וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: צמד בישולים לנאתכו בצסק"א, מסי השווה את שיאו של ראול

הישראלי בישל פעמיים לדומביה (2 ו-35) ב-1:2 המדהים של הרוסים בחוץ על מנצ'סטר סיטי. הארגנטינאי כבש צמד ב-0:2 של ברצלונה מול אייאקס, סידר לקבוצתו מקום בשלב הבא והעלה את מאזנו ל-71 שערים. גם פ.ס.ז ובאיירן מינכן עלו

שחקני צסק"א מוסקבה ביברס נאתכו, אחמד מוסא, סיידו דומביה חוגגים. רויטרס
צמד בישולים מדהים במנצ'סטר. נאתכו חוגג עם דומביה/רויטרס

חלקו השני של המחזור הרביעי בליגת האלופות הסתיים הערב (רביעי) עם הצגה גדולה של ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה. הקשר הישראלי בישל פעמיים לדומביה ב-1:2 המדהים של הרוסים מול מנצ'סטר סיטי והחזיר את קבוצתו למאבק על העלייה מבית המוות. במשחק נוסף בבית ה' ניצחה באיירן מינכן 0:2 את רומא והבטיחה את המקום הראשון. ליאו מסי כבש צמד ב-0:2 של ברצלונה מול אייאקס והשתווה לראול עם כמלך שערי המפעל עם 71 כיבושים. בארסה הבטיחה עלייה לשלב הבא כמו גם פריס סן ז'רמן שניצחה 0:1 את אפואל ניקוסיה.

סינטאיהו סלליך פתח והוחלף בדקה ה-90 ב-1:1 המפתיע של מאריבור מול צ'לסי. ספורטינג ליסבון חגגה עם 2:4 על שאלקה. גם פורטו הפורטוגלית השנייה טיילה עם 0:2 בחוץ מול בילבאו והבטיחה את מקומה בשמינית הגמר. שחטאר דונייצק פירקה 0:5 את בוריסוב במשחק שבו לואיז אדריאנו כובש שלושער ומשלים 8 (!) שערים בשני משחקים.

צפו במהלך המדויק של באיירן מינכן

שחקן באיירן מינכן פרנק ריברי. AP
אין רובן ומולר? יש ריברי/AP

באיירן מינכן - רומא 0:2

אחרי ה-1:7 המדהים באיטליה, אלופת גרמניה הסתפקה הפעם בניצחון סולידי, שמרה על המאזן המושלם שלה והבטיחה עלייה מהמקום הראשון בבית המוות. רובן לא היה בסגל ומולר נותר על הספסל אבל ריברי וגצה עשו את העבודה לבווארים שהוכיחו שגם בית המוות קטן עליהם.

דקה 39: גול! באיירן פורצת את הסכר עם שער של ריברי שקיבל כדור רוחב מאלאבה ושלח בנגיעה לפינה הרחוקה.

דקה 64: גול! באיירן מבטיחה את הניצחון עם שער של מריו גצה שקיבל כדור רוחב מלבנדובסקי ומקרוב דחק לרשת.

מנצ'סטר סיטי - צסק"א מוסקבה 2:1

איזה ערב מרגש לביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה. הקשר הישראלי נתן את משחקו הגדול ביותר באירופה בדיוק ביום העשור למותה של בת דודתו, בישל פעמיים לדומביה במחצית הראשונה, וסידר לקבוצתו ניצחון שהחזיר אותה בגדול למאבק על העלייה מהבית הזה. יאיא טורה רק השווה זמנית לאנגלים אבל הורחק ביחד עם פרננדיניו לקראת הסיום ואלופת אנגליה בדרך לעוד מפח נפש בליגת האלופות עונה שלישית ברציפות.

דקה 2: גול! נאתכו הרים כדור חופשי מצד ימין ודומביה נגח פנימה. בישול לישראלי, גול מפתיע מאוד לרוסים.

דקה 9: גול! האנגלים משווים מיד עם שער נפלא של יאיא טורה שסובב כדור חופשי מ-20 מטר לחיבורים.

דקה 22: הצמד נאתכו ודומביה כמעט חבר לגול נוסף. הקשר הישראלי שלח כדור עומק נפלא עם החלק החיצון של הרגל לדומביה שהקדים את קומפני אבל בעט ממצב נוח החוצה. מזל גדול לסיטי.

דקה 35: גול! צסק"א שוב עולה ליתרון ושוב נאתכו מבשל. הקשר הישראלי הנפלא זיהה את דומביה בלתי מכוסה והחלוץ מחוף השנהב בעט מתוך הרחבה לרשת כדי להשלים צמד ולהחזיר את היתרון המפתיע לרוסים.

דקה 70: אדום! סיטי נותרה בעשרה שחקנים אחרי שפרננדיניו חסם את דומביה על סף הרחבה וראה צהוב שני ואדום.

דקה 82: עוד אדום לסיטי! יאיא טורה העצבני שלח מכה לפרצופו של ארמנקו והורחק. סיטי בתשעה שחקנים.

שחקן צסק"א מוסקבה סיידו דומביה נוגח מול מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הדהים את סיטי בפתיחה. דומביה נוגח אחרי בישול של נאתכו/רויטרס
שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג. רויטרס
השווה את השיא של ראול. מסי חוגג/רויטרס

אייאקס - ברצלונה 2:0

כל העיניים היו נשואות אתמול לכריסטיאנו רונאלדו שהתקרב לשיאו של ראול, אבל דווקא מסי הקדים אותו וכבש צמד כדי להשתוות לשחקן האגדי של ריאל עם 71 כיבושים בדרך למלכות השערים של המפעל. הצמד של הפרעוש סידר לברצלונה מקום בשלב הבא ואחרי שני ההפסדים הרצופים בליגה, אוהדי הקבוצה יכולים להתנחם בזירה האירופית.

דקה 36: גול! בארטרה הבלם הצליח לחטוף כדור לשוער אייאקס ולמסור למסי שנגח מתוך הרחבה חלש. הכדור התגלגל לרשת של סילסן. 0:1 לברצלונה.

דקה 70: אדום! ולטמאן עצר את מסי בדרך לשער וקיבל צהוב שני ואדום. אייאקס נותרת בעשרה שחקנים.

דקה 73: מסי השווה את שיאו של ראול כמלך שערי האלופות אחרי שמסר לפדרו, קיבל בחזרה ומקרוב בעט לפינה ופנימה.

* זה היה שערו ה-71 של מסי בליגת האלופות

פריס סן ז'רמן - אפואל ניקוסיה 0:1

בדיוק כמו במשחק הקודם בקפריסין, הצרפתים מנצחים 0:1 משער ניצחון של קבאני. אז זה היה עמוק בתוספת הזמן והפעם השער הגיע ממש בדקה הראשונה של המשחק. הצרפתים הבטיחו מקום בשמינית הגמר בעקבות ניצחונה של ברצלונה על אייאקס במשחק המקביל. אפואל ואייאקס הודחו.

דקה 1: גול! אדינסון קבאני, כובש שער הניצחון מהמשחק הראשון, קיבל כדור רוחב מלוקאס בצד ימין והעלה את הצרפתים ליתרון בזק עם בעיטה תוך כדי סיבוב ופנימה.

דקה 20: כמעט השני של פריס. לוקאס פרץ בצד ימין ושלח כדור רוחב נהדר לקבאני שנגח בלי לעצור, אבל הקורה הצילה את הקפריסאים מספיגה נוספת.

שחקן פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני חוגג. AP
שוב כבש מול ניקוסיה. קבאני/AP

מאריבור - צ'לסי 1:1

אחרי ה-0:6 בסטמפורד ברידג', צ'לסי הגיעה למשחק הזה בסגל חסר ועייפה והסתפקה בתיקו אך עדיין נותרה בראשות הבית. סינטיהאו סלליך פתח לראשונה בהרכב הסלובנים והוחלף רק בדקה ה-90. הסלובנים היו קרובים לנצח משער של ברהימי בדקה ה-50 אבל נמניה מאטיץ' השווה כעבור 23 דקות ואדן הזאר פספס הזדמנות להעניק לאנגלים את כל שלוש הנקודות כשהחמיץ פנדל לקראת הסיום.

דקה 50: גול! הסלובנים מדהימים את הבלוז. מאתייה וילר המגן השמאלי הרים כדור מהאגף. איברהימי השתלט על הכדור שהורחק ומטווח של 16 מטר סובב לחיבורי הקורות של צ'ך.

דקה 73: גול! פברגאס הרים כדור קרן, טרי נגח ומאטיץ' דחק פנימה ממטר. שוויון בסלובניה.

דקה 83: אדן הזאר יכל לסדר לצ'לסי ניצחון בפנדל אבל בעט למרכז השער ואנדנוביץ' הדף.

ספורטינג ליסבון - שאלקה 2:4

הפורטוגלים הפסידו בגרמניה רק בגלל שערוריית השיפוט שעלתה ב-4:3 בגלזנקירשן והשיגו נקמה מתוקה. שאלקה יכלה להבטיח העפלה עם ניצחון ועלתה ליתרון מוקדם, אבל צמד של סאאר וג'פרסון סידר מהפך מהיר ונאני הבטיח את הניצחון שהחזיר את הפורטוגלים למאבק על העלייה מהמקום השני.

דקה 17: גול! אוגו הרים כדור חופשי מצד ימין וצ'ופו מוטינג נגח תחת הלחץ לרשת.

דקה 26: גול! הפורטוגלים משווים. אדריאן סילבה הרים כדור מצד ימין, נאבי סאאר נגח מקרוב לרשת.

דקה 52: גול! הפורטוגלים משלימים את המהפך עם שער של ג'פרסון שקיבל כדור קצר מנאני ומטווח של 20 מטר שלח כדור שטוח וחזק לפינה הרחוקה ופנימה.

דקה 72: גול! קאירלו שלח כדור רוחב מצד ימין, נאני נותר חופשי לגמרי ומקרוב כבש בקלות.

דקה 87: גול! שאלקה מצמקת עם שער יפהפה של אוגו שחדר לרחבה ומהאוויר בעט לרשת.

דקה 90: גול! ספורטינג מבטיחה את ניצחון עם שער של סלימאני שניצל את ההגנה הדלילה ומול השער בעט לרשת.

שחקן מאריבור סינטאיהו סלליך מול שחקן צ'לסי פליפה לואיס. AP
הופעת בכורה בהרכב באלופות והפתעה אדירה. סלליך/AP

אתלטיק בילבאו - פורטו 2:0

ניצחון מתוק מאוד לפורטוגלים, שהבטיחו את העלייה לשמינית הגמר שני מחזורים לסיום. הבאסקים שחגגו בקיץ העפלה נדירה למפעל היוקרתי נחלו הפסד שלישי ואיבדו סיכוי להמשיך הלאה במפעל. ג'קסון מרטינס וברהימי כבשו לפורטוגלים שיכולים להתמקד בליגה עד שיתחיל שלב שמינית הגמר.

דקה 42: דאנילו שחקנה של פורטו הוכשל ברחבה, אבל ג'קסון מרטינס בעט מהנקודה הלבנה למשקוף. מזל גדול לבאסקים.

דקה 56: גול! ג'קסון מרטינס כיפר על החמצת הפנדל כשבעט מקרוב פנימה אחרי בישול ומהלך נפלא של ברהימי שעשה את כל העבודה מצד שמאל.

דקה 73: גול! טעות נוראית של איראסוס שפספס כדור פשוט שהגיע לברהימי שמקרוב גלגל לרשת.

שחטאר דונייצק - באטה בוריסוב 0:5

שבועיים אחרי החמישייה ההיסטורית שלו בבלארוס, לואיז אדריאנו הוסיף עוד שלושער מול הקהל הביתי ופתח פער גדול במאבק על ראשות מלך השערים במפעל. מה שחשוב יותר הוא שהאוקראינים ביססו את מעמדם במקום השני בבית ונקודה במחזור הבא תבטיח להם מקום בשמינית הגמר יחד עם פורטו.

דקה 19: גול! האוקראינים ממשיכים לחגוג. דאריו סרנה הקפטן הקרואטי השתלט על כדור שהורחק מההגנה ומהאוויר בעט לרשת של צ'רניק.

דקה 45: אדום! אם לא מספיקות הצרות של הבלארוסים, אז ממש על סף ההפסקה הם נותרו בעשרה שחקנים אחרי שאנרי קאגוש קיבל צהוב שני והורחק.

דקה 48: גול! האוקראינים מנצלים מהר מאוד את היתרון המספרי עם שער של אלכס שקיבל כדור עומק וכבש מקרוב.

דקה 58: גול! והנה הראשון של לואיז אדריאנו. כובש החמישייה מהמפגש הקודם בעט מהנקודה הלבנה פנימה אחרי הכשלה של יאבלונסקי עליו בתוך הרחבה.

דקה 84: עוד אחד של לואיז אדריאנו. הברזילאי הנפלא קיבל הרמה מצד שמאל ומהאוויר בעט מקרוב כדי לכבוש את שערו השביעי בשני משחקים (!).

דקה 90: גול! והנה השמיני של אדריאנו שנעץ את המסמר האחרון עם בעיטה מקרוב אחרי בישול אורדטס.

שחקן שחטאר דונייצק לואיז אדריאנו. רויטרס
שמונה שערים בשני משחקים. לואיז אדריאנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully