וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן ביקש עוד אימון לפני המשחק, מזג האוויר ביטל אותו

16.11.2014 / 8:36

המאמן החליף את התכנית והנבחרת תתכנס לאסיפה ארוכה מהרגיל לפני המשחק (21:45, ער'1). למקורביו אמר על ההתלבטות בנוגע להרכב: "רפאלוב בכושר טוב, אבל ורמוט נכון יותר מבחינה טקטית"

מחזור 4מחצית16/11/2014
נבחרת ישראל
    0:2
      בוסניה
      קובי אליהו
      מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. קובי אליהו
      לא הסתיר את החשש מהבוסנים. גוטמן/קובי אליהו

      שעות ספורות נותרו עד המשחק מול בוסניה הערב, ומפלס הלחץ בנבחרת ישראל עולה. מאמן הנבחרת אלי גוטמן שקל לערוך היום אימון נוסף, אך ביטל אותו בשל מזג האוויר החורפי והחשש מעומס. במקום, הנבחרת תתכנס לאסיפה ארוכה מהרגיל לפני המשחק ותצא ממלון דן לאצטדיון ב-19:45.

      באסיפה המסכמת אתמול גוטמן לא הסתיר את החששות שלו מהנבחרת הבוסנית. המאמן הקרין את משחקה של הקבוצה מגביע העולם מול ניגריה, בו ניצחה הנבחרת מאפריקה 1:0 (שער של פיטר אודמווינגי) ולמעשה הדיחה את היריבה הערב מהטורניר. לא פחות מתשעה שחקנים שאמורים לפתוח הערב שיחקו בהרכב.

      גוטמן חזר והדגיש את נקודת התורפה של הנבחרת שלנו מול הבוסנים – הפקרות במרכז השדה, או "ברצועה שבין 16 ל-16", כהגדרתו. "הם משחקים מרגל לרגל ומהר", הבהיר המאמן. המאמן מקווה שדמארי, בן חיים וורמוט יוכלו לנצל ריפיון בהגנה הבוסנית, על מנת לתרגם את זה לשער, מתוך הערכה שלא יובקעו הרבה שערים במשחק.

      "יש חשש בנבחרת דווקא מהשחקנים שלא היו אמורים לשחק, כאלה שצריכים להוכיח למאמן שהם מחליפים ראויים לדז'קו ואיבשביץ', כמו השחקנים של רייקה וגראץ", אמר גורם בנבחרת הלילה לוואלה! ספורט, כשהוא מכוון לזוראן קברז'יץ' ואנל האדז'יץ', בהתאמה. "החשש העיקרי הוא שהם מהירים מאיתנו". מבן חיים, ורמוט וזהבי המאמן מצפה לאחריות הגנתית ולסיוע לשחקני האגפים והקישור האחורי. גוטמן, כפי שפרסמנו אתמול, שקל להחליף ברגע האחרון את שרן ייני בניר ביטון, אבל התחרט לאחר שכבר ערך בדיקות לקשר סלטיק. מאוחר יותר, לקראת סיום האימון, גוטמן אף ערך שוב חילוף בניהם, אך נראה שקשר מכבי תל אביב יפתח.

      בנבחרת מודעים ללחץ בו המאמן נמצא, בעיקר לנוכח הביקורת שספג על ספסולו הצפוי של ליאור רפאלוב. אתמול גוטמן תרגל את רפאלוב וורמוט לסירוגין, כשחלק משחקני הנבחרת מעריכים שהוא רצה להכין את רפאלוב וביטון לאפשרות שייכנסו למגרש. גוטמן הסביר בימים האחרונים למקורביו: "רפאלוב נמצא בכושר טוב, אבל טקטית נכון יותר להשתמש בורמוט. הוא יודע בדיוק מתי גוטמן אוהב שהוא נכנס לאמצע, והשיתוף פעולה שלו עם זהבי כמעט עיוור". בנבחרת ניסו אתמול להסיט את האש ממה שמתרחש מאחורי הקלעים בין גוטמן לרפאלוב, לאחר שהמאמן שב והדגיש בפני השחקנים כי אין שום מתיחות עם הקשר.

      לרשות האוהדים עומדות הסעות מרחבי הארץ, במחיר סימלי של 40 שקלים לאדם, הלוך וחזור. הקליקו לרשימת ההסעות.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אנטוניו מתאו לאהוס (ספרד)
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 31000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully