וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: איינבינדר חזר, התחרות על מקום בסגל גוברת

15.11.2014 / 19:43

הקשר התאושש לחלוטין מהפציעה נגד מאריבור ויצטרף לסגל המעובה של פאקו. הבוגרים ניצחו את קבוצת הנוער 2:5, בדש הבקיע צמד, מיכה, איגייבור ופריצה הוסיפו. שחקני הנבחרת ישראל נעדרו

דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד אופציה בשביל פאקו. איינבינדר/ברני ארדוב

קבוצת הבוגרים של מכבי תל אביב ניצחה הערב (שבת) 2:5 את קבוצת הנוער של המועדון במשחק אימון. פאקו אייסטרן חסר כמובן את שחקני נבחרת ישראל והעניק דקות משחק רבות לשחקנים שמיעטו לשחק במחזורים האחרונים. מקבוצת הנוער נעדרו דן גלזר, גיא אביב ומתן חוזז, שנמנים על סגל הנבחרת עד גיל 19.

ברק בדש כבש פעמיים עבור קבוצת הבוגרים, דור מיכה, נוסא איגייבור, וראדה פריצה השלימו. לקבוצת הנוער שעוד הספיקה להוליך 0:1, הבקיעו רז יצחק ויונתן כהן בפנדל. ברק לוי, שיעמוד בין הקורות במשחק המסקרן נגד עירוני קרית שמונה בשבוע הבא, פתח בשער.

החדשה הטובה מבחינת מכבי תל אביב הגיעה מכיוונו של דן איינבינדר, שחזר סופית מפציעה ופתח בהרכב. הקשר סדק את עצם המסרק בכף רגלו במשחק נגד מאריבור בתחילת אוגוסט ונעדר מאז. כעת הוא שב לפעילות מלאה.

איינבינדר יצטרף בקרוב לסגל השחקנים המעובה של מכבי תל אביב וייצור תחרות עוד יותר גדולה על מקום בהרכב וכן על מקום הסגל. הבא בתור לחזור מפציעה אמור להיות ברק יצחקי, שכבר היה בדרך לפעילות מלאה, אבל נסוג מעט בגלל עומס על שרירים אחרים. כאשר יצחקי יחזור לסגל, לא מעט שחקנים טובים ימצאו את עצמם בכל מחזור ביציע.

איינבינדר אמר היום: "אחרי שבועיים של אימונים מלאים אני שמח לחזור לשחק, גם אם מדובר במשחק אימון. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לצוות הרפואי שליווה אותי לאורך הליך ההחלמה ולאחל בהצלחה לנבחרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully