וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוואלטר מאמן העונה ב-AL, ויליאמס ב-NL

12.11.2014 / 16:47

מאמני בולטימור ו-וושינגטון, שהצעידו את קבוצותיהם ל-96 ניצחונות בעונה החולפת, זכו בתארים. הרד סוקס רוצים את סנדובל ועשויים להחתים את לסטר, האסטרוס מתעניינים בהנלי רמירז

באק שוואלטר מאמן בולטימור אוריולס. Kathy Kmonicek, AP
עוד עונה רגילה מצוינת בהדרכתו. שוואלטר/AP, Kathy Kmonicek

מאמן בולטימור אוריולס באק שוואלטר זכה היום (רביעי) בתואר מאמן העונה ב-AL, כשעמיתו מהצד השני של הבלטוויי, מאט ויליאמס מוושינגטון נשיונאלס, הוכתר כמאמן העונה ב-NL. שתי הקבוצות הודחו בסדרה הראשונה בפלייאוף, אבל עשו עונה רגילה מדהימה. האוריולס סיימו עם 96 ניצחונות, כשהם מקדימים ב-12 משחקים את ניו יורק יאנקיז ב-AL מזרח. הנשיונאלס ניצחו גם הם 96 משחקים, כשהם שולטים ביד רמה ב-NL מזרח ומקדימים את אטלנטה השנייה ב-17 משחקים.

עוד חדשות מהליגה:

לאחר עונת נפילה, בוסטון מחפשת להתחזק ועל פי דיווחים עשויה להחתים על חוזה חדש את ג'ון לסטר, שעזב בטרייד לאוקלנד במהלך העונה. הרד סוקס גם רוצים את האלוף הטרי פבלו סנדובל מסן פרנסיסקו, ומוכנים לשים עבורו הרבה מזומנים על השולחן.

יוסטון לוטשת עיניים לכיוון האינפילדר הנלי רמירז, ששיחק עד העונה בלוס אנג'לס דודג'רס ועדיין חתום שם על חוזה. האסטרוס יצטרכו להציע טרייד והם עדיין מתלבטים האם לוותר על פרוספקטים מוכשרים.

המטס מעוניינים בטרוי טולוויצקי, השורטסטופ הכוכב שחתום על חוזה ארוך טווח בקולורדו, אבל על פי דיווחים אחרונים הטרייד הזה לא צפוי להתרחש. מי שכן עבר מהרוקיז לקווינס הוא האאוטפילדר הוותיק מייקל קדאייר.

ניו יורק יאנקיז עשויה להאריך את חוזהו של צ'ייס הדלי, שהועבר מסן דייגו במהלך העונה החולפת. אם זה יקרה, אלכס רודריגז הוותיק, שלא שיחק בעונה שעברה בשל השעיה, לא יפתח בעמדה.

פבלו סנדובל סן פרנסיסקו ג'איינטס. AP
הולכים עליו בכל הכוח. סנדובל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully