וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ופריס סן ז'רמן מעוניינות בדייגו סימאונה

על פי דיווחים בצרפת ובאנגליה, שתי הקבוצות העשיר0ות סימנו את הארגנטינאי כמועמד המוביל לאמן בעונה הבאה. לצ'ולו חוזה עד 2016 באתלטיקו מדריד, אבל בספרד טוענים שהוא מחפש אתגר חדש

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. Denis Doyle, GettyImages
מבוקש. סימאונה/GettyImages, Denis Doyle
"סימאונה עושה עבודה נהדרת באתלטיקו מדריד, בתקציב מאוד מוגבל. כל הקבוצות הגדולות באירופה היו רוצות אותו"

בצרפת דווח היום (שישי) שהמטרה העיקרית של פ.ס.ז' לקראת עונת 2015-16 לא תהיה כדורגלן גדול ונוצץ, אלא דווקא מאמן: דייגו סימאונה. על פי Le Sport 10, הבעלים של המועדון הצרפתי, נאסר אל חליפי, סימן את הארגנטינאי כמי שהוא רוצה שיעמוד על הקווים החל מהקיץ הקרוב, כשהמטרה היא להחתים אותו על חוזה ארוך טווח.

הדיווח הזה הגיע כמעט במקביל לכאלו באנגליה, שטענו שגם מנצ'סטר סיטי מאוד מעוניינת במאמן אתלטיקו מדריד. אדם שהוגדר כ"גורם במועדון" אף אמר ש"סימאונה עושה עבודה נהדרת באתלטיקו מדריד, בתקציב מאוד מוגבל. כל הקבוצות הגדולות באירופה היו רוצות אותו".

את פ.ס.ז' מאמן כמובן לורן בלאן, אבל למרות שהוא הצעיד את הקבוצה לתואר האליפות בעונה שעברה, הוא עשוי לעזוב בקיץ. מנואל פלגריני נמצא במצב דומה במנצ'סטר סיטי: אליפות בשנה שעברה, אבל פתיחת עונה לא מספקת בחודשים האחרונים.

בספרד ישנן הערכות שגם צ'ולו כבר מחפש אתגר חדש מעבר לאתלטיקו מדריד, למרות שהוא חתום על חוזה עד 2016. פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי - שתי קבוצות עשירות ויומרניות - בהחלט יכולות לעניין אותו. זו לא הפעם הראשונה בה סימאונה מוזכר כמועמד לקבוצה אחרת, או אפילו לנבחרת אחרת - לאחרונה היו בספרד מי שטענו שהוא עשוי לתפוס את מקומו של ויסנטה קלדרון על הקווים של נבחרת ספרד.

סימאונה בן ה-44 אימן בעבר את ראסינג קלוב (שתי קדנציות), אסטודיאנטס, ריבר פלייט וסן לורנסו בארגנטינה, ועמד על הקווים של קטאניה האיטלקית. בדצמבר 2011 מונה למאמן אתלטיקו מדריד ומאז הוליך אותה לזכיות באליפות, בגביע הספרדי, בליגה האירופית, בסופרקופה הספרדי ובסופר קאפ האירופאי. בשנה שעברה העפיל איתה לגמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully