וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את הופנהיים, שווינשטייגר חזר

קשר האלופה עלה מהספסל, בישל וחזר לשחק לראשונה מאז גמר גביע העולם. דורטמונד שמטה 0:2 וסיימה ב-2:2 מול פאדרבורן, רויס שוב נפצע. שאלקה ניצחה 2:3 את וולפסבורג

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
כמה שאוהדי באיירן חיכו לו. שווינשטייגר/GettyImages

אחרי פגרת הנבחרות, חזרה הערב (שבת) הבונדסליגה לפעילות במסגרת המחזור ה-12. באיירן מינכן שוב נראתה נהדר וקיבלה בחזרה וברוב הוד והדר את סגן הקפטן שלה, בסטיאן שווינשטייגר, שנכנס כמחליף ואפילו בישל ב-0:4 של הקבוצה על הופנהיים. דורטמונד שמטה יתרון 0:2 מול פאדרבורן וסיימה ב-2:2 מאכזב מאוד, כשהיא גם מאבדת את מרקו רויס אחרי פציעה בעקבות תיקול מכוער. וולפסבורג נעצרה אחרי שמונה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות עם הפסד 3:2 בחוץ מול שאלקה, בה כבש אריק מקסים צ'ופו מוטינג צמד נהדר. איינטרכט פרנקפורט הדהימה עם 1:3 על מנשנגלדבאך, מיינץ ופרייבורג נפרדו ב-2:2, ובאייר לברקוזן חזרה לנצח עם 1:3 מרשים מאוד בחוץ מול האנובר.

מריו גצה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שער גדול של גצה/רויטרס

באיירן מינכן - הופנהיים 0:4

הקבוצה של פפ גווארדיולה עם ניצחון תשיעי ב-12 מחזורים, הפעם 0:4 על הופנהיים, שרשמה הפסד שלישי ברציפות וירדה אל המקום השישי עם 17 נקודות. באיירן מינכן בפסגה עם 30 נקודות וקיבלה בשורה משמחת במיוחד בתוך כל הפציעות שהיא סובלת מהן עם חזרתו של הכוכב הגדול והסמל בסטיאן שווינשטייגר, שנכנס במקום מריו גצה בדקה ה-77 ורשם הופעה ראשונה מאז ה-13 ביולי, בגמר גביע העולם של גרמניה מול ארגנטינה.

הבווארים עלו ליתרון בדקה ה-23 כשמסירה עומק של צ'אבי אלונסו הגיעה למריו גצה. כובש שער הניצחון בגמר גביע העולם הסתובב ובעט מ-28 מטר כדור נהדר לחיבורים כדי לקבוע 0:1. השני של באיירן הגיע בדקה ה-40 כשהגבהה של אריאן רובן מאגף ימין מצאה את רוברט לבנדובסקי, שנגח משמונה מטר כדור חזק פנימה ולא הותיר שום סיכוי לאוליבר באומן, 0:2. בדקה ה-77 נרשם הרגע לו אוהדי באיירן חיכו במשך ארבעה חודשים, כשבסטי שווינשטייגר נכנס כמחליף במקום גצה ורשם הופעה ראשונה מאז גמר גביע העולם. אוהדי באיירן קמו והריעו למספר 31 שלהם. בדקה ה-83 כבשה באיירן את השלישי לאחר דאבל פס בין רובן ללבנדובסקי, כשההולנדי נשאר חופשי מול באומן ומקפיץ כדור קליל פנימה כדי לקבוע 0:3. בדקה ה-87 הותיר שוויני את החותם שלו על המשחק כשהקפיץ כדור נהדר לסבסטיאן רודה, שבעט מ-10 מטר כדור חזק פנימה כדי לקבוע 0:4.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מרקו רויס, דורטמונד, שרוע על הדשא לאחר פציעה. GettyImages
חגג שער, אבל נפצע לאחר תיקול מכוער. רויס/GettyImages

פאדרבורן - דורטמונד 2:2

מה יהיה עם הקבוצה של יורגן קלופ? אחרי שעצרה רצף של חמישה הפסדים עם ה-0:1 על מנשנגלדבאך במחזור האחרון, הצליחה דורטמונד לעלות כבר ל-0:2 בחוץ מול פאדרבורן, בסוג של מיני-דרבי, אבל ספגה פעמיים ושוב שמטה יתרון בדרך לאובדן נקודות קריטיות בניסיונותיה להתקרב לצמרת. אם זה לא מספיק, אז סגנית האלופה איבדה גם את מרקו רויס, שנפצע לאחר תיקול מכוער.

השער הראשון הגיע בדקה ה-12 כשהגבהה נפלאה של אריק דורם מאגף שמאל מצאה את פייר אמריק אובמיאנג, שפגש את הכדור מהאוויר מחמישה מטר ושלח אותו פנימה כדי לקבוע 0:1. השער השני הגיע בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשמסירת עומק אדירה של הגאבוני מצאה את מרקו רויס, שנותר לבד מול השוער ובעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:2. אבל פאדרבורן התאוששה והצליחה לחזור למשחק נגד כל הסיכויים. בדקה ה-60 כבשה העולה החדשה את הראשון כשלוקאס רופ בעט פנימה. בדקה ה-66 כאמור איבדה דורטמונד את רויס בפציעה ובדקה ה-82 גם ספגה את השוויון לאחר שמאהיר סאגליק דחק פנימה כדור קרן וקבע 2:2 מפתיע.

אריק מקסים צ'ופו מוטינג שחקן שאלקה. GettyImages
עצרו את הדהרה של וולפסבורג. צ'ופו מוטינג/GettyImages

שאלקה - וולפסבורג 2:3

אחרי שמונה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות, נעצרה הקבוצה של דיטר הקינג, והיא רחוקה כבר שבע נקודות מבאיירן מינכן. שאלקה ניצחה אותה 2:3 לאחר שצמד של אריק מקסים צ'ופו מוטינג (10 ו-22) העלו אותה ל-0:2 מוקדם וכריסטיאן פוקס כבש את השלישי (25). וולפסבורג חזרה לעניינים בזכות שערים של איביצה אוליץ' (37) וניקלאס בנדטנר (74), אבל זה לא היה מספיק.

הווארד נורדטבייט שחקן מנשנגלדבאך (שמאל) עם גרניט ג'אקה. GettyImages
החגיגה הייתה מוקדמת. ג'אקה ונורדטבייט/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - איינטרכט פרנקפורט 3:1

סנסציה גדולה בבורוסיה פארק. מנשנגלדבאך, שעד ההפסד 1:0 הדחוק לדורטמונד במחזור שעבר לא הפסידה באף משחק בכל המסגרות מתחילת העונה, שמטה יתרון והפסידה 3:1 בבית לאיינטרכט פרנקפורט, שהגיעה לאחר שלושה הפסדים ברציפות. הווארד נורדטבייט העלה את הסייחים ליתרון בדקה החמישית, לפני שמרכוס שטנדרה (54), אלכס מאייר (57) וטקאשי אינוי (73) השלימו מהפך גדול.

משחקים נוספים:
האנובר - לברקוזן 3:1
להאנובר: צ'ייהון גולסלאם (60), ללברקוזן: שטפן קיסלינג (46), יונג מין סון (58), קארים בלארבי (71)

מיינץ - פרייבורג 2:2
למיינץ: ג'וניור דיאס (27), שטפן בל (88), לפרייבורג: יונתן שמיד (30), אדמיר מחמדי (58)

קלן - הרטה ברלין 2:1
לקלן: אנתוני אוג'ה (58), להרטה ברלין: רוי ברנס (28), מרסל אנדג'נג (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully