וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים סגרה עם פופס מנסה בונסו

20.11.2014 / 6:20

לוואלה! ספורט נודע שהסנטר הבריטי בן ה-31, שחתם לפני שנתיים במכבי תל אביב אך לא שיחק בשורותיה, יצטרף לקבוצה מהבירה. דני פרנקו: "האנרגיות, האתלטיות והנוכחות שלו, יתרמו לנו"

שחקן מכבי תל אביב פופס מנסה בונסו. GettyImages
קדנציה שנייה בארץ? פופס מנסה בונסו/GettyImages

פופס מנסה בונסו מצטרף להפועל ירושלים. כך נודע בלעדית לוואלה! ספורט לפנות בוקר. מאוחר יותר, קצת פחות משעתיים אחר כך, אישר הבעלים אורי אלון בפייסבוק את הידיעה לפיה הסנטר הבריטי (31, 2.07 מטר) שכמעט שיחק במכבי תל אביב ב-2012 הוא הגבוה שאכן יגיע לחזק את מוליכת הטבלה הישראלית. אחרי ההפסד של הקבוצה אמש (רביעי), 82:78 לבאנביט, שהיה החמישי בשישי משחקים של הקבוצה ביורוקאפ, בונסו אמור לחזק את הקבוצה בעיקר בליגת העל.

מנסה בונסו אמור לנחות בישראל ביומיים הקרובים ולחתום לשנתיים אחרי שכבר עבר בדיקות רפואיות. המאמן דני פרנקו אמר: "אני שמח על ההצטרפות של פופס למשפחת הפועל. האנרגיות, האתלטיות והנוכחות שהוא מביא, ודאי שיתרמו לנו. נעשה מאמץ לשלב אותו בהקדם האפשרי. אני רוצה להודות לאורי אלון והנהלת הפועל על המאמץ וההשקעה שנעשים כאן".

כזכור, כבר תקופה ארוכה שהאדומים רוצים לצרף גבוה נוסף לסגל של דני פרנקו, וכעת נראה שהפור נפל על הסנטר הבריטי. מנסה בונסו זכור בארץ מקיץ 2012, אז חתם בשורות מכבי תל אביב, אך נחתך ממנה עוד לפני פתיחת העונה בשל פציעה ממנה סבל. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בגלאטסראיי הטורקית.

שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט. מגד גוזני
"הפסד קשה". רייט/מגד גוזני

בהפועל ירושלים התאכזבו מאוד מההפסד לבאנביט אמש בארנה. בעקבות התוצאה, סיכוייה של ירושלים לעלות לשלב הבא פחתו בצורה משמעותית.

המאמן דני פרנקו התייחס בסיום לכך שברייסי רייט פתח בחמישייה במקום יותם הלפרין, שהציג יכולת לא טובה כשעלה מהספסל: "היינו צריכים להרוויח את ברייסי, האם זה היה קטע נקודתי שיותם היה כך במשחק? אני לא יודע. אבל אם הייתי יודע שאני מפסיד אותו יכול להיות שלא הייתי עושה את זה".

רייט אמר בסיום: "זה הפסד בית קשה, הגענו למשחק בסיטואציה שממש היינו צריכים את הניצחון. מאוד מאכזב שהפסדנו, זה היה המשחק הכי טוב שלנו ביורוקאפ עד כה, ועדיין זה לא הספיק. כמו שאמרתי בעבר, הליגה ואירופה הן שתי מסגרות שונות לחלוטין. בליגה הישראלית אנחנו מכירים את כולם ומרגישים מאוד בנוח, בעוד שבאירופה לכל קבוצה יש סגנון משחק שונה ורמת התחרותיות גבוהה בהרבה. ביורוקאפ נחשפו בעיות שיש לנו במצ'אפים מסוימים".

ג'וזף ג'ונס הוסיף: "כולם נתנו את כל מה שהיה להם והיה חסר לנו את הגרוש ללירה, זה היה משחק של ריצות -הם רצו ואנחנו לא הצלחנו לעצור אותם. אנחנו מגיעים לכל משחק במטרה לנצח. נכון שעד כה לא הצלחנו ביורוקאפ, אבל המצב ישתפר עבורנו בוודאות, כעת אנחנו צריכים להסתכל על רק על המשחקים שלפנינו והמצב יסתדר מעצמו. זה לא גמור עד שלא יעיפו אותנו מהמפעל, עד המשחק האחרון מבחינתי יהיה לנו סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully