וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ נשים: מכבי אשדוד הפסידה לראשונה העונה

האלופה הישראלית, שהחזיקה במאזן מושלם בליגה ובאירופה, הפסידה 72:62 באולמה לאדנה בוטאס ואיבדה את ראשות בית א'. שי דורון החזירה את אשדוד למשחק, אבל ריצת 0:12 של הטורקיות לקראת הסיום סגרה את הסיפור

שי דורון מכבי אשדוד. עודד קרני, ליגת ווינר נשים, מערכת וואלה! NEWS
הרצף נעצר. שי דורון/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, ליגת ווינר נשים

קבוצת הנשים של מכבי אשדוד נחלה הערב (חמישי) את הפסדה הראשון העונה באירופה ולמעשה בכל המסגרות, כשנוצחה באולמה הביתי 72:62 בידי אדנה בוטאס הטורקית. שתי הקבוצות נאבקות על ראשות בית א' ביורוקאפ, כשאדנה הייתה זו שהצליחה לשמור על המאזן המושלם על חשבון האלופה הישראלית.

אשדוד לא הצליחה למצוא תשובה במחצית הראשונה ליוונייה אוונתיה מאלטסי, ה-MVP של יורובאסקט 2009, שקלעה 10 נקודות עד ההפסקה והוליכה את אדנה ליתרון משמעותי 27:40 בסיומה של המחצית.

שי דורון נכנסה לעניינים ברבע השלישי ועזרה לאליסון הייטאואר, וברבע הרביעי החלה הקבוצה של אלי רבי גם להקטין את הפער. שש דקות לסיום הצליחה אלישה קלארק לצמק ל-56:52 בלבד, אבל אז האורחות הגיבו בריצת 0:12, הוציאו את הרוח מהמפרשים של אשדוד וסגרו את הסיפור.

שי דורון סיימה כקלעית המובילה של אשדוד עם 15 נקודות, הייטאואר וטיפני ג'קסון (13 ריבאונדים) הוסיפו 10 כל אחת ודניאל דיאמנט תרמה 9. מאלטסי צלפה 21 עבור אדנה, תרזה פלסנס קלעה 15 ולורן ארווין הוסיפה 14 ו-13 כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully