וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמת ה-MMA הטרנסג'נדרית מותקפת: "אין מצב שתילחם נגד נשים"

הקומיקאי ושדרן ה-UFC ג'ו רוגאן, יצא נגד פאלון פוקס: "אם יש לך איבר מין זכרי, אז יש לך מבנה עצמות של גבר, ידיים גדולות יותר, כתפיים רחבות, אתה גבר". המתאבקת דורשת התנצלות: "אוהדים בענף חוזרים על דבריו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגישה פגועה. פוקס בזירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיפורה יוצא הדופן של לוחמת ה-MMA האמריקאית פאלון פוקס ידוע לחובבי הספורט לאחר שהמתאבקת הסתירה במשך שנים את היותה טרנסג'נדרית, ויצאה מהארון רק ב-2013. לצאת מהארון. עתה זהותה המינית חוללה סערה נוספת בענף, לאחר שהקומיקאי ושדרן ה-UFC ג'ו רוגאן טען שאסור לה להתחרות נגד נשים משום שהיא גבר.

"היא רוצה להילחם בנשים ב-MMA, אני אומר - אין מצב", אמר רוגאן. "אני אומר שאם יש לך איבר מין זכרי, אז יש לך מבנה עצמות של גבר שבא עם זה, יש לך ידיים גדולות יותר, יש לך כתפיים רחבות יותר, אתה גבר. היא גבר, אוקיי?".

בעקבות דבריו תובעת פאלון פוקס התנצלות מהקומיקאי וטוענת שבגלל היותה אתלטית טרנסג'נדרית היא מופלית לרעה. פוקס עברה את הניתוח ב-2006, לאחר שבשנת 2004 התוודתה בפני הוריה כי היא מרגישה אישה שנולדה בגוף של גבר. פוקס התעקשה באותו וידוי שאיננה הומו אלא נמשכת לנשים. הוריה שלחו אותה ל"טיפולי המרה" ומשהבינו שהיא לא תהפוך לסטרייטית כפי שקיוו, הם סייעו לה לעבור את השינוי הביולוגי בסדרת ניתוחים.

"ג'ו רוגאן חייב לי התנצלות", אמרה פוקס, "המילים שלו פגעו בי, הרבה אוהדים בענף תוקפים אותי וחוזרים על דבריו של ג'ו. חשבתי שיחזור בו ושסביבתו הקרובה תבקש ממנו להתנצל, עבר זמן וזה לא קרה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפו בפאלון פוקס בזירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully