וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "היה פקק של לחץ והוא עף בבום עם השער של לאלה"

9.11.2014 / 7:16

האדומים חגגו את הניצחון הדרמטי בטדי (שחקן: "היה טירוף בחדר ההלבשה"), כובש השער זכה למחמאות: "החלוץ הכי טוב שלנו, הוא חייב להיות בהרכב". בקבוצה ינסו לצרף מגן שמאלי בינואר

one

הרבה לחץ השתחרר בהפועל חיפה אחרי הנצחון אתמול (שבת, 0:1) על בית"ר ירושלים. בסיום המשחק נרשמו חגיגות גדולות מאוד, כאשר השחקנים חגגו על כר הדשא ולאחר מכן המשיכו גם בחדר ההלבשה, שרו ורקדו. "היה טירוף בחדר ההלבשה", העיד אחד השחקנים. "הרבה זמן לא ראיתי חגיגות כאלה אחרי ניצחון. היה פה פקק של לחץ והוא עף בבום אחד עם השער של מהראן לאלה".

למרות הניצחון, בחיפה לא חסכו בביקורת על כך שלמרות מהראן אבו ריא ואורן ביטון, שוב פתח בעמדת המגן השמאלי שחקן שזהו לא תפקידו האמיתי. "יובל שבתאי נתן את כל כולו", אמר שחקן בקבוצה, "אבל ראו שקשה לו להתמודד, אי אפשר לבוא אליו בטענה אחת אפילו". גם לירן סרדל לא היה במיטבו במשחק אך בחיפה אמרו ששלושת הבלמים הוכיחו עצמם וככל הנראה ראובן עטר ימשיך בשיטת משחק זו גם בהמשך. לפי גורמים במועדון, כבר בחלון ההעברות הקרוב בחיפה ינסו להנחית מגן שמאלי בקבוצה מה שעשוי להביא לעזיבת אבו ריא ימצא עצמו בחוץ. אם אחד מהזרים יעזוב בקבוצה עשויים לצרף מגן שמאלי זר ואם לא - יחפשו אופציה ישראלית.

עוד נושא בו עסקו במועדון הוא הכיבוש של לאלה. בחיפה היו כאלה שלא אהבו לראות את החלוץ מתחיל משחקים על הספסל על אף ששני החלוצים הזרים לא הוכיחו את עצמם, וכעת נראה שאקס הפועל תל אביב הוכיח לעטר שהוא בכושר שיא. "מי שיגיע לאימונים יבין שלאלה בכושר מצוין", קבע שחקן אדום. "אין שחקן שמגיע לו יותר מלאלה להבקיע את השער הזה. הוא חלוץ שתמיד הולך לכיוון השער. אם למישהו היה ספק אז עכשיו ברור שלאלה הוא החלוץ הטוב ביותר שיש לנו בסגל ושהוא חייב להיות שחקן הרכב אצלנו". בסיום המשחק גם עטר ויואב כץ החמיאו לחלוץ על השער.

שחקן נוסף שסחט מחמאות היה קובי דג'אני, המצטיין בשורות האדומים. "אנחנו מרוצים מאוד. באנו עם תוכנית משחק ברורה ואני שמח שזה הצליח לנו", אמר הקשר. "זו הדרך המתוקה ביותר לצאת לפגרה. אני מקווה שמפה ישתנו הדברים. המון לחץ השתחרר בעקבות הניצחון, יש פה קבוצה יותר כשרונית מהמקום בו אנחנו נמצאים, אבל הלחץ עושה את שלו. אני שמח שהתבגרנו והתגברנו על המצב הזה. ההתחלה של הליגה לא היתה טובה אבל אני מקווה שמפה נצא לדרך חדשה. המקום שלנו הוא לא מאבקי תחתית".

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה (ימין). ברני ארדוב
"אין שחקן שמגיע לו יותר מלאלה להבקיע את השער הזה"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully