וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה וחצי אחרי שיצא מהארון: ג'ייסון קולינס פורש מכדורסל

כדורסלן ברוקלין שעשה היסטוריה והפך להומו הפעיל הראשון באחד מארבעת ענפי הספורט הגדולים בארה"ב, החליט לתלות את הנעליים: "הייתי צריך לחיות כהומו מוצהר כדי לפרוש בשקט"

ג'ייסון קולינס, ברוקלין נטס, נאזר מוחמד, שיקגו בולס. AP
עכשיו הוא יכול לפרוש בשקט. קולינס, מימין/AP

ג'ייסון קולינס, הכדורסלן שעשה היסטוריה והפך לשחקן הראשון באחד מארבעת ענפי הספורט הבכירים בארצות הברית שיוצא מהארון, הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורסל.

"כדי להבין מדוע אני בר מזל לשבת פה היום כבנאדם שסוף סוף מרגיש נוח עם עצמו, אתם צריכים להבין איך כדורסל הציל אותי", כך הודיע קולינס בהצהרת הפרישה שלו והוסיף: "הייתי צריך לחיות בשנים האחרונות כהומו מוצהר על מנת לפרוש בשקט היום".

קולינס צפוי להודיע הלילה רשמית על ההחלטה שלו לפרוש לפני המשחק של ברוקלין קבוצתו קבוצתו מול מילווקי. אגב, מי שמאמן את מילווקי הוא ג'ייסון קיד, המאמן שהחתים את קולינס בברוקלין בפברואר, מספר חודשים אחרי שקולינס החליט לצאת בפומבי מהארון.

קולינס בן ה-35, נבחר במקום ה-18 של דראפט 2001 ושיחק שבע עונות בניו ג'רזי. לאחר מכן עבר בממפיס, מינסוטה ואטלנטה, עד שהגיע לסלטיקס, שם שיחק בעונה שעברה 32 משחקים. בפברואר החולף הוא הועבר בטרייד לוויזארדס ושיחק שם שש פעמים נוספות. בפברואר הוא חתם בברוקלין אחרי שהיה הומו מוצהר ועשה היסטוריה כשהפך להומו הפעיל הראשון בארבעת הענפים המובילים בספורט האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully