וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רביעייה לבני יהודה, מכבי קרית גת ממשיכה להוביל

הכתומים השיגו 0:4 קליל בחוץ על בית"ר תל אביב רמלה, קרית גת רשמה 1:2 בראשון לציון. הפועל ירושלים ניצחה 2:4 את עירוני טבריה ואילו בני לוד השיגה מהפך ו-1:2 על הכח רמת גן

שחקני בני יהודה, פדרו גלבאן, גל צרויה. ברני ארדוב
רביעייה קלה לבני יהודה/ברני ארדוב

המחזור העשירי בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם ארבעה משחקים. בני יהודה זינקה אל המקום השני אחרי שהביסה 0:4 בחוץ את בית"ר תל אביב רמלה, שמצדה ממשיכה לשקוע בתחתית. עוז ראלי (18), אוהד קדוסי (44), אביעד בורלא (51) ופדרו גלבאן (91) כבשו בחגיגה הכתומה.

את הטבלה ממשיכה להוליך העולה החדשה והמפתיעה, מכבי קרית גת. הקבוצה מהדרום יצאה לראשון לציון וחזרה משם עם 1:2 מצוין. פיראס עווד (15) וטל איילה (70) כבשו עבורה, לפני שאיתי אלקסלסי צימק עם פנדל בדקה ה-81.

בני לוד במקום החמישי אחרי 1:2 בחוץ על הכח עמידר רמת גן החלשה. דרור טזזו עוד העלה את הסגולים ליתרון (21), אבל יוסי ביטון (59) ומשה בן לולו (79) קבעו מהפך במחצית השנייה.

הפועל ירושלים חגגה במחצית הראשונה בדרך ל-2:4 על עירוני טבריה, כשהיא משיגה שלוש נקודות שהרחיקו אותה מעט מהתחתית. גיא כהן (3) ודניאל בורחל (7) כבשו במהרה למארחים, דייגו קאצ'ובה הוסיף צמד (45, 84) ואילו שלום עקיבא (82) ו-ויקטור מרעי (91) צימקו פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully