וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה מתעוררים: נותרו 400 כרטיסים למשחק העונה

20.11.2014 / 17:00

בקבוצה חששו שהאוהדים לא יופיעו למשחק נגד מכבי תל אביב, אבל ביומיים האחרונים חלה התעוררות. מנגה צפוי להיות כשיר. גם בראון, עאבד ופאנקה יעמדו לרשות בכר

one

אחרי שבקרית שמונה חששו שהקהל יימנע מלהגיע ממשחק העונה נגד מכבי תל אביב, נראה שביומיים האחרונים חלה התעוררות בקצב מכירת הכרטיסים וכעת נשארו רק כ-400 כרטיסים ליציעי קרית שמונה כשהצפי הוא שהמגרש יהיה מלא ביום שני. בכל מקרה, ככל הנראה הרוב ביציעים יהיה דווקא של אוהדי מכבי תל אביב.

בינתיים היום זכו השחקנים ליום מנוחה ומחר (שישי) ייערך אימון בחיפה ובשבת תצא הקבוצה עד ליום ראשון בצהריים למלון בקיסריה. בקרית שמונה מאמינים שניתן לנצח את האלופה ולפתוח פער של חמש נקודות בצמרת.

אוהדי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
האצטדיון צפוי להיות מלא/אדריאן הרבשטיין

דויד מנגה, שלא התאמן היום, צפוי להיות כשיר למשחק כשגם וובה בראון, אחמד עאבד ומינדאוגאס פאנקה יוכלו לעמוד לרשותו של ברק בכר. מי שנמצא בספק הוא חן דילמוני שסובל מפציעה מתמשכת בתקופה האחרונה. דילמוני לא מתאמן כבר מיום ראשון בשל טיפול שהחל בברכו ומחר הוא ינסה לשוב לאימונים ולאחר מכן יתברר האם הוא צריך להמשיך בטיפול ולהיעדר תקופה נוספת או שהוא יכול לחזור לפעילות.

בקבוצה מעריכים מאוד את דילמוני שנחשב לאחד מהתגליות הגדולות של בכר ואיזי שרצקי ומקווים שיחזור לכושר מלא כמה שיותר מהר כדי לחזור ולהיאבק על המקום בהרכב של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully