וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את לימוז' 73:79

הצגה של אוחיון (11 נקודות, 8 חטיפות, 6 אסיסטים) ולנדסברג (22 נקודות) בצירוף התעוררות של פארגו בדקה האחרונה הצילה את אלופת אירופה בצרפת. הצהובים כבר הוליכו ב-18 הפרש ברבע השלישי, איבדו את היתרון אך ניצחו בפעם השנייה ברציפות והתקרבו משמעותית לטופ 16

עריכה: ניב פוקס, מתן חדד

בפעם הראשונה העונה, מכבי תל אביב יכולה להתגאות בשני ניצחונות יורוליג רצופים. אלופת אירופה גברה הערב (חמישי) 73:79 על לימוז' בצרפת, עלתה זמנית למקום השני בבית ב', וסיפקה כמה רגעים טובים שבוודאי מעניקים לאוהדיה תקווה לקראת משחק הבית הענק במחזור הבא, מול צסק"א מוסקבה, ובהחלט מקרבים אותה משמעותית אל עבר הטופ 16.

החדשות הטובות עבור גיא גודס הערב: מכבי עשתה זאת ללא בריאן רנדל הפצוע, שהוגדר על פי רוב כשחקן החשוב ביותר שלה. הערב, מי שהיה השחקן החשוב ביותר שלה היה דווקא הקפטן החדש, יוגב אוחיון. ג'רמי פארגו שוב החל את המשחק על הספסל, אך הרכז הישראלי חיפה עליו עם מחצית ראשונה נפלאה בשני צידי המגרש, שהזכירה את סדרת ההצלבה ההיא מול פנאתינייקוס (את המשחק כולו סיים עם שורה סטטיסטית אדירה של 11 נקודות, 4 ריבאונדים, 6 אסיסטים ושיא קריירה של 8 חטיפות). דווין סמית' וסילבן לנדסברג הצטרפו אליו, ואלופת אירופה כבר פתחה פער של 9 נקודות ברבע הראשון, והוליכה גם לאורך מרבית הרבע השני.

ברבע השלישי הפער של הצהובים כבר הגיע עד 35:53, אך אלופת צרפת לא אמרה נואש, החלה לצמק (כולל שלשה משוגעת משלושת רבעי מגרש), ועם ריצת 11:31 השלימה מהפך מדהים בתוך הרבע האחרון. ברגע הזה לקח לנדסברג אחריות, במשחקו הטוב ביותר העונה (22 נקודות), ופארגו, שהיה חלש מאוד, התעורר גם הוא ועם דקה אחרונה מבריקה דאג שהניצחון יילך לאלופת אירופה. היכולת בהחלט טעונה שיפור, אבל הרבה יותר נוח לשפר אותה אחרי ניצחון, מאשר אחרי הפסד. גם זה משהו.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון לצד שחקן לימוז' אדריאן מוארמן. GettyImages
הצגה בלתי נשכחת. אוחיון/GettyImages

מהלך המשחק

רבע ראשון:

מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, מרקיז היינס, דווין סמית', ג'ייק כהן וסופוקליס שחורציאניטיס. אוחיון פתח נהדר עם שבע נקודות מהירות והעלה את אלופת אירופה ל-6:9, ג'רמי פארגו, סילבן לנדסברג ואלכס טיוס קמו מהספסל, והאחרון סיפק ארבע נקודות רצופות כדי להשלים ריצת 0:12 לקבוע 6:15. אדריאן מוארמן וראמל קרי צלפו שלשות ועצרו את המומנטום הצהוב, צימקו ל-17:16 בלבד ואילצו את גודס לקחת פסק זמן. ג'יי פי באטיסטה השלים מהפך, והרבע הראשון הסתיים ב-19:21 ללימוז'.

רבע שני:

סופו ספג עבירה שנייה וירד לספסל, אך אוחיון סיפק שני אסיסטים רצופים, כשלנדסברג והיינס קבעו 21:27 לצהובים. איבודים אפשרו ללימוז' לרוץ ל-0:8 מהיר ולהוליך 27:29. הנדנדה נמשכה, כשאוחיון המשיך להצטיין (ארבע חטיפות ב-12 הדקות הראשונות), ואסיסט נפלא שלו לסמית' העלה את מכבי ל-29:35. לנדסברג שמר על היד החמה שלו עם שלשה מהפינה, וסמית' אמר את המילה האחרונה במחצית כשקבע 35:42. לנדסברג הוליך את רשימת הקלעים עם 13, אך שימו לב למספרים של אוחיון: 7 נקודות, 3 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול ג'מאר סמית' שחקן לימוז' (שמאל). GettyImages
גם הוא סיפק כמה מהלכים יפים. היינס/GettyImages

רבע שלישי:

אוחיון פתח את הרבע השלישי איפה שסיים את השניים הראשונים, עם חטיפה, ריבאונד ואסיסט, ומכבי עלתה ל-35:46 ואז ל-35:51, אחרי סל של ג'ייק כהן. הרכז הישראלי המשיך לחטוף כל מה שזז והוסיף עוד שתי נקודות, כשסל השדה הראשון של לימוז' הגיע אחרי שבע דקות שלמות (!). הפער כבר הגיע ל-35:53, אלא שהמארחת צלפה מבחוץ וחזרה, ושלשה מטורפת של ליאו ווסטרמן משלושת רבעי מגרש צימקה את היתרון של מכבי ל-48:57 בלבד עם העליה לרבע המכריע.

רבע רביעי:

המארחת נישאה על גבי המומנטום וצימקה ל-61:56 בלבד, 7:30 דקות לסיום, ואז ל-61:59, כשהמהלך הושלם משלשה של בונגו-קולו, שקבע 64:66 מדהים לצרפתים, חמש דקות לסיום, והשלימו ריצת 11:31. לנדסברג ענה עם שתי שלשות אדירות, וקבע 68:71 למכבי, 2:30 דקות לסיום. ג'מאר סמית' העלה את אלופת צרפת ל-70:71, אלא שפארגו סוף סוף התעורר, ועם חמש נקודות רצופות קבע 71:75 למכבי, 40 שניות לבאזר. משם, המארחת כבר לא הצליחה לחזור. זה נגמר ב-73:79 מורט עצבים לגיא גודס ושחקניו.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. GettyImages
קצת נעלם במחצית השנייה. סמית'/GettyImages

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 22 נקודות (4 מ-7 ל-3, 9 ריבאונדים), ג'רמי פארגו 13 (6 אסיסטים), יוגב אוחיון 11 (4 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 8 חטיפות, 3 איבודים), אלכס טיוס 9, דווין סמית' 8 (7 אסיסטים, 4 איבודים), מרקיז היינס וג'ייק כהן 7 כל אחד, סופוקליס שחורציאניטיס 2. אלכס מאריץ' שותף (5 דקות) ולא קלע.

קלעו ללימוז': לאו ווסטרמן 16 נקודות (8 אסיסטים), בונגו קולו 13 (3 מ-9 ל-3), אדריאן מוארמן 11 (13 ריבאונדים), ג'מאר סמית' 10, באטיסטה וראמל קארי 9 כל אחד, טרנט פליסטד 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully