וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "עושה מה שצריך לזכות בכדור הזהב, אבל לא אובססיבי"

כוכב פורטוגל היה מרוצה מהניצחון בארמניה ומהשער שהפך אותו לשיאן הכובשים במפעל אליפות אירופה. על המפגש עם מסי באולד טראפורד: "זה ידידות, לא מונדיאל. יהיה מיוחד לחזור למנצ'סטר"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
עשה מה שהוא יודע. רונאלדו/רויטרס

נבחרת פורטוגל הזיעה אמש (שישי) לא מעט לפני שהשיגה 0:1 על נבחרת ארמניה. את השער כבש, איך לא, כריטיאנו רונאלדו, כשבדקה ה-72 שם את הרגל במקום הנכון בזמן הנכון, והעניק לחבריו שלוש נקודות יקרות על אדמת ארמניה. השער הזה הפך את רונאלדו למלך שערי מפעל אליפות אירופה בכל הזמנים עם 23 כיבושים במוקדמות, והוא חלף על פני יון דאל תומאסון והקאן שוקור.

"ידעתי שבמוקדם או במאוחר אשיג את השיא, ארמניה החנתה שני אוטובוסים ברחבה וניסתה לנצל את הטעויות שלנו, ידעתי שאני צריך לעשות מה שאני יודע ועשיתי את זה", אמר רונאלדו לאחר המשחק. "זכיתי בהרבה תארים גדולים במסגרות אחרות. אני מוביל בקרב על כדור הזהב, אני עושה מה שצריך לזכות בו אבל אני לא אובססיבי לגביו. הדבר החשוב הוא שניצחנו והשגנו שלוש נקודות. כעת אנחנו במצב טוב, ועם משחק חסר". על המפגש הקרוב מול ארגנטינה וליאונל מסי באולד טראפורד, אמר: "זה רק משחק ידידות, לא מונדיאל. יהיה מיוחד עבורי לחזור לאולד טראפורד, ואני מקווה שננצח".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
בכושר מצון לקראת המפגש עם מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully