וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: דודו אוואט שוקל לרכוש את ראסינג סנטאנדר

אחרי שלא הצליח לרכוש את מאיורקה, השוער שפרש עשוי לקנות את קבוצתו הראשונה בספרד. אוואט אישר: "יהיה קל יותר לרכוש את ראסינג מאשר את מאיורקה. משפחתי מתרגשת לחזור לסנטאנדר"

דודו אוואט שוער נבחרת ישראל. AP
מזנק בחזרה לסנטאנדר? דודו אוואט/AP

דודו אוואט שוקל לרכוש את ראסינג סנטאנדר, כך על פי פרסום ב"מארקה", זאת לאחר שלא הצליח לרכוש את מאיורקה. סנטאנדר, כזכור, הייתה הקבוצה הראשונה של שוער העבר הישראלי בספרד. אוואט אישר את הדברים לתקשורת הספרדית ואמר: "קיבלתי נתונים לגבי המועדון ואנחנו בודקים. לא אגיד שאני הולך לקנות כי זה יכול לקרות או לא. נראה שקל יותר לקנות את סנטאנדר ממאיורקה, זה בטוח. עומדת מאחורי קבוצה של אנשים חשובים עם הרבה כסף".

אוואט התייחס לעברו בסנטאנדר ואמר: "ראסינג חשובה מאוד לקריירה שלי ולחיי. יש לי זיכרונות טובים משם ומשפחתי מתרגשת לחזור להתגורר בסנטאנדר".

מצבה הכלכלי של סנטאנדר בכי רע. השבוע התקיימה אסיפה כללית בה התברר שהמועדון חייב להעביר תשעה מיליון יורו לכיסוי חובות עד ה-4 בדצמבר. בנוסף, על מנת להימנע מפשיטת רגל חייבת סנטאנדר להעביר 25 מיליון יורו לנושים עד אוקטובר 2015".

כזכור, אוואט כבר סיכם על רכישת רוב מניות במאיורקה תמורת 5.3 מיליון יורו, אבל החליט בסופו של דבר לרדת מהעסקה בשל התנהלות ראשי המועדון. לאחר שנסוג מאופציית הרכישה, עזב אוואט את תפקידו כג'נרל מנג'ר של המועדון. קפטן הנבחרת לשעבר, שהודיע בקיץ על פרישה, צירף במהלך כהונתו הקצרה שישה שחקנים, ביניהם גיא אסולין, וגם מינה את ואלרי קרפין כמאמן.

על פי ההערכות בתקשורת הספרדית, אוואט ייתקל במעט מכשולים בדרך לרכישת סנטאנדר. לא מן הנמנע ששוב ימנה את עצמו לתפקיד ניהולי מקצועי בכיר במועדון מהליגה השנייה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully