וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לאפורטה רוצה את כריסטיאנו רונאלדו ומוריניו בברצלונה

תחנת רדיו בספרד טוענת כי הנשיא לשעבר, שמעוניין לשוב לתפקידו, נפגש ביום רביעי עם סוכן העל ז'ורז'ה מנדס. סעיף השחרור המפלצתי של כוכב ריאל מדריד - כמיליארד יורו - יקשה על המהלך

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו עם כריסטיאנו רונאלדו. Angel Martinez, GettyImages
אתם יכולים לדמיין אותם בברצלונה? מוריניו ורונאלדו/GettyImages, Angel Martinez

ז'ואן לאפורטה מעוניין לשוב ולשמש כנשיא ברצלונה, והוא לוטש עיניים אל עבר הבחירות שאמורוץ להיערך ב-2016. שלא במפתיע, בימים האחרונים נפוצו לא מעט שמועות על הרצונות שלו להפוך את מועדון הפאר הקטלאני מאיים עוד יותר.

היום (שישי) קיבלנו את השמועה הגדולה מכולן, כך זה נדמה, שמועה שהגיעה עד הכותרות הראשיות של אתרי האינטרנט של 'ספורט' ו'אל מונדו דפורטיבו'. על פי תחנת רדיו בספרד, לאפורטה נפגש ביום רביעי עם ז'ורז'ה מנדס, סוכנם של כריסטיאנו רונאלדו וז'וזה מוריניו, והעלה את האפשרות שצמד הפורטוגלים יגיעו לברצלונה. מנדס הבהיר ללאפורטה כי סעיף השחרור המפלצתי של רונאלדו - כמיליארד יורו, כפי שאמר הסוכן ל'אס' בחודש שעבר - עלול להקשות על הפנטזיה.

אגב, בפגישה ההיא נוכח גם החלוץ פרננדו יורנטה, אך בספרד טוענים כי הוא לא בנמצא בתכניות של ברצלונה.

מי שמטיל ספק גדול בהיתכנות של מהלך שכזה הוא יוהאן קרויף, שחקן ומאמן ברצלונה בעבר, שאומר: "אל תיתנו להם יותר מדי קרדיט. אלה רק דעות. ספורט הוא משחק ויש בו הרבה מאוד אפשרויות, אבל במקרה הזה זה לא ברת ביצוע. אני לא מדמיין את לאפורטה מביא את מוריניו וכריסטיאנו".

לאפורטה שימש כנשיא ברצלונה בין השנים 2003 ו-2010, ובסקרים לנשיאות הקרובה הוא כרגע המועמד המוביל להשתלט בחזרה על הכס. אגב, על פי דיווחים, לפני הבחירות של 2008 הוא הבטיח לאוהדי ברצלונה להביא את מוריניו, אך בסופו של דבר מינה את פפ גווארדיולה כמחליפו של פרנק רייקארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully