וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי גורדנה: "לא מתעסק בלהוכיח להפועל תל אביב"

20.11.2014 / 13:26

קשר הפועל באר שבע יפגוש את קבוצת נעוריו ביום שבת (17:00): "אם אכבוש לא יודע איך אחגוג". פאיוביץ' וגבאי פצועים ולא ישחקו, שלומי ארבייטמן בספק

שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. קובי אליהו
הפעם ישחק בבלומפילד באדום-לבן של באר שבע. גורדנה/קובי אליהו

הפועל באר שבע תגיע בשבת למשחק חוץ נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, ללא הבלם טומיסלב פאיוביץ', שסובל מפציעה בשריר התאומים וללא דובב גבאי שסובל מקרע בשריר הירך האחורי. בנוסף אליהם, גם החלוץ שלומי ארבייטמן בספק גדול בגלל מתיחה בשריר התאומים.

מי שצפוי לשוב להרכב באר שבע לאחר שהחלים מפציעה בקרסול הוא הקשר רועי גורדנה, שיפגוש את קבוצת נעוריו. גורדנה נטל היום חלק במסיבת העיתונאים שקיים המועדון לקראת המשחק ואמר: "יש התרגשות ודריכות לקראת המשחק. הייתה לי תקופה טובה בהפועל תל אביב, אבל זה נגמר ועכשיו אני פה בבית חם וחדש. טוב לי פה, אני שמח פה ורוצה לשמח את האוהדים של באר שבע".

הקשר נשאל האם הפועל תל אביב טעו כשוויתרו עליו, והשיב: "אני לא מתעסק בהוכחות למישהו שהחליט לא להילחם עליי, אני מתעסק בעבודה שאני צריך לעשות לקבוצה שלי. יהיה משחק קשה מאוד בשבת ונשתדל לעשות את העבודה. יש לנו מטרה והיא להידבק לחלק העליון של הטבלה עם תוצאות טובות. אין סיבה שלא יקבלו אותי לא טוב, היו בינינו יחסים מדהימים בחמש שנים שהייתי שם בבוגרים. אם אחגוג אחרי שאכבוש? לא יודע. אין טעם לדבר על העתיד, אני לא יודע מה יהיה".

גורדנה התייחס גם לכושר שבו נמצאת קבוצתו: "החוכמה של קבוצה חזקה זה ללמוד מטעויות העבר ולהגיע מוכנים יותר בראש למשחקים הקרובים. החיבור פה מדהים ורק כדורגל מעניין פה את האנשים, אז אני מקווה שלא נאכזב אותם השנה. הפועל באר שבע מכוונת להיות בצמרת הגבוהה, ליצור מסורת מסוימת שהתחלנו בשנה שעברה. אליפות? זה מוקדם מדי בשלב הזה ורק במחזור ה-25 נוכל לראות את המצב שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully