וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפט סושיץ': "היום אני אחד האנשים השנואים בבוסניה"

בבוסניה דורשים מהמאמן להתפטר בעקבות התבוסה בחיפה, אך הוא הבהיר: "אקח זמן לחשוב, תדעו בקרוב". על המשחק: "ישראל התעלתה עלינו, הניצחון שלה מוצדק". בגוביץ': "כך אי אפשר להמשיך"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת בוסניה ספגה הערב (ראשון) השפלה נוספת בקמפיין מוקדמות יורו 2016 העלוב שלה, כשהפסידה לישראל 3:0באצטדיון סמי עופר. הבוסנים צברו עד כה שתי נקודות בלבד ונראה שיהיה בלתי אפשרי עבורם לתפוס את הכרטיס לטורניר בצרפת, דווקא אחרי שרשמו הקיץ הופעת בכורה במונדיאל. סאפט סושיץ' המושמץ הגיע לישראל ללא שני החלוצים היחידים שלו - אדין דז'קו ו-ודאד איבישביץ' - וראה את נבחרתו מחמיצה בפתיחה, ומשלמת ביוקר משערים של גילי ורמוט (36) ועומר דמארי (45), כשבדקה ה-47 היא גם איבדה בכרטיס אדום את טוני שוניץ' ונותרה בעשרה שחקנים, לפני שערן זהבי קבע את תוצאת המשחק (70).

אוהדי בוסניה שהגיעו לחיפה שרו בגנותו של המאמן סושיץ' והניפוו שלטים שקראו: "לך, לך, טיפש".

סאפט סושיץ' מאמן נבחרת בוסניה. קובי אליהו
יתפטר או יתעקש? סאפט סושיץ'/קובי אליהו

המאמן סאפט סושיץ', שספג ביקורות קשות לפני המשחק והן רק התגברו אחריו, הודה: "שיחקנו רע היום, הכול היה נגדנו. מי שייקח 18 נקודות בבית הזה יגיע ליורו. אני לא אגיד לכם אם אני מתכוון להתפטר או לא, אתם תדעו בקרוב. פעם הייתי אחד האנשים הפופולריים במדינה, עכשיו אני לבטח אחד השנואים. כשהייתי צריך להאריך את החוזה, לקחתי זמן למחשבה. אני אעשה זאת גם הפעם".

על ישראל אמר: "אני רוצה לברך את ישראל על הניצחון. הם היו טובים מאיתנו, רצו ונלחמו. הם התעלו עלינו מבחינה טכנית, בנקודה בה חשבנו שאנחנו חזקים יותר. היו לנו שניים-שלושה מצבים, אבל זה הכול. הניצחון של ישראל מוצדק".

השוער אסמיר בגוביץ', ששימש לראשונה כקפטן בגלל היעדרותו של אדין דז'קו, סיכם: "כולם אשמים. ההתאחדות, המאמן, אנחנו, כולם. אי אפשר להמשיך כך".

עוד באותו נושא

השפלה נוספת לבוסניה, הפעם מול ישראל

לכתבה המלאה
ערימה של חבר'ה על הדשא/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully