וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': עירוני נשר לוהטת, ברוכיאן הבקיע שער ניצחון

נשר חגגה ניצחון 1:2 על מכבי דלית אל כרמל/יקנעם, קרית אתא נותרה צמודה אחרי 0:1 בחוץ על בית שאן. הירושלמים חגגו 1:2 על הפועל חדרה. בדרום, שעריים ניצחה 1:3 את נס ציונה, הפער מאשקלון קוזז לנקודה

שחקן הפועל קטמון ירושלים, אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
רמה מעל הליגה. אבירם ברוכיאן/ברני ארדוב

המחזור התשיעי בליגה א' יצא היום (שישי) לדרך ובמחוז צפון עירוני נשר ממשיכה לשמור על הפסגה עם ניצחון חוץ 1:2 על מכבי דלית אל כרמל. עירוני קרית אתא מעט מאחור אחרי 0:1 בחוץ על הפועל בית שאן. בדרום הפועל אשקלון של יובל נעים אמנם עדיין לא שיחקה, אבל היא תיוותר ראשונה אחרי המחזור הזה למרות שמכבי שעריים חגגה 1:3 על סקציה נס ציונה שמציב אותה במקום השני בטבלה.

צפון: עירוני נשר ממשיכה ללהוט

עירוני נשר ממשיכה להיות הדבר החם של המחוז הצפוני עם מאזן של שישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו, ובעיקר כשהיא נקייה מהפסדים ויחס שערים 3:13. הפעם הקבוצה השיגה 1:2 בחוץ על מכבי דלית אל כרמל/יקנעם. איימן אבו סלאח אמנם הוביל עבור דליה בדקה הרביעית, אבל דניאל ברק איזן בפנדל (16) והשלים מהפך (42).

עירוני קרית אתא נותרה צמודה אליה בפסגה עם ניצחון חמישי ברציפות שמותיר את הפער בצמרת מנשר על שלוש נקודות. הקריה השיגה 0:1 בחוץ על הפועל בית שאן כאשר שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים (מאור ג'נח בקרית אתא, עבדאללה קאדח בבית שאן). שחר סימנטוב עשה את ההבדל עם שער בדקה ה-21.

הפועל הרצליה נותרה גם היא חזק בצמרת אחרי המחזור הזה עם 0:3 חלק על אסי גלבוע בחוץ. שגיא סבג כבש פעמיים (21, 43) ופאדי זיאדה השלים את החגיגה (86) שמציבה את הרצליה במקום השלישי אחרי ניצחון שני ברציפות. הפועל קטמון ירושלים טיפסה למקום החמישי אחרי 1:2 בחוץ על הפועל חדרה. גולן חרמון כבש לירושלמים (42), ואסי שמואל (50) איזן, אבל אבירם ברוכיאן כבש את שער הניצחון (84).

משחקים נוספים:

הפועל מגדל העמק - מ.ס. גבעת אולגה 1:1
למגדל העמק: סני סימן טוב 22, פנדל. לגבעת אולגה: אור הרשקוביץ 24

מכבי מעלות תרשיחא - מכבי צור שלום 1:1
למעלות: אלי קסיס 75, לצור שלום: דני אסולין 5

יאיר כהן צדק שחקן מכבי קביליו יפו. מגד גוזני
עשה צדק. יאיר כהן צדק/מגד גוזני

דרום: הפער מאשקלון קוזז לנקודה

הפועל אשקלון אמנם עדיין לא שיחקה, אבל היא תישאר במקום הראשון של המחוז הדרומי, אבל מי שנושפת בעורפה היא מכבי שעריים שקיזזה את הפער לנקודה בלבד אחרי ניצחון שני ברציפות. הקבוצה מרחובות ניצחה 1:3 את סקציה נס ציונה אחרי שזיו מלסה (35, 82) ותום מדהלה (46) הרשיתו. דודו בן שושן החמיץ פנדל בדקה ה-37.

בית"ר כפר סבא פספסה הזדמנות לטפס למקום השלישי אחרי שהפסידה 2:0 לשיכון המזרח שניצחה בזכות שערים של יאיר כהן צדק (56) ואלנתן סלמי (63). שיכון המזרח כעת במקום החמישי בטבלה.

משחקים נוספים:

מכבי קרית מלאכי - מ.ס. כפר קאסם 0:0

עמישב פתח תקוה - הפועל מחנה יהודה 2:0
למחנה יהודה: גיא שוסט 17, עצמי, ננו ועקנין 78

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully