וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי צ'לסי עונים למוריניו: "שקט פה כי הברחתם את הצעירים"

המאמן הפורטוגלי התלונן על על האווירה בסטמפורד ברידג', האוהדים הסבירו: "מי ששר הם בדרך כלל הצעירים, אבל הם לא יכולים לקנות כרטיס בגלל המחיר היקר. זו בעיה בכל הפרמיירליג"

one

אחרי הניצחון של צ'לסי על ק.פ.ר בסוף השבוע, ז'וזה מוריניו נזף באוהדים בסטמפורד ברידג'. עכשיו מגיעים התשובה וההסבר.

כזכור, מוריניו אמר ש"כרגע קשה לנו לשחק בבית, זה כמו לשחק מול אצטדיון ריק. הקבוצה משחקת כאילו זה משחק שקט ורך בבית. ככה קשה לנו להשיג התחלה חזקה למשחקים. הסתכלתי מסביב והרגשתי שהאצטדיון ריק, למרות שהוא היה מלא באנשים".

טים רולס, יו"ר ארגוני האוהדים של צ'לסי השיב: "יש מצב קיים אצלנו ובעוד מגרשים באנגליה - האווירה כנראה לא כמו שהיא הייתה פעם. אבל יש לזה הסבר שנוגע בין היתר לגיל של האוהדים. כרטיסים עולים 50 פאונד ויותר, וצעירים - שבדרך כלל שרים ועושים יותר רעש - פשוט 'הוצאו' מהמשחק בגלל המחירים. עד שהמועדונים יבינו את זה ויעשו משהו בנוגע למחירי, יקימו יציעים מיוחדים לצעירים בהם הם יוכלו לשיר ולעשות רעש, המצב כנראה לא ישתפר".

הכרטיס הכי זול למשחק בין צ'לסי לק.פ.ר בסוף השבוע, עלה 46 פאונד. המחיר הנמוך ביותר לאוהדים מתחת לגיל 18 היה 18 פאונד, אבל מדובר במספר כרטיסים מוגבל בגלל שהם נמכרים רק לחלק מהיציעים בסטמפורד ברידג'.

מוריניו הוא לא הראשון שמתלונן על האווירה באצטדיון הביתי במציאות של הפרמיירליג במאה ה-21. לפני כמה שנים, אחרי ניצחון של מנצ'סטר יונייטד על בירמינגהאם סיטי, אלכס פרגוסון אמר ש"הקהל היה מת. זה היה כמו הלוויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully