וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: צ'כיה זכתה בגביע הפדרציה עם 0:3 על גרמניה

בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות: פטרה קביטובה הובילה את הנבחרת שלה לתואר עם 6:7 (5), 6:4, 4:6 על אנג'ליק קרבר הגרמנייה

פטרה קביטובה טניסאית נבחרת הפדרציה של צ'כיה. AP
הביאה לנבחרת שלה את שתי הנקודות עם טניס נהדר. קביטובה/AP

נבחרת צ'כיה זכתה הערב (ראשון) בגביע הפדרציה בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות ובפעם השמינית בסך הכל (כולל צ'כוסלובקיה). זאת לאחר שהצ'כיות ניצחו 0:3 חלק ומרשים במיוחד את גרמניה בגמר. מי שהשלימה את הניצחון המרשים בפראג הייתה לא אחרת מאשר פטרה קביטובה, המדורגת רביעית בעולם, שניצחה 6:7 (5), 6:4, 4:6 את אנג'ליק קרבר (10 בעולם) בתום דרמה ענקית.

אחרי שעתיים ועוד 57 דקות, בהן השיגה 12 אייסים, הצליחה אלופת ווימבלדון להביא לארצה שוב את גביע הפדרציה. המערכה הראשונה הייתה דווקא בשליטה של הגרמנייה, שעלתה כבר ל-2:5 עם ההגשות אחרי שתי שבירות, אבל דווקא בשלב הזה נשברה פעמיים והמערכה הלכה לשובר שוויון אחרי שבירה לכל צד ב-5:5. קביטובה הצליחה להתעלות בשובר השוויון וסגרה את המערכה עם 5:7.

הצ'כית הנהדרת לקחה את המומנטום איתה למערכה השנייה ועלתה ל-0:3, אבל קרבר לא התייאשה, שברה בחזרה ועלתה ל-3:4. בסופו של דבר, הגרמנייה השיגה שבירה נוספת בשלב הקריטי וזכתה במערכה עם 4:6. המערכה השלישית הייתה של קרבר, שעלתה כבר ל-1:4, אבל שוב לא עמדה בלחץ ונשברה בדרך ל-4:4. קביטובה המשיכה במומנטום, השיגה עוד שבירה ושמרה על ההגשות שלה בתום משחקון ארוך מאוד בדרך לזכייה במערכה, במשחק ובגביע הפדרציה.

ברברה ריטנר קפטנית נבחרת גרמניה. AP
הספסל הגרמני העניק עידוד לקרבר/AP
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
העניקה פייט עצום. זה לא הספיק. קרבר/GettyImages
פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. AP
הווינרית הגדולה של צ'כיה. קביטובה/AP
לוסי ספארובה טניסאית צ'כית (ימין) עם פטרה קביטובה. AP
הצ'כיות שוב חוגגות. ספארובה עם קביטובה/AP
שחקניות נבחרת הפדרציה של צ'כיה. AP
חגיגה צ'כית/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully