וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקרית: "מירקה פדרר קראה לסטניסלס וואוורינקה בכיין"

ב"טלגרף" קובעים בנחרצות שאשתו של רוג'ר פדרר הקניטה את ואוורינקה במהלך המפגש בלונדון. פדרר מנסה להרגיע את הרוחות בחשבון הטוויטר שלו לפני גמר גביע דייויס

אשתו של רוג'ר פדרר, מירקה צופה בבעלה. רויטרס
הציתה את הקרב. מירקה/רויטרס

רוג'ר פדרר מנסה להרגיע את הרוחות הסוערות בינו לבין סטניסלס ואוורינקה, אחרי המתיחות הגדולה בין שני השחקנים השווייצריים. כזכור, בעולם הטניס דווח ששני הטניסאים, שעד השבוע היו ידועים ביחסים הקרובים ביניהם, ערכו שיחה נוקבת אחרי המשחק שלהם בחצי גמר טורניר גמר הסבב בלונדון, והשניים החליפו דברי כעס בשיחה טעונה שארכה עשר דקות.

הטענה הייתה שמי שגרמה למתיחות היה מירקה פדרר, אשתו של רוג'ר, שהקניטה את ואוורינקה במהלך המשחק. היום "טלגרף" טוען בנחרצות כי מירקה קראה לוואוורינקה "בכיין" מהיציעים. התקרית אירעה במערכה השלישית, בשוויון 1:1 במערכות ו-5:5 ו-40:40 במערכה המכרעת, אחרי שואוורינקה כבר איבד אפשרות לנצח. ואוורינקה ביקש מהקהל להפסיק את הקריאות בין הנקודות, כשלפתע נשמע לכאורה קולה של מירקה שצועקת "crybaby".

ואוורינקה המופתע שאל את פדרר "מה היא אמרה עכשיו?", לפני שהקהל התחיל לשרוק ולקרוא בקול מהיציעים. לאחר אותו משחק, עם קשר או בלי קשר, פדרר פרש ממשחק בגמר מול דג'וקוביץ'. כידוע, מירקה פדרר נחשבת לכוח העיקרי מאחורי בעלה, מלווה אותו לכל מקום ומוגדרת "האישה על הכס".

צפו בתקרית

כאמור, פדרר מנסה להרגיע את הרוחות לפני המפגש של נבחרת שוויץ מול צרפת בגמר גביע דייויס, שייערך בסוף השבוע בליל מול קהל שיא של 27 אלף צופים. פדרר העלה תמונה לחשבון הטויטר שלו עם אווירה מחויכת במחנה השוויצרי, כולל "קרניים" שעושה לו ואוורינקה. "כמה טוב להיות עם החבר'ה שוב", כתב פדרר.

המשחק שודר בערוץ ספורט1

עוד באותו נושא

האם ואוורינקה ופדרר התעמתו ביניהם לאחר המפגש בגמר הסבב?

לכתבה המלאה
רוג'ר פדרר, סטניסלס ואוורינקה, נבחרת הדייויס של שוויץ. מתוך חשבון הטוויטר של רוג'ר פדרר, צילום מסך
המטרה: להרגיע. האווירה הטובה במחנה השוויצרי/צילום מסך, מתוך חשבון הטוויטר של רוג'ר פדרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully