וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בנימין נתניהו חוגג עם שחקני הנבחרת בחדר ההלבשה

16.11.2014 / 23:36

ראש הממשלה בירך את השחקנים אחרי ה-0:3 על בוסניה, ורמוט השיב למבקרים: "היה עליי עליהום". גוטמן: "לזה אני קורא קבוצה". זהבי: "הפיו פיו הוסיף להווי". וגם: המזכרת של בן חיים

מחזור 4מחצית16/11/2014
נבחרת ישראל
    0
      בוסניה
      צילום מסך

      נבחרת ישראל עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי בדרך ליורו 2016, כשגברה 0:3 על בוסניה באצטדיון סמי עופר. השחקנים של אלי גוטמן, שפתחו את הקמפיין עם שני ניצחונות חוץ בקפריסין ובאנדורה, רשמו סוף סוף ניצחון גדול על יריבה עדיפה, שאומנם הגיעה לכאן ללא אדין דז'קו ו-ודאד איבישביץ' ולמעשה שיחקה ללא חלוץ, אבל החמיצה את ההזדמנויות שלה בפתיחה, וראתה את גילי ורמוט (36) ועומר דמארי (45) כובשים ומסבכים עוד יותר את מצבה בבית ב', בעוד שישראל טיפסה בגאווה למקום הראשון. ערן זהבי, שבישל את שני השערים הראשונים, הוסיף את השלישי (70).

      בסיום המשחק ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס לחדר ההלבשה של הנבחרת, בירך את השחקנים על המאמץ ולחץ את ידיהם. "הייתם א-דירים", אמר לקול הצהלות של שחקני הנבחרת שקראו "ביבי מלך ישראל".

      הקשר טל בן חיים הסתובב בגאווה עם חולצה ועליה חתימה של כל שחקני הנבחרת: "אני רוצה מזכרת מהמשחק הזה, לא בכל יום קורה דבר כזה".

      הקהל של נבחרת ישראל קרא בשמו של אלי גוטמן ואופיר מרציאנו, שעלה ליציע כדי להודות להם. "החזרתם את הגאווה לנבחרת", "גוטמן, תביא אותנו ליורו", צעקו לעברו אוהדים ועסקנים שישבו ביציע הסמוך לספסל.

      ערימה של חבר'ה על הדשא/קובי אליהו

      "הייתה פה אווירה פנטסטית. הקהל נתן פה הצגה מדהימה, סוף סוף השחקנים התלהבו מהאווירה", אמר מאמן הנבחרת אלי גוטמן בסיום. "אמרתי לשחקנים לשחק קרוב ובלי אמוציות, רציתי שנלחץ קדימה. חטפנו להם המון כדורים, יצרנו מצבים, שיחקנו כדורגל מאוד שוטף. היינו חכמים בהנעת הכדור. אני גאה בשחקנים שלי, עברנו חמישה ימים אינטנסיביים, באיזשהו שלב אמרתי לעצמי שאולי זה היה יותר מדי כי רציתי להעביר לנבחרת הרבה חומר. אם אני לא רואה קבוצה, אני משתגע. אני אוהב את מה שראיתי היום. תסתכלו כמה פעמים היה שחקן לבן עם שלושה שחקנים נוספים סביבו. לזה קוראים בקבוצה".

      גוטמן הוסיף: "הגישה שלי היא שמהעבר לומדים ואת העתיד יוצרים כאן ועכשיו. אני מנסה ליצור עתיד טוב לנבחרת ישראל. ראיתי את הדקות האחרונות של ויילס מול בלגיה. ויילס הביכה אותם. יהיה קשה נגדם שם. היום הנבחרת הגיעה במאני טיים, אבל יש עוד דרך לעבור. המשחקים במרץ חשובים מאוד. אין הרבה נבחרות בעולם שמשחקות את שלושת המשחקים האחרונים שלהם כמעט באותו הרכב. יש דבר שנקרא בכדורגל אוטומציה, ואני מנסה להנחיל את זה לשחקנים. מיעטתי לעשות שינויים מאז המשחק מול הונדורס".

      על ליאור רפאלוב וההחלטה לפתוח איתו על הספסל אמר גוטמן: "רפאלוב שחקן ענק. למשחק הזה אם לא היה לי שחקן כמו גילי ורמוט, לא היינו מצליחים לצאת קדימה בצורה הזאת. גילי יודע לשחרר אותנו מלחץ. בגלל זה אני צריך אותו. לליאור יש איכויות של מסירות טובות לעומק. יהיו משחקים שהוא יהיה שם".

      עוד באותו נושא

      הצגה לנבחרת ישראל מול בוסניה המפורקת

      לכתבה המלאה
      טל בן חיים, נבחרת ישראל בכדורגל, עם חולצה ועליה חתימות השחקנים אחרי הניצחון על בוסניה. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
      בן חיים והחולצה למזכרת/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער
      בנימין נתניהו בחדר ההלבשה של נבחרת ישראל בכדורגל. עמוס בן גרשום,, לשכת העיתונות הממשלתית
      רגע מרגש. נתניהו בחדר ההלבשה/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום,

      אחד מגיבורי הערב, גילי ורמוט, שהרכבתו לפני ליאור רפאלוב גררה ביקורות לפני המשחק, אמר אחריו: "אנחנו רצים כבר תקופה פלוס מינוס עם אותו הרכב, רואים שיש חיבור ויש ארגון. המטרה היא להיראות כמו קבוצה, והיום זה נראה ככה. חשוב לי לציין שרפאלוב שחקן טוב, לא פחות טוב ממני, היה עליי קצת עליהום, אבל אני מקווה שעכשיו זה ישתנה. קצת התרחקנו מבוסניה, בקרוב יבואו ויילס ובלגיה ויהיו פה מלחמות עולם.

      "היה עליי הרבה אנטי בתקשורת ובציבור", המשיך ורמוט, "זה היה סוג של מבחן מנטאלי עבורי, שמח שעמדתי בו כמו שציפיתי מעצמי. אבל זה לא רק אני, ראינו קבוצה על המגרש, וזה הכי חשוב. אני לא זוכר מתי ניצחנו נבחרת מדרג ראשון. היה כיף, הייתה אווירה מדהימה. מכבי והפועל? לפעמים מנסים לצייר מתח בתקשורת, אבל בחדר ההלבשה אנחנו צוחקים על זה. מה שכותבים זה לא באחריותנו. נתניהו? שרנו לו 'ביבי מלך ישראל'. לא שמענו כל כך מה הוא אמר, השתוללנו משמחה. עדיין שום דבר לא סגור, לא נהיה שאננים".

      אופיר מרציאנו, שסיפק כמה הצלות גדולות ברגעי מפתח במשחק, אמר בסיום: "בשביל זה נבחרתי להיות שוער הנבחרת, בדיוק בשביל פעולות כאלה. הייתי במקום הנכון כשהנבחרת נזקקה לי ואני שמח על זה. הצוות המקצועי מכין אותי כמו שצריך למשחק, שחקני ההגנה נותנים לי ביטחון. כמו שהתכוננו לבוסניה עכשיו אנחנו נצטרך להתכונן למשחקים מול בלגיה ו-ויילס. נתקדם צעד אחר צעד ונקווה שייצא לנו טוב בסוף".

      יו"ר ההתאחדות עופר עיני: "זה הישג חסר תקדים, הנבחרת שיחקה כמו קבוצה, כולנו מאוד נהנינו. אני מקווה שאחרי שראש הממשלה ראה ועכשיו הוא יעזור לכל הכדורגל הישראלי. כולנו מרוצים היום. אני מקווה שנעלה ליורו. זה אחד המשחקים הטובים של הנבחרת בכל הזמנים. הנבחרת נראתה מתואמת ויציבה. אני מקווה שנמשיך להיראות ככה. אני מתחיל ליהנות. הנבחרת עשתה שמחה לעם ישראל".

      ערן זהבי: "נתניהו נכנס לחדר ההלבשה, בירך אותנו על ההצגה. צריך להגיד מילה טובה לקהל שיצר אווירה מחשמלת. האצטדיון מוסיף לנו לביטחון ואני מקווה שנמשיך ככה. לא צריך לצאת מהכלים אחרי הניצחון הזה. יש לנו שני משחקים חשובים בבית. יהיה לנו מספיק זמן להתכונן. אני חושב שגם במשחקים האחרים היו לי משחקים טובים אבל לא יצא לי להבקיע. אני שמח שהיה לי משחק טוב והחברים עזרו לי. אני גאה בנבחרת שלנו ואני רוצה להקדיש את הניצחון הזה לכל עם ישראל ואני מקווה שהוא יחבר את הקהל לנבחרת. בחימום כולם צעקו לי לעשות פיו פיו, עשיתי לקהל שלנו והכול עבר בסדר. זה נתן קצת הווי ובידור, צריך ליהנות מהרגע הזה".

      ערן זהבי, בנימין נתניהו, אחרי ניצחון נבחרת ישראל בכדורגל. מתוך חשבון האינסטגרם של ערן זהבי, אתר רשמי
      עוד סלפי לפנתיאון. ביבי וזהבי/אתר רשמי, מתוך חשבון האינסטגרם של ערן זהבי
      שחקני נבחרת ישראל איתן טיבי, אייל משומר. ברני ארדוב
      לפעמים חלומות מתגשמים. אייל משומר/ברני ארדוב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      עוד אחד שניצל את ההזדמנות לחגוג. שר האוצר לפיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

      הקפטן טל בן חיים: "זה ללא ספק הניצחון הכי גדול של הנבחרת ב-20-30 שנה האחרונות, ממה שאני זוכר. פעם ראשונה שהרגשנו קהל תומך מאחורינו ועכשיו אנחנו עם 9 מ-9. אני גאה להיות קפטן של שחקנים כאלה שבאים עם מחויבות לכל משחק. האווירה טובה, כולם מגובשים ורואים את התוצאות. אני שמח שאחרי כל כך הרבה שנים שלחנו את הקהל מאושר הביתה. שחקנים חולמים על הדברים האלה. יצרנו מצב שאנחנו תלויים בעצמנו. הפנים למשחקים החשובים במרץ. אם ננצח את ויילס, יהיה אפשר לדבר על עלייה".

      על הדיבורים של האריס מדוניאנין והבוסנים לגבי האיטיות שלו, אמר: "פעם ראשונה ששמעתי את השטויות האלה, לקחתי את זה בהומור. זו פסיכולוגיה של לפני המשחק. אנחנו צריכים להמשיך בשלנו, לא לנוח על זרי הדפנה ולהגיע תמיד מוכנים. באופן אישי אני מרגיש טוב בקבוצה, אני משחק בקביעות ואני שמח שזה בא לידי ביטוי גם בנבחרת".

      המגן אייל משומר סיכם: "הרבה זמן לא הייתה תצוגה כזו של הנבחרת, שיחקנו מצוין ושלטנו לכל אורך המשחק. הייתה אווירה פנטסטית, מגיעות מחמאות לאוהדים. קהל כזה גדול ואווירה כזאת - כל שחקן חולם על זה. זה דוחף אותנו השחקנים ואני מקווה שגם במשחקים הבאים נזכה לתמיכה כזו. עשינו צעד גדול ונכבד, אבל אנחנו עדיין לא ביורו. יש עוד משחקים. אני עושה את העבודה שלי, נותן את המקסימום תמיד. ביבי? שמחנו שהוא נכנס, שרנו 'אל אל ישראל' וכולם לחצו לו יד. היה מדהים. דמיינתי שכך יסתיים הערב. לפעמים חלומות מתגשמים".

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אנטוניו מתאו לאהוס (ספרד)
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 31000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully