וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "אנחנו לוזרים, לא מגיע לנו להיות למעלה", שחקנים: "קריאף מרוסק"

9.11.2014 / 8:31

תסכול בבית"ר מההפסד הדרמטי להפועל חיפה, ארסו: "אין לנו אופי, היינו חייבים לנצח". שחקנים על קריאף, שתורגל בהרכב באימונים אך לא שותף לבסוף: "הוא עובר תקופה קשה"

one

בבית"ר ירושלים התאכזבו אמש (שבת) מההפסד הביתי להפועל חיפה (1:0), ובירידה לחדר ההלבשה נראו דושאן מאטוביץ' וססאר ארסו עצבניים על ההפסד, וגם על צוות השופטים. בעוד מאטוביץ' התעסק בשופטים, ארסו נשמע אומר: "אנחנו לוזרים. אין לנו אופי, היינו חייבים לנצח את המשחק". שחקנים בקבוצה אמרו על הדברים של ארסו: "הוא צודק, אנחנו לוזרים ולא מגיע לנו להיות למעלה. הפועל חיפה קבוצה חלשה ובלי ביטחון, ולא הצלחנו להבקיע נגדה בבית וזה אומר הכל. אנחנו נאיביים ואם לא יהיה שינוי לא נוכל להתקדם".

מנחם קורצקי היה בסך הכל מרוצה מהיכולת של הקבוצה וממספר המצבים אליהם הגיעה, אך יחד עם זאת גם הוא דיבר בסיום על המחץ שחסר לשחקניו. המאמן אף אמר על סאני עמנואל שהיה מחוץ לסגל: "הוא הגיע מאוחר, כשהקבוצה כבר רצה. ננסה בשבועיים האלה להכניס אותו יותר לעניינים ולהסביר לו מה אנחנו מצפים ודורשים ממנו". מעבר לכך בבית"ר מבינים כי על מנת להכניס את תומר סוויסה לעניינים הוא לא יוכל לעלות מהספסל, והמטרה היא לנסות לשלבו בהרכב לאחר הפגרה. בבית"ר התייחסו לשער של מהראן לאלה ואמרו: "יכול להיות שחיימוביץ' היה צריך להיות יותר קרוב אליו, או שלא לחצו את דג'אני אבל זה לא משנה, עלינו עם כולם בניסיון לנצח ואלה דברים שיכולים לקרות. אנחנו אשמים שלא הבקענו, זה הכל".

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה (שמאל) עם זאב חיימוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"יכול להיות שחיימוביץ' היה צריך להיות יותר קרוב אליו". לאלה/ברני ארדוב

לידור כהן אמר בסיום: "זה מאכזב מאוד. החמצנו הרבה ומי שלא מבקיע חוטף. צריך להרים את הראש, אין ברירה. אני עובד באימונים לשנות את התוצאות מול השער, אני מחכה לזה מאוד. מה קרה בהחמצה? מסרו לי קצת חזק ולא הגעתי אז ניסיתי בשמאל. חבל. היום עשינו הכל נכון אבל הכדורים לא נכנסו. היה משקוף, החמצות, עשינו הכל וזה לא הלך".

מי שנראה מאוד מאוכזב אתמול היה אופיר קריאף, שתורגל בהרכב לאורך השבוע אך לא נכנס אפילו כמחליף. שחקנים בקבוצה אמרו: "קריאף מרוסק. כל השבוע היה נראה שהוא יפתח. גם אמרו לו שהוא 99% בהרכב וברגע האחרון פרדה פתח. הוא עובר תקופה קשה אבל יודע להתמודד עם זה כמו גבר וידע לפרגן לכל מחליף שנכנס כולל בחילוף השלישי לאיציק כהן למרות שזה בטוח שבר אותו".

בעוד שבועיים תצא בית"ר לדוחא, אם האיצטדיון יאושר עד אז, למשחק מאוד מתוח נגד בני סכנין. בבית"ר אמרו אתמול כי "ההפסד הזה מביא אותנו לסכנין שזה משחק על החיים והפסד בו יכול להתחיל כדור שלג. לא משנה איך, למה וכמה, צריך לחזור משם עם ניצחון. זה אולי משחק שיראה מה אנחנו באמת שווים העונה הזאת".

עוד באותו נושא

הפועל חיפה ניצחה 0:1 משער בתוספת הזמן בטדי

לכתבה המלאה
אופיר קריאף קפטן בית"ר ירושלים. יואב דודקביץ'
"החילוף בטח שבר אותו". אופיר קריאף/יואב דודקביץ'

עוד לפני המשחק באסיפת הקבוצה הובהר על ידי ההנהלה לשחקנים כי נאסר עליהם להשתתף בדקת ההזדהות עם ערן זהבי וכמו כן לחקות אותו בתנועת ה"פיו פיו" במידה ויבקיעו. בבית"ר אמרו אמש: "חטיבת הספורט של ההסתדרות לא קיימת מבחינתנו, וגם אם היו מארגנים דקת הזדהות לאחד השחקנים שלנו לא היינו מתייחסים אליהם. הם אוויר מבחינתנו".

כ-9,000 אוהדים היו אתמול בטדי מה שיכניס למועדון כ-150 אלף שקל לאחר הוצאות. אחד מאוהדי הקבוצה נעצר לאחר המשחק על זריקת חפצים לעבר אוהדי הפועל חיפה. אדם נוסף נעצר בגין ספסרות לפני המשחק. שחקני הקבוצה יזכו היום ליום חופש וביום חמישי הקרוב צפוי להיערך משחק אימון נגד מ.ס אשדוד, שישוחק ככל הנראה באשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully