וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: דייויד מויס מונה למאמנה החדש של ריאל סוסיאדד

הסקוטי שפוטר לפני כחצי שנה ממנצ'סטר יונייטד אחרי שלא הצליח להחליף כראוי את סר אלכס פרגוסון ינסה כעת להוציא את הקבוצה מסן סבסטיאן מהתחתית. המשחק הראשון: מול לה קורוניה

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
אתגר חדש. מויס/GettyImages, Alex Livesey

לאחר משא ומתן ממושך הודיעה הלילה (בין שני לשלישי) ריאל סוסיאדד על החתמתו של דייויד מויס לתפקיד מאמן הקבוצה. מויס סיכם בקבוצה הספרדית על חוזה עד ה-30 ביוני 2016.

שמור של הסקוטי, שפוטר עוד לפני סיום העונה שעברה ממנצ'סטר יונייטד, אליה מונה כמחליפו של אלכס פרגוסון, קושר ללא מעט קבוצות מאז שהוא נפרד מהמועדון האדום לאחר עונה רעה במיוחד. בסופו של דבר, הוא נבחר להחליף במועדון סן סבסטיאן את חגובה ארסטה, שפוטר מתפקידו לפני כשבוע וחצי.

מויס, שצפוי להיות מוצג בהמשך היום באופן רשמי, ינסה לחלץ את סוסיאדד מתחתית הטבלה. הקבוצה פתחה את העונה עם תשע נקודות בלבד מ-11 מחזורים והיא במקום ה-15, אולם לאחר פיטוריו של ארסטה היא הצליחה לנצח את האלופה אתלטיקו מדריד 1:2 ביום ראשון החולף. בתחילת העונה סוסיאדד גם הפכה פיגור 2:0 ביתי לניצחון גדול 2:4 על ריאל מדריד.

משחקו הראשון של מויס יהיה מול דפורטיבו לה קורוניה, לאחר פגרת הנבחרות והוא יהיה המנג'ר הבריטי הרביעי של סוסיאדד, אחרי הארי לואו (שאימן בשנות ה-30), ג'ון טושאק (שאימן בשלוש קדנציות שונו) וכריס קולמן (שאימן במשך חצי שנה כאשר הקבוצה הייתה בליגת המשנה ב-2007).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully