וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו הליגה הצמודה והמותחת ביותר באירופה?

שש נקודות בין המקום הראשון למקום ה-12, אף קבוצה לא ניצחה יותר מתשעה משחקים, אף אחת לא הפסידה פחות משלוש פעמים. מאבק העלייה מהליגה השלישית בגרמניה עומד להיות דרמטי במיוחד

אוהדי ארמיניה בילפלד. GettyImages
ממוצע של 6,500 צופים למשחק/GettyImages

האם הליגה השלישית בגרמניה היא הליגה הצמודה והמותחת באירופה? בזמן שבמגרשי הבונדסליגה הגרמנית רצים ובועטים כדורגלנים יקרים ונוצצים - ובאיירן מינכן נמצאת בדרכה לעוד אליפות, הליגה השלישית הפכה מוקד לעניין רב, לא רק מצד אוהדי הקבוצות שמשחקות בה.

אחרי 17 מחזורים, כמעט חצי עונה, בין הקבוצה שמדורגת במקום הראשון - ויהין וייסבאדן, לקבוצה שמדורגת במקום ה-12 - מילואי שטוטגרט, מפרידות שש נקודות בלבד. אף קבוצה לא ניצחה העונה ביותר מתשעה משחקים, אף אחת לא הפסידה פחות משלושה, לאף קבוצה אין הפרש שערים חיובי של יותר מ-10+

בתום העונה שתי הראשונות בליגה הזו תעלנה לבונדסליגה2, בעוד הקבוצה שתדורג במקום השלישי תשחק בפלייאוף. מאבקי ההישרדות אמורים להיות לא פחות דרמטיים.

בליגה השלישית משחקות קבוצות עם עבר מכובד כמו ארמיניה בילפלד, האנזה רוסטוק, דואיסבורג, דינמו דרזדן ואונטרהכינג. אגב, אם מישהו שאל, אז ממוצע הצופים בליגה עומד על 6,560 למשחק - יותר ממשחקי הבית של 10 קבוצות מליגת העל בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully