כ-20 דקות, שני הצדדים הסבירו את הצד שלהם בקרע שנוצר בחודשים האחרונים כאשר טביב הסביר לראש העירייה כי הוא שם בכל שנה כעשרה מיליון שקל וללא סיוע קשה יהיה לבנות בבית"ר קבוצה ברמה גבוהה. ברקת מצידו ביקש מטביב לחדול מהצהרות בתקשורת בנוגע לתרומות שהובטחו או לא הובטחו ואף לנסות ולמצוא לו תורמים ומשקיעים פוטנציאליים. בבית"ר אמרו אמש כי גם כל המצב הביטחוני בבירה והאירועים מסביב חייבו שלום בית לפחות בצד הספורטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully