וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה בביתה 82:78 לבאנביט

הפסד חמישי בשישה משחקים לקבוצה של דני פרנקו באירופה, הסיכויים להעפיל לשלב השני נמוכים מאוד. ברייסי רייט קלע 21, יותם הלפרין עלה מהספסל ולא קלע ב-13 דקות

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בצרות צרורות. דונטה סמית'/ברני ארדוב

מתחילת העונה, מקפידה הפועל ירושלים לדרוס כל מה שזז בתחילת השבוע, ולהפסיד שוב ושוב באמצע השבוע. החוקיות הזאת נשמרה גם הערב (רביעי), כשהקבוצה של דני פרנקו שוב הפסידה ביורוקאפ, הפעם 82:78 בביתה לבאנביט, והקטינה עוד יותר את סיכוייה להעפיל לשלב הבא. האדומים עומדים כעת על מאזן של ניצחון בודד לצד חמישה הפסדים, כשלשלב הבתים נותרו עוד ארבעה מחזורים. ארבע קבוצות עולות מכל בית וכרגע ירושלים חמישית, כשלפלוישט ולוולגוגרד שמקדימות אותה מאזן של 3:3.

פרנקו בחר לספסל הערב את יותם הלפרין ולהעלות את ברייסי רייט בחמישייה, וזה אמנם השיב לו עם ערב נפלא של 21 נקודות, אולם הלפרין, לעומת זאת, היה חלש מאוד ופשוט לא תפקד (זריקה אחת בלבד, 0 נקודות ב-13 דקות). דונטה סמית' שהיה טוב מאוד במחצית הראשונה בקושי הופיע לשנייה, וכמוהו גם דרווין קיצ'ן. תוסיפו לזה משחק פנים כמעט לא קיים (ג'וזף ג'ונס וטוני גפני, ביחד, עם 12 נקודות), חמש שלשות בלבד, וקיבלתם מתכון לא רע להפסד. בשבוע הבא ירושלים יוצאת לרוסיה, למשחק חוץ גורלי מול וולגוגרד, כשהפסד שם ככל הנראה יחרוץ את גורלה באירופה באופן סופי.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
מה יהיה? פרנקו/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע ראשון:

יותם הלפרין סופסל, ודני פרנקו בחר לפתוח עם דרווין קיצ'ן, ברייסי רייט, דונטה סמית', ליאור אליהו וג'וזף ג'ונס. קיצ'ן החל את המשחק נהדר, העלה את האדומים ל-1:8 מהיר ואילץ את הטורקים לקחת פסק זמן. אלא שג'ונס ספג עבירה שנייה וירד לספסל, צ'אק דייויס התחיל להתחמם והטורקים השוו ל-12:12. שחקן הפנים המצוין המשיך לעשות כעולה על רוחו, ואת הרבע הראשון סיימה באנביט ביתרון 18:21.

רבע שני:

דונטה סמית' סיפק ארבע נקודות מהירות וחשובות, וג'ונס קלע מהקו וסייע לאדומים לעלות ל-25:26, אלא שארל רולנד ענה במהירות, ושלשה של קית' סימונס קבעה 31:34 לבאנביט. רייט הגיב עם חמש נקודות רצופות שהחזירו את היתרון לצד האדום, אולם עבירה טכנית של דניאל גור אריה על התחזות אפשרה לאורחת להשוות ולרדת לחדרי ההלבשה בשוויון 39:39. סמית' סיים את המחצית עם 6 נקודות, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 איבודים.

רבע שלישי:

סמי מחיה קבע 39:43 לבאנביט בפתיחת הרבע, צ'אק דייויס הוסיף שלשה והפך את זה ל-43:48, אלא שרייט המצוין לא הרים ידיים, ועם שלשה השלים מהפך וקבע 51:52. אחת נוספת כזו בצירוף סל ממש על הבאזר סידר לירושלמים יתרון חשוב של 56:60 עם העליה לרבע המכריע.

רבע רביעי:

באנביט פתחה את הרבע האחרון בריצת 0:8, ו-6:30 דקות לסיום הוליכה 60:64. סמית' ואליהו ענו עם חמש נקודות רצופות, אך איבודי כדור אפשרו לטורקים לעלות ל-65:68, ולאלץ את פרנקו לקחת פסק זמן. ואז החלה הדרמה. סמית' החטיא זריקה חשובה בפיגור 73:72, קיצ'ן החטיא גם הוא מחוץ לקשת מיד לאחר מכן, ודקה לבאזר הראה לוח התוצאות 72:77 לבאנביט. במצב של 76:79 הלך סימונס לקו, קלע פעם אחת, ולמעשה סגר עניין. קיצ'ן עוד צימק ל-80:78, 4 שניות לסיום, אך דייויס אמר את המילה האחרונה עם שתי זריקות מדויקות מהעונשין. זה נגמר ב-78:82 לבאנביט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
נקודת האור היחידה. רייט/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ברייסי רייט 21 (3 מ-5 ל-3), ליאור אליהו 15, דונטה סמית' 13, 11 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 איבודים, דרווין קיצ'ן 10, ג'וזף ג'ונס 9, יניב גרין 4, טוני גפני 3, בר טימור 3. יותם הלפרין (13 דקות, 0 מ-1 מהשדה) ודניאל גור אריה שותפו ולא קלעו.

הירבו לבאנביט: צ'אק דייויס 20, ארל רולנד 19 ו-7 אסיסטים, קית' סימונס 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully