וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו בוקולי לאוהדים: "כבר מהמשחק הקרוב תראו את ההבדל"

5.11.2014 / 19:26

קשר מכבי חיפה פרסם בפייסבוק שלו מכתב ובו הבטיח: "הניצחונות ישובו, יש לנו הרבה כיבושים והישגים להגיע אליהם". שחקן לקראת עכו: "כל שחקן ישחק בשביל סטנוייביץ', אבל גם בשביל עצמו"

one

שחקן מכבי חיפה גוסטבו בוקולי פרסם היום (רביעי) בעמוד הפייסבוק שלו מכתב לאוהדי הקבוצה, בו הוא מבקש מהם לתמוך במועדון על אף הזמנים הקשים. "כבר חודשים שהקבוצה, אנחנו ואתם, נמצאים במצב הקשה הזה", כתב בוקולי. "בכל אותם חודשים נשארתי בצד ולא הבעתי בכתב את מה שיש לי להגיד. הסיבה העיקרית לכך היא שכמעט ולא יצא לי לשחק ולא יכולתי לעזור על כר הדשא, אבל עכשיו זה נגמר.

"אנחנו מתחייבים לכל האוהדים שלא נבייש את המועדון, ושכבר החל מהמשחק הקרוב אתם תראו את ההבדל. אני בטוח שהניצחונות ישובו ושיש לנו עוד הרבה כיבושים והישגים להגיע אליהם בשנה הזאת דרך אמונה ופעולה".

בצל האסיפה שערך שלשום נשיא מכבי חיפה יעקב שחר בה גיבה את המאמן שלו, במכבי חיפה מתכוננים לקראת המשחק מול הפועל עכו, כשהיא יודעת שהפסד יוביל כנראה להחלטה של המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' להציע את התפטרותו. "במשחק הקרוב כל שחקן ישחק בשביל סטנוייביץ', אבל גם בשביל עצמו. כולם יודעים שיש שחקנים שיעזבו בינואר, כל משחק יכול להשפיע על ההחלטה", אמר אחד השחקנים. יוסי בניון לא כשיר למשחק וטאלב טואטחה שלא נכלל בסגל במשחק האחרון בספק גדול בשל מתיחה. סטנוייביץ' שוחח אתמול בקצרה עם חניכיו ואמר להם: "יש כאן בעיה מנטלית ואני בטוח שתוכלו להתגבר עליה. גם במקרה של פיגור, חשוב שנדע לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully