וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה: נבחרת הנוער ספגה בדקה ה-93 והפסידה 1:0 לשבדיה

הנבחרת עד גיל 19 יכולה הייתה להבטיח מקום בשלב העילית, אך הרבתה להחמיץ וספגה לפני השריקה. ההכרעה תעבור למשחק הבא מול אוקראינה. אלי אוחנה: "המשחק הכי מתסכל בקריירה שלי"

שחקני נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל אור אינברום (ימין) מתן חוזז (שמאל). ניב אהרונסון
חוסר ריכוז ליד השער. אינברום וחוזז/ניב אהרונסון

נבחרת הנוער עד גיל 19 ספגה היום (שישי) הפסד 1:0 דרמטי לנבחרת שבדיה ופספסה הזדמנות להבטיח את העפלתה לשלב העילית כבר לאחר שני מחזורים במוקדמות אליפות אירופה 2015. הנבחרת של אלי אוחנה, שניצחה את בולגריה 1:2 במשחקה הראשון, התייצבה למשחק באצטדיון בנתניה בידיעה ששלוש נקודות ישלימו עבורה את המשימה מוקדם מהצפוי, אך הרבתה להחמיץ, סבלה מחוסר מזל וחדות ליד השער, וספגה שער אכזרי בדקה ה-93 מרגלי נורדין, שנכנס כמחליף בשבדיה והעניק לה הניצחון. כעת תיאלץ ישראל לחכות למשחק השלישי והאחרון מול אוקראינה, שייערך ביום שני ב-16:45, יקבע לאן מועדות פניה.

ישראל הגיעה ללא מעט מצבים קורצים ליד השער של השבדים, אך לא הצליחו לתרגם אותם לכדי שערים. שון ויסמן ממכבי חיפה החמיץ בדקה ה-39 ליד השער, ולא הכניע את השוער השבדי בהזדמנות גדולה נוספת עם נגיחה מתוך הרחבה בדקה ה-49, שנעצרה במשקוף.

מתן חוזז, שכבש שער ניצחון מצוין מול בולגריה, בעט בעיטה חופשית מסובבת לקורה בדקה ה-65. אור אינברום, עוד אחד שכבש מול בולגריה, בזבז מצב טוב עם בעיטה חלשה מקצה הרחבה בדקה ה-73 ובדקה ה-93 ישראל שילמה את המחיר על ההחמצות וראתה איך מתפרצת שבדית מהירה מסתיימת עם בעיטה מדויקת של נורדין לרשת.

"זה המשחק הכי מתסכל בקריירה שלי", אמר אלי אוחנה בסיום. "היה משחק חד צדדי לחלוטין, הכדור פגע להם במשקוף, בקורה, איפה לא. ההתקפה שבה הם כבשו הייתה מקרית. כואב לי הלב על השחקנים. זה כל כך לא פייר. אני מקווה שביום שני נדע לתקן ונעמוד בלחץ".

אלי אוחנה מאמן נבחרת הנוער של ישראל. ניב אהרונסון
"ההפסד הכי אכזרי בקריירה שלי". אוחנה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully