וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אריק אבידל החליט לחזור לברצלונה. השאלה רק מתי"

בספרד מדווחים כי המגן הצרפתי אמור לחזור לקבוצה שבה פרח, ויעשה זאת אחרי הפרישה, הפעם כמנהל ספורטיבי כפי שהוצע לו על ידי ההנהלה ב-2013. עדיין לא ברור האם זה יקרה במהלך ינואר או בקיץ

אריק אבידל שחקן ברצלונה. רויטרס
מתגעגע. אבידל/רויטרס

האם אריק אבידל קרוב לחזרה לברצלונה? ב"מונדו דפורטיבו" מפרסמים כי המגן הצרפתי, שעבר לשחק הקיץ באולימפיאקוס, אמור לשוב לקבוצה שבה בילה את מרבית הקריירה שלו, הפעם כמנהל ספורטיבי. אבידל בן ה-35 מתחיל לחשוב על החיים שאחרי הכדורגל ועל תליית הנעליים, מה שאומר שהוא שוקל מחדש את ההצעה של המועדון שהוגשה לו ב-2013, אך עדיין לא ברור מתי זה יקרה.

על פי ההערכות, אבידל אמור לפרוש בסיומה של השנה למרות שהוא עדיין לא הודיע על כך. קבוצתו אולימפיאקוס ממשיכה להיאבק על מקום בשלב הנוקאאוט אחרי ארבעה משחקים, ונמצאת נכון לעכשיו במקום השני.

ההצעה לאבידל שהוגשה לו ב-2013 הייתה לשמש כמנהל ספורטיבי אחרי שהתברר כי ברצלונה החליטה שלא להאריך לו את החוזה בקבוצה. אבידל סירב לאותה הצעה, עזב בטונים מעט צורמים, ואמר בין השאר: "בברצלונה לא שילמו לי כשהייתי חולה", אך הדגיש במסיבת העיתונאים שבה נפרד מהקבוצה: "זה יום עצוב עבורי, אני בטוח שאחזור יום אחד".

אבידל החל את הקריירה שלו בצרפת ושיחק בין השאר במונאקו, בליל ובליון, אבל את החותם העיקרי שלו בקריירה הוא הטביע כשחקנה של ברצלונה שבשורותיה הוא רשם 125 הופעות עד המעבר למונאקו בקיץ 2013. אחרי שנה אחת במדי הקבוצה מהנסיכות, עבר אבידל לאולימפיאקוס אחרי שחתם בשורותיה לשנתיים. במהלך הקריירה שלו זכה אבידל בשלוש אליפויות עם ליון וארבע אליפויות עם ברצלונה. כמו כן, היה שותף המגן לשתי הזכיות של הקטלאנים בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully