וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המהומות בבלומפילד: היערכות מוגברת לדרבי הכדורסל

4.11.2014 / 0:12

המפגש בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב מתוכנן ליום שני הבא ביד אליהו, ומקבלי ההחלטות רוצים לנקוט במשנה זהירות על רקע הפוטנציאל הנפיץ של המשחק. כוחות שיטור נוספים צפויים להגיע

one

ביום שני הבא צפוי להתקיים דרבי בין מכבי תל אביב והפועל תל אביב ביד אליהו, משחק שעל רקע אירועי הערב (שני) מקבל משמעות אחרת ומדליק נורות אזהרה עבור מקבלי ההחלטות. אם עד עתה נקטו כל הגורמים בזהירות בשל המפגש הרגיש בין מחנות האוהדים, האירועים החריגים והחמורים בדרבי הכדורגל הערב מגביר את היערכות כל הצדדים.

האירוע החמור לא נעלם מעיניהם של אנשי מנהלת ליגת העל בכדורסל, כשכבר הלילה נערכו התייעצויות ראשוניות בין ראשיה. מחר מתכוונים במנהלת לפנות אל כל הגורמים הקשורים לדרבי: המשטרה, מכבי תל אביב והפועל תל אביב, כדי להסיק מסקנות ולהיערך כראוי לדרבי, שיהיה עתה נפיץ יותר בעקבות האירועים. האבטחה והשיטור צפוי להיות מוגבר.

במנהלת מדגישים כי אין בכוונתם להקל ראש בכך. גם במכבי, שהיו עסוקים ביממה האחרונה סביב ההפסד להפועל ירושלים, עוקבים אחר הנעשה כדי שהאירועים החריגים לא יגלשו גם אל המשחק ביום שני. הם הבהירו שבכוונתם להיות בקשר ולשתף פעולה עם כל הנוגעים בדבר.

אוהדי הפועל תל אביב מעל שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. מכבי תל אביב, אתר רשמי
כולם בכוננות. גיא פניני בדרבי בעונה שעברה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully