וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין ואן פרסי: "פרגוסון אמר לי שהוא יישאר עוד שלוש שנים"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד הודה שהתאכזב כשמאמנו פרש שנה אחת בלבד אחרי שרכש אותו מארסנל והצהיר: "שלושה שערים בתשעה משחקים זה לא מספיק"

one

מנצ'סטר יונייטד תעלה היום (שבת) למשחק ביתי מול קריסטל פאלאס (17:00, ספורט 1), שיהווה עבורה הפוגה בקרבות, אחרי ה-1:1 הדרמטי מול צ'לסי וההפסד הכואב 1:0 בדרבי, ולפני הביקור אצל ארסנל במחזור הבא. השדים האדומים שקועים במקום העשירי בטבלה, עם שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, ולפני המשחק הוסיף רובין ואן פרסי המתוסכל עוד ציטוט מעניין שמלמד על אכזבתו מהעונה והעונה החולפת.

רובין ואן פרסי, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מתגעגע. רובין ואן פרסי/GettyImages

עיתונאים במנצ'סטר שאלו את החלוץ ההולנדי לגבי האוטוביוגרפיה של ריו פרדיננד, בה טען בלם העבר של המועדון שואן פרסי נפגע יותר מכולם מעזיבתו של אלכס פרגוסון שנה לאחר שרכש אותו מארסנל, והוא הודה בכך בפתיחות: "ריו הוא בחור נהדר שאוהב לדבר הרבה, אבל בדברים הללו יש לא מעט אמת".

"ההחלטה שלי להגיע למנצ'סטר התבססה התבססה בין היתר על הנוכחות של פרגוסון, סליחה, סר אלכס, והוא אמר לי שהוא יישאר עוד שלוש שנים", הסביר ואן פרסי. "נהניתי מהגישה שלו. היה משחק אחד שלפניו הובלנו בפער של 18 נקודות ממנצ'סטר סיטי והפסדנו בבית 2:1. עדיין הובלנו ב-15 נקודות, אבל הוא פשוט רתח. אז הבנתי שהוא ווינר".

לגבי כושרו העונה אמר ואן פרסי: "שלושה שערים בתשעה משחקים זה לא מספיק. נגד צ'לסי למשל הגעתי למצב טוב והיו לי שלוש אופציות: לתת צ'יפ, לעקוף את השוער או פשוט לבעוט לשער. בחרתי באחרונה כי היא הייתה הבטוחה ביותר. אבל אם לא הייתי חושב על זה, הייתי נותן צ'יפ, ואני צריך לדעת לסמוך שוב על האינטואיציות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully