וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטמן: "מרציאנו הוכיח שיש דור חדש", ציבלין: האווירה שונה"

18.11.2014 / 8:25

לאנשים מאחורי הקלעים בנבחרת, מאמני הכושר והשוערים ציבלין ואנטמן, יש מה לבשר לכם על הכושר של השחקנים ועל דור העתיד של השוערים. עופר עיני מבהיר: המשחק מול בלגיה בטדי

צילום מסך

בנבחרת ישראל יצאו אמש (ראשון) מגדרם מניהול המשחק ובחירת השחקנים של אלי גוטמן, ששיבח לא מעט את הצוות שלו על העבודה הקשה שהוא משקיע בנבחרת. גוטמן התכוון לאבוקסיס וגם לבנאדו, אבל בעיקר לאנשים הקרובים אליו בשנים האחרונות – מאמן הכושר רון ציבלין, עימו עבד בהפועל תל אביב ומאמן השוערים גיורא אנטמן, שמנסה להכשיר דור חדש של שוערים לנבחרת ועבד עימו גם בקמפיין הקודם. עם השניים שוחחנו הבוקר, וניסינו לנתח האם הדור הנוכחי מסוגל להוביל את נבחרת ישראל ליורו.

גיורא אנטמן מאמן השוערים מתדרך את אופיר מרציאנו. ברני ארדוב
הבינגו של גוטמן. אנטמן עם מרציאנו/ברני ארדוב

נתחיל עם אנטמן, שחגג בשבת האחרונה יום הולדת וביקש מהשוער שלו, אופיר מרציאנו, מתנה אחת – "שער נקי מול בוסניה, שיוכיח שיש דור חדש בשער של נבחרת ישראל". מרציאנו, היום מתברר, היה המשימה וגם הבחירה הכי נכונה של גוטמן ואנטמן לפני המשחקים מול קפריסין ואנדורה. אנטמן שוחח עם המאמן והמליץ לו להעביר את הכפפות לשוער אחר, לאחר שהבין שאריאל הרוש נמצא בכושר פחות טוב. היום, מתברר, כמה הבחירה הזאת הייתה חשובה.

"החילוף שכרגע מתבצע הוא תהליך שהתחיל בקמפיין הקודם. דודו אוואט היה משחק אם היה ממשיך, אבל כרגע צריך לייצר דור אחר", אמר הבוקר אנטמן, שבעבר לא התקשה בבחירת שוערים כשתחת ידיו עברו דודו אוואט וניר דוידוביץ', והיום מתמודד עם מציאות מעט שונה ומורכבת. "מבחינתי מרציאנו היה בגדר המלצה, אבל ההחלטה היא של המאמן, של גוטמן", הוא מבהיר. "מרציאנו הוא אחד משוערי הסגל שקיבל את הבמה ולקח אותה בשתי ידיים. אבל אני לא מוריד מערכם של האחרים. זה יפה שיש מאבק, שיש אהבה ופרגון בין השוערים. זה סוד ההצלחה שלנו. כשרואים את זה מבינים כמה זה עמוק ואמיתי. היכולת שלו רק נותנת מוטביציה לאחרים להיות חלק".

"מרציאנו קיבל מחמאות מהתמונות שכולם רואים מהמשחק אתמול, עכשיו זה דורש ריכוז יותר גדול ואחריות יותר גדולה. זה התפקיד שלי", המשיך אנטמן. "מה עוד אפשר לומר על ערב כזה? מכל זווית שלא הסתכלת עליו, זה ברור – המשחק הזה נכנס לפנתאון של הכדורגל הישראלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רון ציבלין מאמן כושר נבחרת ישראל. ברני ארדוב
איש אמונו של גוטמן. ציבלין/ברני ארדוב

התקופה של ציבלין (60), מחליפו של נאצ'ו בנבחרת, הייתה נהדרת כשאימן עם גוטמן בהפועל תל אביב. דאבל, שני גביעי מדינה וניהלו קמפיינים משותפים בליגת האלופות ובליגה האירופית היו רק חלק מהחוויה שעבר עם המאמן. "אלי ואני עבדנו שלוש וחצי שנים יחד, זאת הייתה תקופה מאוד יפה של הפועל תל אביב. השיתוף כבני אדם ואנשי מקצוע הוא שיתוף פנטסטי, ויש לנו שיתוף פעולה מדהים עם כל אנשי הצוות", אמר הבוקר ציבלין, שהתבקש להשוות את האווירה בעידן זהבי והפועל לעידן זהבי בדור החדש של הנבחרת.

"זה דומה ולא דומה. נבחרת זה משהו מאוד מיוחד, 30 אלף איש זה מצמרר, הייתה הרגשה שקשה לי לתאר", תיאר את התחושות. "עבר מעבר לניצחון, קרה כאן משהו אתמול. החזרנו את הקהל לאהוב את הנבחרת, וזה דבר שלא היה כאן לפני חודש וחצי".

"אני מודע ליכולות של השחקנים שלנו ולרצון שלהם, הופתעתי מהתוצאה אתמול, הייתי יכול לחלום על שלוש, אבל זה היה רק בחלום", המשיך ציבלין. "אני מסיר את הכובע בפני השחקנים. אלה שישבו בחוץ הם לא פחות טובים לנבחרת. הנושא של האווירה בנבחרת השתנה וזה פרק בפני עצמו. זאת פגישה שלישית עם הנבחרת, אני נהנה ומרגיש שיש כאן חבורה שרוצה להצליח. תשע נקודות מתשע זה פנטסטי. אבל יש עוד המון נקודות בקופה גם לנבחרות שנראות היום מחוץ לעסק. כולם חשבו שבלגיה תנצח את ווילס שלשום, ומה קרה? אנחנו חייבים לדאוג לעצמנו".

על הכושר בו נמצאים שחקני הנבחרת אמר: "אני חייב לתת מחמאות למאמני הכושר של הקבוצות. הם עושים את העבודה הקשה, אנחנו מקבלים אותם במצב די מוכן. האם זה עידן חדש בנבחרת? לא היית בקמפיינים הקודמים אז קשה לומר. אבל רוב השחקנים שבנבחרת בתקופות טובות בקריירה שלהם, התוצאות לא מקריות".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. קובי אליהו
"תרחיש כזה היה רק בחלום". שחקני הנבחרת חוגגים/קובי אליהו

עופר עיני מבהיר: המשחק מול בלגיה ייערך בטדי

* עוד בנבחרת ישראל: אחרי שבעקבות ההצלחה באצטדיון בחיפה הועלתה אפשרות שגם המשחק מול בלגיה ייערך בחיפה ולא בטדי - יושב ראש ההתאחדות עופר עיני הודיע היום: "ההתאחדות לכדורגל חתמה עוד טרם החל טורניר מוקדמות היורו על הסכמים עם עיריות ירושלים וחיפה, בהם נקבע היכן יתקיים כל משחק של נבחרת ישראל. אני מקפיד לעמוד בכל הסכם שלקחתי על עצמי וכך יהיה. הנבחרת, ההתאחדות והקהל נהנו מהאירוח בסמי עופר במשחק נגד בוסניה וכולנו מודים לעיריית חיפה על שיתוף הפעולה המוצלח. אין לנו ספק כי חוויה דומה לכל הפחות תחכה לכולנו גם במשחק נגד וויילס בסמי עופר ומול בלגיה בטדי. אני מזמין את אוהדי הנבחרת למלא את טדי ב-31 במרץ במשחק נגד בלגיה במופע תמיכה ועידוד שישאיר לכולנו טעם של עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully