וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני יהודה ראשונה, מהומה ביציע של אחי נצרת

הקבוצה של אבוקסיס עלתה לפחות זמנית לפסגה עם 0:2 על ראשון לציון משערים של עגייב (63) ובלדוט (90). בלגן בדרבי של נצרת (0:0) שנערך בכלל בבת ים. לוד הביסה 0:5 את בית"ר תל אביב

אמיר עגייב בני יהודה חוגג שער. קובי אליהו
עלה מהספסל ושינה את המשחק. עגייב/קובי אליהו

היום (שישי) יצא לדרך המחזור ה-11 בליגה הלאומית כשבמוקד עמד ניצחונה של בני יהודה 0:2 על הפועל ראשון לציון בזכות שערים של המחליפים אמיר עגייב ואסי בלדוט שהחזירו את הקבוצה למקום הראשון. בני לוד מחצה 0:5 את בית"ר ת"א רמלה, הפועל כפר סבא עלתה למקום השני אחרי שהביסה 1:4 את הפועל עפולה. הדרבי בין הפועל נצרת עילית למכבי אחי נצרת הסתיים ב-0:0 בבת ים, אבל לא עבר חלק כשבסיום הייתה מהומה ביציע אוהדי אחי.

בני יהודה - הפועל ראשון לציון 0:2

שתי הכתומות נהגו להיפגש בעבר בעיקר בליגת העל, אבל עכשיו הן בליגה הלאומית, במקומות די שונים, אבל בני יהודה נראית כמי שנחושה יותר לחזור לליגה הבכירה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס הייתה יותר טובה מיריבתה והשיגה את ניצחונה השלישי ברציפות. אמיר עגייב ואסי בלדוט שפתחו על הספסל עשו את ההבדל עם שערים שהבקיעו. ספואן זועבי פספס הזדמנות גדולה להחזיר את האורחים למשחק אחרי שהחמיץ פנדל בדרך להפסד שני ברציפות.

בדקה ה-16 ראשון לציון לא הייתה רחוקה מלכבוש שער יתרון מפתיע. שקל קיבל כדור ברחבה והמשיך מהאוויר, אך הכדור עבר ליד הקורה של איינוגבה. לא עברו שתי דקות ובני יהודה כמעט כבשה בצד השני, מבעיטה מסוכנת של עוז ראלי מקצה הרחבה, שנהדפה על ידי שקל לקרן. השער של הזהובים הגיע בדקה ה-63 כאשר הפעולה החלה מאסי בלדוט שמסר באגף הימני לאיציק עזוז, המגן המשיך בכדור רוחב נהדר לאמיר עגייב שהצטרף ושיגר בעיטה נפלאה מקצה הרחבה לפינה השמאלית. שתי דקות לאחר מכן גלבאן יכול היה לסגור את הסיפור, אבל במקום לבעוט באחד על אחד הוא התמהמה ושוער ראשון לציון עצר.

ראשון לציון הייתה יכולה לחזור לעניינים כאשר בדקה ה-75 היא קיבלה פנדל בעקבות עבירה ברחבה של כפיר אדרי. אלא שספואן זועבי שבעט את הפנדל נעצר אצל דלה איינוגבה שירד נהדר. בתוך תוספת הזמן עזוז הגביה כדור נוסף מצד ימין שהורחק על ידי ההגנה של ראשון לציון והגיע היישר לבלדוט שהמשיך מהאוויר פנימה כדי לקבוע את תוצאת הסיום.

הפועל כפר סבא - הפועל עפולה 1:4

הירוקים מהשרון סיפקו תצוגת כדורגל משובחת בדרך לניצחון שביעי בתשעת המשחקים האחרונים שהעלה אותם למקום השני בטבלה, בעוד עפולה ספגה הפסד ראשון אחרי שבעה משחקים רצופים. לנרי קהינדה כבש את העשירי שלו העונה כבר אחרי ארבע דקות, אבל מכאן התהפכו היוצרות כשעידן דוד איזן בדקה ה-13 והוריד את קבוצתו להפסקה עם 1:1. רן יצחק דאג לבצע את המהפך עם צמד (47, 58) וטל בנש סגר את הסיפור (76).

אוהדי הפועל כפר סבא. מגד גוזני
ראו עוד ניצחון חשוב. אוהדי כפר סבא/מגד גוזני

בני לוד - בית"ר תל אביב רמלה 0:5

ניצחון על הכח עמידר רמת גן במחזור הקודם החזיר את בני לוד לצמרת הגבוהה, והיום היא נראתה בביטחון שיא מול בית"ר תל אביב רמלה החלשה, שספגה שתי רביעיות בשני המשחקים האחרונים, והפעם חטפה חמישייה. משה בן לולו פתח (30) והשלים צמד (61), חליל למבין חגג צמד משל עצמו (33, 41) ומחמוד עבאס נעץ את החמישי בדקה ה-69.

הפועל נצרת עילית - אחי נצרת 0:0

הדרבי בין שתי הקבוצות המאכזבות, שנאלצו לנדוד עד בת ים כדי להיפגש, הסתיים בתיקו מאכזב. נצרת עילית עדיין מדורגת מתחת לקו האדום עם ניצחון בודד, אך לפחות לא ספגה הפעם. אחי נצרת היומרנית נותרה במקום השמיני בלבד.

בסיום המשחק החלו אוהדי אחי נצרת להתפרע ביציע שמאחורי ספסל הקבוצה בבת ים. חלקם קיללו את חברי ההנהלה ואת המאמן שלומי דורה, כשאחרים ביציע של אחי נצרת החליטו לצאת להגנתם ופתחו בקטטה. כמה משחקני אחי נצרת, ביניהם שחקני הבית אדהם האדיה, עוביידה אבו רביע ואמג'ד סולימאן, עלו ליציע כדי להפריד, כשהמהומה נפסקה רק לאחר כמה דקות.

הפועל רמת גן - עירוני ניר רמת השרון 1:1

הבכורה של דני גולן מאחורי הקווים של הפועל רמת גן הסתיימה עם נקודה בודדת, והקבוצה שלו עדיין ללא ניצחון. מנגד, האורחים עם משחק רביעי רצוף ללא הפסד. לירון דיאמנט כבש לרמת גן בפנדל (22), אך יוסי שבחון דאג לאזן עם שער משל עצמו מהנקודה הלבנה (57).

(עדכון ראשון: 16:54)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully