וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות היוונית הודיעה על פיטוריו של קלאודיו ראניירי

אחרי ה-1:0 המשפיל שיוון ספגה מאיי פארו היא נפרדת מהאיטלקי, שיעזוב אחרי משחק הידידות מול סרביה ביום שלישי. נשיא ההתאחדות: "נבחר מאמן שישנה את הסטיגמה שדבקה בנבחרת". וגם: צפו בחגיגות של שחקני איי פארו בחדר ההלבשה אחרי הסנסציה

קלאודיו ראניירי מאמן נבחרת יוון. AP
מאזן עגוב והפסד מביש שעשה סוף לקדנציה שלו ביוון. ראניירי/AP

ההפסד הביתי המשפיל של יוון אמש לאיי פארו בתוצאה 0:1 הותיר את אלופת אירופה לשעבר מרוסקת לגמרי. "כאוס" הייתה הכותרת ב"ספורט24", וכולם ציפו שהמאמן קלאודיו ראניירי ישים את המפתחות ויתפטר. המאמן האיטלקי השיב שהוא "ממשיך כרגיל", והיום (שבת) הגיעה התגובה של ההתאחדות היוונית, שהחליטה לסיים את חוזהו בנבחרת ולמצוא מאמן חדש. "ההתאחדות תתיר את חוזהו של ראניירי ותשלם לו פיצוי גדול", דווח ב"ספורט24", "הנבחרת בתיתחת הבית עם נקודה אחת בארבעה משחקים, היא הפסידה שלושה משחקים בבית וחייבת זעזוע. היה בלתי אפשרי להמשיך עם המאמן האיטלקי אחרי מאזן כזה".

לפי הפרסומים בתקשורת היוונית, ראניירי שוחח אחרי המשחק עם נשיא ההתאחדות ג'ורג' סאריס והשניים סיכמו על פרידה, ומשחקו האחרון על הקווים כמאמן נבחרת יוון יהיה ביום שלישי הקרוב במשחק הידידות נגד סרביה.

אחרי ההפסד לאיי פארו אמר סאריס: "אני לוקח אחריות על הבחירה בראניירי ועל מה שקרה לנבחרת, נבחר מאמן שישפר את הנבחרת וישנה את הסטיגמה שדבקה בה. ההתאחדות תאגד לכל השינויים ההכרחיים כדי לשפר את המצב".

צפו בשחקני איי פארו חוגגים בחדר ההלבשה אחרי הסנסציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully