וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פציעות בבאר שבע. ארבייטמן: "נבחרת? אני תמיד זמין"

9.11.2014 / 8:31

שישה שחקנים סובלים מפציעות שונות אחרי אשדוד, בקבוצה חוששים מהחמרה אצל דובב גבאי. ארבייטמן ממשיך לפרוע שטרות: "אני מרגיש יותר טוב. תמיד יהיה בבאר שבע לחץ, הקהל מצפה ליותר"

one

בצל הניצחון הנהדר על מ.ס אשדוד אתמול (שבת, 1:2), בהפועל באר שבע לא התעסקו אתמול בהעפלה הזמנית למקום השני. הסיבה: מכת פציעות חמורה שלא נראתה זמן רב בחדר ההלבשה של הקבוצה. הקשר רועי גורדנה סובב את הקרסול, אבל דיווח בסיום כי הוא מסוגל לדרוך על הרגל ובמועדון טוענים שיהיה כשיר בימים הקרובים. הקשר אובידיו הובאן סובל מכאבים חזקים באזור הכתף והחזה, שהחלו במשחק הקודם מול עכו והקרינו גם במשחק הזה, אבל דיווח כי ייצא למשחק נבחרתו ולכן ההערכה היא שלא מדובר בפציעה קשה.

אצל דובב גבאי החששות הם שהמתיחה בשריר הירך האחורי רק החמירה וחלק מאנשי המועדון סבורים שאלישע לוי לא היה צריך לכלול אותו בסגל במשחק הזה. גבאי ייבדק היום ומאוחר יותר יתברר כי מדובר בקרע קטן או בפציעה שמצריכה טיפול ממושך יותר. אופיר דוידזאדה סובל מהתכווצות קלה בשריר באזור הפציעה הישנה, אבל גם אצלו וגם אצל אליניב ברדה, שסובל מפגיעה בשריר התאומים, אין חשש מפציעה ארוכה. טומיסלב פאיוביץ' הוא האחרון ברשימה. הסרבי סובב את הקרסול ולכן הוחלף. "למזלנו יש פגרה השבוע, יש כאן לא מעט פצועים שצריכים לנוח", אמרו במועדון על הרשימה הארוכה.

"הכי חשוב שניצחנו, שלקחנו שלוש נקודות ועכשיו נצא לפגרה בהרגשה טובה", אמר החלוץ שלומי ארבייטמן. "גם בשבוע שעבר היו דקות טובות יותר ודקות טובות פחות. זה משחק רביעי אחרי הפציעה, ממשחק למשחק אני מרגיש יותר ויותר טוב. אני שמח שאני כובש ועוזר לקבוצה". ארבייטמן נשאל על הלחץ בקבוצה. "תמיד יהיה לחץ בהפועל באר שבע, הקהל מצפה מאיתנו להרבה יותר. במחצית הראשונה נתנו יותר מדי חופש לאשדוד, וראו את זה, בשניה עלינו אחרת לגמרי. כבשנו שני שערים בחמש דקות, זה הכי חשוב מבחינתנו".

"חלוץ או כל שחקן אחר מחמיץ, הוא חושב מה קרה, אבל האמנתי שהכדור כן יגיע אליי בהזדמנות השנייה, אני שמח שכבשתי ולא הורדתי את הראש", התייחס לארבייטמן להחמצה הראשונה שלו במשחק וגם נשאל על הנבחרת. "אני רוצה להתקדם בבאר שבע, יש מאמן נבחרת והוא מחליט מי יהיה בסגל ומי לא", סיכם. "אני מאחל להם הצלחה. אני תמיד זמין אם ירצו אותי".

בבאר שבע יחזקו את הקבוצה בינואר, אבל עד אז, במועדון נוטים לסכם עם בן והבה שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. כזכור, הבלם סיכם את תנאיו בקבוצה וממתין לסיכום הפרטים הסופיים עם בעלי טוברוק, אריק איזיקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully