וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה את לאציו, רומא ניצחה את אטאלנטה

צמד של פוגבה (24 ו-64) ושער של טבס (55) סידרו לאלופה 0:3 מרשים ברומא ושמרו אותה בפסגה. הג'אלורוסי חזרו מפיגור וניצחו 1:2 בברגמו

פול פוגבה שחקן יובנטוס. רויטרס
בכושר שיא. פוגבה/רויטרס

אחרי הפסקה של שבועיים, הליגה האיטלקית חזרה לכבוד המחזור ה-13 שנפתח עם משחקיהן של המוליכות רומא ויובנטוס. הג'אלורוסי הפעילו לחץ על האלופה עם ניצחון 1:2 בברגמו על אטאלנטה, אבל הגברת הזקנה ענתה לה עם 0:3 מרשים מאוד בחוץ על לאציו החזקה ושמרה על פער שלוש נקודות בפסגה.

אטאלנטה - רומא 2:1

הג'אלורוסי נצמדו שוב ליובנטוס בזכות ניצחון חוץ בברגמו וכעת יקוו שהיריבה העירונית תסייע להם ותנצח את האלופה. מקסי מוראלס הפתיע את רומא כבר בדקה הראשונה, כשהפציץ למשקוף ופנימה, אבל האורחת ידעה להגיב עוד במחצית הראשונה. אדם ליאיץ' כבש במבצע אישי נהדר בדקה ה-23, כשחתך מצד שמאל וירה בימין לרשת מ-15 מטרים. שלוש דקות לפני סיום המחצית, ליאיץ' שוב החל מהלך דומה מצד שמאל, רק שהפעם הוא השאיר לראג'ה נאינגולן שהמשיך את העונה המצוינת שלו ובעט בשמאל פנימה. ריצ'מונד בואקייה המחליף הורחק משורות אטאלנטה בתוספת הזמן. רומא עם הפנים לצסק"א מוסקבה.

אדם ליאיץ' שחקן רומא לפני ראג'ה נאינגולן. GettyImages
האחראים למהפך. אדם ליאיץ' ומאחוריו ראג'ה נאינגולן/GettyImages

לאציו - יובנטוס 3:0

אחרי שראתה את רומא מנצחת ונצמדת אליה בפסגה, יובה האלופה ענתה בגדול על הדשא עם הצגה מרשימה באולימפיקו מול יריבה חזקה. פול פוגבה פתח את החגיגה עם שער בדקה ה-24 אחרי בישול של טבס. החלוץ הארגנטינאי שנמצא בעונה פנטסטית הכפיל את היתרון עם בעיטה מקרוב אחרי בישול של מרקיסיו ופוגבה כבש את השלישי עם בעיטה מקרוב אחרי מסירה של פאריירה. הגברת הזקנה פתחה שוב פער של שלוש נקודות מרומא בפסגה, לאציו נותרה במקום החמישי.

שוער יובנטוס ג'אנולואיג'י בופון. רויטרס
מתנה לחזרה מהפגרה. בופון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully