וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אמרתי בעבר שאפרוש בברצלונה, אבל דברים משתנים"

הפרעוש בראיון בארגנטינה: "לא כל מה שייחלתי לו התגשם, המצב עם ברצלונה מסובך. נסיים את העונה ונראה מה הלאה". על הפסד בגמר המונדיאל: "זה כואב כי היינו קרובים ומסוכנים יותר מגרמניה"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
יעמוד במילה שלו? מסי/GettyImages

האם משהו נסדק בסיפור האהבה בין ליאונל מסי לברצלונה? הפרעוש העניק ראיון שפורסם היום (שלישי) ב-OLE הארגנטינאי, בו הוא מטיל ספק בנוגע להישארותו בברצלונה. "אני חי את היום. כרגע אני חושב על העונה הקרובה, אני רוצה לזכות בכמה שיותר תארים עם ברצלונה. אחר כך כבר נראה. אני יודע שאמרתי שאני רוצה לסיים פה את הקריירה, אבל דברים משתנים. לפעמים לא כל מה שאתה מייחל לו מתגשם. זה מסובך", אמר מסי בראיון, והשאיר לא מעט מקום לפרשנות ולתהיות.

מסי אף התייחס להפסד האכזרי בגמר גביע העולם, והגדיר אותו כ"כתם". "זה כואב כי בגלל שזה היה כל כך קרוב. הדרך היא שמכאיבה. היו לנו הזדמנויות הבקעה מעולות ולא ניצלנו אותן. הם שלטו יותר בכדור אבל לא הגיעו למצבים. אבל אין לי חרטות. מעט מאוד אנשים האמינו שנגיע לגמר".

על הביקורות: "אנשים אומרים עליי הרבה דברים. אני סופג ביקורות על כל כך הרבה דברים, שלפעמים אני מופתע. אני מנסה לא להקשיב לזה יותר מדי".

על החזרה של קרלוס טבס לנבחרת: "זה לא מוריד ממני לחץ, כי הלחץ תמיד היה שם. שיחקתי עם קרלוס בעבר ושום דבר לא השתנה מאז. הנוכחות שלו טובה לנו בגלל שהוא שחקן ברמה מאוד גבוהה, אבל עבורי זה לא משנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully