וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מייק טראוט וקלייטון קרשאו זכו בתארי ה-MVP

14.11.2014 / 3:14

סוויפ ללוס אנג'לס: הכוכב של האיינג'לס הביא למועדון את התואר בפעם השלישית בתולדותיו וסופסוף זכה בו בעצמו לאחר שנתיים במקום השני. הוא נבחר פה אחד. המגיש של הדודג'רס, שגרף גם את הסיי יאנג, הפך למגיש הראשון שזוכה בתואר הנחשק ב-NL מאז 1968

מייק טראוט לוס אנג'לס איינג'לס. Jae C. Hong, AP
נבחר פה אחד. טראוט/AP, Jae C. Hong

אחרי שחילקו את הפרסים לרוקי ומאמן העונה ולסיי יאנג, הגיעו הלילה (בין חמישי לשישי) בליגת הבייסבול לדובדבן - תארי ה-MVP. לוס אנג'לס השלימה סוויפ מרשים כאן, כאשר שחקן האיינג'לס, מייק טראוט, גרף באופן חד צדדי לחלוטין את התואר ב-AL ואילו המגיש של הדודג'רס, קלייטון קרשאו, לקח אותו ב-NL.

טראוט, רק בן 23, הוא הזוכה החמישי הכי צעיר בהיסטוריה. בשנתיים הקודמות הוא סיים שני למיגל קבררה, אבל הפעם לא היה ספק באשר לזוכה והוא גרף את כל הקולות. הסופרסטאר העולה השיג WAR של 7.9, הכי טוב בליגה, למרות שהוא היה הנמוך בקריירה בת שלוש השנים שלו. הוא הוביל את ה-AL ב-RBI עם 111 וחבט 28.7 אחוזים ושיא קריירה של 36 הומראנים. הוא הוביל את הליגה בריצות (115) ובסך הכול בסיסים שהשיג (338). הוא ה-MVP הראשון של ה-AL שזוכה פה אחד מאז קן גריפי ג'וניור ב-1997 והוא האיינג'ל השלישי שעושה זאת והראשון מאז ולדימיר גררו ב-2004. במקום השני סיים ויקטור מרטינס מדטרויט ובשלישי, מייקל ברנטלי מקליבלנד.

קלייטון קרשאו לוס אנג'לס דודג'רס. AP
גם סיי יאנג, גם MVP. קרשאו/AP

בחטיבה השנייה היה קרב קצת יותר צמוד, כאשר קרשאו זכה ל-355 נקודות, בעוד ג'נקרלו סטנטון המצוין ממיאמי קיבל 298 קולות ואנדרו מקאצ'ן של פיטסבורג קיבל 271 קולות. קרשאו הוא המגיש הראשון שזוכה ב-MVP ב-NL מאז עשה זאת בוב גיבסון ב-1968. ב-AL, המגיש האחרון שגרף את התואר היה ג'סטין ורלאנדר, לפני שלוש שנים. קרשאו זכה גם בתואר הסיי יאנג, השלישי שלו בארבע העונות האחרונות. הוא הביא לדודג'רס את תואר ה-MVP ה-11 בתולדות המועדון והראשון מאז קירק גיבסון ב-1988.

* ואם כבר הזכרנו את סטנטון, הדיווחים בארצות הברית טוענים שהוא ומיאמי נמצאים במשא ומתן על חוזה חדש, שיעניק לו 300 מיליון דולר. סטנטון רק בן 25, אבל כבר חבט ל-154 הומראנים בקריירה ונחשב לאחד הכוחות העולים בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully