וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה: מהראן לאלה צפוי לפתוח

החלוץ ככל הנראה יועדף על פני מאוולי. עטר מתלבט בין כיוואן וריקטס. קאלה יפתח מול האקסית, צעירי יחליף את דיין. עדיין אין החלטה אם לפתוח עם שלושה בלמים אצל המלאבסים (שבת, 17:00)

מחזור 9מחצית22/11/2014
הפועל חיפה
    0:1
      הפועל פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      * מפגשים בליגה הראשונה: 95. הפועל פתח תקוה מובילה 27:38 בניצחונות ועוד 30 משחקים נגמרו בתיקו.

      * זה יהיה המשחק ה-50 בין הקבוצות שהפועל חיפה מארחת. היא מובילה 14:19 בניצחונות ויש עוד 16 תוצאות תיקו.

      * הפועל פתח תקוה ניצחה את הפועל חיפה בחוץ בפעם האחרונה ב-8.5.2010.

      * שלושה שחקנים ששותפו במשחק הזה נמצאים היום בסגלי שתי הקבוצות: הישאם כיוואן מהפועל חיפה, שגיב כהן מהפועל פתח תקוה וגל כהן – אז בהפועל פתח תקוה והיום בהפועל חיפה.

      * השופט אורן סימניאן הוא בחור מאוזן: הוא שפט 12 משחקים בליגת העל. ארבעה ניצחונות למארחת, ארבעה לאורחת, ארבע תיקו. 22 צהובים למארחת, 22 צהובים לאורחת. בפנדלים האורחות מובילות 1:3.

      * כמאמן, ראובן עטר מאוזן מול הפועל פתח תקוה: 4 ניצחונות, 4 הפסדים ו-6 תיקו, וגם 19:19 בשערים.

      לאתר דריבליסט

      ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
      מאוזן נגד הפועל פתח תקוה. ראובן עטר/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      הפועל חיפה:

      הפועל חיפה ערכה היום את האימון המסכם, כשבקבוצה רוצים לנצל את הניצחון האחרון על בית"ר ירושלים כדי ליצור מומנטום חיובי ולצאת לדרך חדשה אחרי פתיחת העונה הלא טובה, אולם בצוות המקצועי ובקרב השחקנים משוכנעים שהיכולת מול בית"ר לא תספיק מחר. ראובן עטר צפוי להמשיך עם מערך של שלושה בלמים, כשיובל שבתאי צפוי לקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי. בחלק הקדמי מהראן לאלה צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של אוסיי מוואלי. התלבטות נוספת של המאמן היא בין הישאם כיוואן לבין טוסיין ריקטס, שחזר רק היום לאימונים לאחר ששהה עם נבחרתו ולכן עטר שוקל לפתוח עם כיוואן במקומו.

      בצד המנהלתי, במועדון יפריחו מחר יונים לפני המשחק.

      הפועל פתח תקוה:

      הפועל פתח תקוה חוזרת לליגה כשהיא סוחבת את כל הקבוצות על גבה. ההפסד לקרית שמונה לפני היציאה לפגרת הנבחרת קיבע את הקבוצה במקום האחרון ועכשיו יש מלחמה עם הפועל חיפה, עוד שכנה לאזור המצוקה. במהלך השבועיים שעברו מאז המשחק האחרון, חתכו בפתח תקוה את המנהל המקצועי גיא רוזנצוויג. מימדיו של המועדון סידרו שהעניין כמעט שייבלע בידיעות הספורט כי אחרי הכול הנבחרת עניינה הרבה יותר. רוזנצוויג היה אחראי על חלק גדול בבניית הקבוצה וההחלטה ללכת על קו צעיר עם מושאלים רבים הייתה בעיקר שלו. גם את עידן בר און הוא הביא מנצרת עילית והשבוע הרגיש המאמן צורך לכנס את השחקנים לאסיפה שבה אמר: "אני חייב הרבה לגיא רוזנצוויג. אם לא הוא, אני בספק אם הייתי מגיע לאמן את הפועל פתח תקוה". בר און אמר היום לוואלה ספורט: "אנשים רעים ניסו לרמוז שיש לי קשר לעזיבתו של גיא. זה שקר. אני לא אשכח בחיים מה שגיא עשה עבור הקריירה שלי".

      רוזנצוויג היה בתחילת העונה מאוד דומיננטי בהכנות למשחקים, אבל בשבועות האחרונים תפס קצת מרחק, מה שאומר שהשחקנים לא אמורים לחוש איזשהו זעזוע בעקבות עזיבתו. הרבה התלבטויות יש לבר און לקראת מחר. בכל הקשור לעמדת השוער הוא החליט להמשיך עם קאלה דרשלר שלגבי יכולתו במשחק האחרון היו המון חילוקי דעות. דרשלר ישחק מול הפועל חיפה אליה היה שייך בעבר ולבטח ירצה להוכיח שכוחו עדיין בכפפותיו. גיא דיין ימשיך להיעדר ואת מקומו אמור למלא לירוי צעירי שערך הופעת בכורה נאה במחזור האחרון. בהתקפה תמשיך פתח תקוה להתבסס על שחר הירש שנכנס לכושר הבקעה טוב. גם השבוע התלבט בר און אם לפתוח בקו הגנה עם שלושה בלמים וקרוב לוודאי שיחליט סופית בעניין רק בסמוך למשחק.

      sheen-shitof

      וזה כחול לבן

      המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

      בשיתוף פרמייר
      עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
      לא שוכח את ההזדמנות שקיבל מרוזנצוויג. עידן בר און/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      הפועל חיפה: קובי דג'אני

      הקשר האחורי מתחיל להיכנס לכושר משחק, באימונים הוא נראה מצוין ובמערך הנוכחי של חיפה הוא זה שצריך לייצר את האיזון. יכולת כפי שהציג נגד בית"ר תסייע מאוד לאדומים להשיג ניצחון שני ברציפות.

      מייקל טוקורה: הפועל פתח תקוה

      מייקל טוקורה ישב ביציע במשחק הקודם וראה איך החברים שלו להגנה מתפרקים מול נוגחי קרית שמונה. בשבת הוא חוזר אחרי כרטיס אדום שגוי ששלף לו אוראל גרינפלד במטרה לייצב את העסק מאחור. בר און העריך השבוע שהופעה טובה של הניגרי הגבוה, והפועל פתח תקוה חוזרת עם נקודות מסמי עופר.

      שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים מול קובי דג'אני שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
      יכולת טובה שלו תקרב את הפועל חיפה לניצחון נוסף. דג'אני/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אורן סימניאן
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 3000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully