וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הציעה לנאסר לחתום, הקשר דורש הבהרות

11.11.2014 / 13:39

במועדון הציעו לקשר להאריך חוזה, הוא דורש לדעת מה מעמדו ופוזל לאירופה בקיץ. דובב גבאי קיבל הצעה רשמית, בקבוצה ממתינים שישיב עליה

one

הפועל באר שבע הציעה לסיראז' נאסר להאריך את חוזהו במועדון בעונה נוספת, אולם הקשר דורש הבהרות בנוגע למעמדו המקצועי. במעמדו של השחקן חל פיחות משמעותי העונה והוא הפך לשחקן ספסל. "אין מה לעשות, כשהאופציות הן מליקסון ובוזגלו, צריך להתאזר בסבלנות", הבהירו לאחרונה במועדון.

נאסר הודיע להנהלה כי אין לו בעיה לחתום, אך לא לפני שיובהר לו שבמועדון אכן בונים עליו לטווח ארוך. במועדון לא יכולים להעניק לנאסר הבטחה כזאת, במיוחד לאור השדרוג המקצועי שנעשה בקבוצה מאז הגעת בוזגלו ומליקסון ובהתאם לכך הקשר פוזל לאירופה בקיץ וכבר שוחח עם סוכנו דודו דהאן על האפשרות הזאת.

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, במועדון רוצים להאריך מיידית את חוזהו של דובב גבאי, שכזכור סובל מקרע וייעדר כחודש וחצי. בבאר שבע טוענים כי השחקן טרם השיב על ההצעה. ההערכה היא כי העניין ייסגר עד תחילת החודש הבא וזאת כדי למנוע מצב בו השחקן יהיה חופשי לנהל משא ומתן החל מהפגרה. שלשום הודיע המועדון כי המגן הימני בן ביטון האריך את חוזהו במועדון וחתם על חוזה חדש לארבע שנים.

סיראז' נאסר הפועל באר שבע חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
פוזל לאירופה. נאסר/אדריאן הרבשטיין

בבאר שבע החליטו להרחיב העונה את הפעילות הקהילתית בבתי הספר בדרום. שחקני הקבוצה הבוגרת דובב גבאי ואליניב ברדה התארחו בימים האחרונים באזור. במועדון החליטו כי השחקנים יגיעו לבתי ספר שמעלים את המודעות כנגד אלימות.

האחראית על קשרי קהילה במועדון, ציפורה חלפון: "אנו מדברים איתם על סובלנות ועל הסכנות מאלימות, על היופי בתחרות וספורט. אנחנו פועלים למיגור האלימות וכיבוד הזולת ובכלל, רצון המועדון הוא להתחכך עם דור העתיד של אוהדי הקבוצה. נבקר בבתי ספר שיוכיחו פעילות ענפה נגד אלימות והצטיינות בתחום".

אליניב ברדה הוסיף: "כל פעם זה מרגש מחדש לראות ולקבל את האהבה שמרעיפים הילדים. הכדורגל נוגע בכל השכבות, היכולת להסביר ולהעביר את המסר לילדים על תחרות וסובלנות דרך הכדורגל הרבה יותר מוצלחת מאשר בכל תחום אחר". הבוקר ביקרו השחקנים בבית הספר נטעים בשכונה ג'. אלישע לוי ומאמן הכושר מאירי סיני שוחחו עם התלמידים על מניעת אלימות ותזונה נכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully