וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: די מריה נטה לאבד שליטה. קלדרון: רונאלדו כמעט עבר לבארסה

המאמן התייחס לסגל של ריאל, לחוסר היציבות של די מריה והכתיר את טוני קרוס ליורש של צ'אבי אלונסו. נשיא ריאל לשעבר: כך רונאלדו כמעט הצטרף למסי בברצלונה לפני שהגיע אלינו. דיווח: אם יונייטד תחתים את ואלדס, דה חאה יעבור לריאל

אימג'בנק GettyImages

האם דויד דה חאה בדרכו לריאל מדריד? באתר הספרדי Fichajes.net ("החתמות") טוענים כי שוער מנצ'סטר יונייטד יצטרף בקיץ הקרוב לאלופת אירופה במקומו של איקר קסיאס, זאת בתנאי ששוערה של ברצלונה לשעבר, ויקטור ואלדס, יחתום ביונייטד.

ואלדס החל להתאמן לאחרונה עם השדים האדומים ותחת המאמן שהעניק לו את הבכורה בבארסה, לואי ואן חאל. בינתיים, שני הצדדים הצהירו שהמטרה היא להחזיר את השוער לכושר לאחר הפציעה הקשה שעבר, זו שגם מנעה ממנו לחתום בסופו של דבר במונאקו, אליה אמור היה להצטרף.

כעת נראה שוואלדס אכן חוזר לעצמו ואם יונייטד תחליט להחתים אותו, היא עשויה להסכים להעביר את דה חאה לבלאנקוס, זאת למרות שנותרו לו שנתיים בחוזה עליו חתם באולד טראפורד. יש לציין שהאתר המדובר איננו אמין במאת האחוזים, אולם לעיתים הוא מספק סקופים מעניינים, כך שלא כדאי גם לפסול את הדיווח על הסף.

באותו אתר אגב, נטען שכבר בינואר תנסה ארסנל פעם נוספת לבצע מהלך בכיוונו של קסיאס.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
אנצ'לוטי/GettyImages

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי התראיין לתוכנית רדיו במדריד, והתייחס למצב הקבוצה. על חדר ההלבשה: "יש פה רמה גבוהה של מקצוענות. רק ללבוש את החולצה של ריאל מדריד גורם לזה. יש פה את הסגל הכי מחויב שאי פעם היה לי. אף פעם לא נדרשתי להחדיר בשחקנים האלה מוטיבציה".

על טוני קרוס: "גם הוא פרופסור (הכינוי של אנצ'לוטי לצ'אבי אלונסו). הוא השלים היטב את המעבר שלו ונכנס בטבעיות לנעליים של צ'אבי אלונסו. הופתעתי מאוד לגלות שהוא אף פעם לא משתנה. הוא תמיד משחק באותה צורה, לא משנה איזה לחץ יש עליו. הוא חשוב מאוד, הרבה מאוד מהמהלכים שלנו עוברים דרכו. בנוסף, הוא גם צעיר מאוד. הוא משחק מהר, תמיד מוסר את המסירה הנכונה, לא מאבד את הכדור, ומנגד חוטף הרבה כדורים".

על אנחל די מריה: "אנשים צריכים לחשוב פעמיים לפני שהם טוענים שחאמס יכול למלא את הנעליים של די מריה, בגלל שהם שחקנים מאוד שונים. די מריה יכול היה להשתלט על משחקים בסערה עם האנרגיה שלו, אבל לפעמים הוא גם איבד שליטה, ולא הצליח להשלים מסירות חשובות".

על הדסימה, הזכייה העשירית של ריאל בגביע אירופה: "אני חושב שהייתי נשאר פה גם לא הייתי זוכה בליגת האלופות".

עוד באותו נושא

רשמית: דייויד מויס מונה למאמנה החדש של ריאל סוסיאדד

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה (ימין), כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
רונאלדו ומסי כמעט שיתפו פעולה/AP

ובינתיים, נשיאה לשעבר של ריאל, רמון קלדרון, חשף כי מנצ'סטר יונייטד עשתה מאמץ למכור את כריסטיאנו רונאלדו קודם כל לברצלונה ב-2009 ורק לבסוף הצליחו הבלאנקוס לשים על הפורטוגלי את ידיהם.

קלדרון אמר לתכנית הליגה הספרדית של רשת "סקיי ספורטס": "אני לא יודע למה, אבל אלכס פרגוסון קצת אובססיבי בנוגע לריאל מדריד. זה מוזר. הוא לא אוהב אותנו במיוחד, אני חייב להודות בכך. הוא אמר 'לא. כריסטיאנו לא יעזוב לריאל', ויונייטד הציעו אותו לבארסה ולעוד כמה מועדונים. בארסה הסכימה לשלם את הסכום שיונייטד תבקש. אבל מה ששינה הכול היה שרונאלדו אמר 'לא. זה ריאל מדריד או כלום'. זה היה מושלם מבחינתנו. אני מאוד גאה בכך שהוא הגיע אלינו ובמה שהוא עושה בריאל, בשערים שהוא כובש ובדרך בה הוא מתנהג". קלדרון הוסיף כי רונאלדו דרש להישאר עונה נוספת ביונייטד, בעונת 2008/09, מתוך נאמנות לסר אלכס פרגוסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully